Salutare natiune si forumisti de Citroen! Iata si C3-ul meu!
Moderator: Echipa Tehnica
Ce fitze mane cu C3!!!! Cred ca este printre singurele masini de pe piatza non cocalareshti:) Asta ar trebui sa ne bucure, nu?:)
Pozitia mea de condus la 186 cm este intr-adevar una mai joasa, dar la minim dat scaunul tot nu poti spune ca intri sub bord ca la altele. Pur si simplu cu pozitia asta m-am obisnuit din '99 de cand am permisul si conduc, dar nu de fitze pt ca niciodata nu am avut masina de fitze, si nici bolnav de teribilism precoce nu am fost .
Vad intradevar pe langa mine tot felul de bizoni, caracterizati perfect de ceea ce spui tu.
Uite ca am uitat sa va spun faptul ca in WE asta am avut ocazia sa merg un pic cu un DS3. Foarte scumpicel! A spus "don'soara" posesoare ca a dat pe el cam cat un C5 nou, in jur de 22000.
Dar masina mi-a lasat o impresie placuta, la absolut toate capitolele. Asta ca veni vorba de fitze, chiar masina de fitze.
Pozitia mea de condus la 186 cm este intr-adevar una mai joasa, dar la minim dat scaunul tot nu poti spune ca intri sub bord ca la altele. Pur si simplu cu pozitia asta m-am obisnuit din '99 de cand am permisul si conduc, dar nu de fitze pt ca niciodata nu am avut masina de fitze, si nici bolnav de teribilism precoce nu am fost .
Vad intradevar pe langa mine tot felul de bizoni, caracterizati perfect de ceea ce spui tu.
Uite ca am uitat sa va spun faptul ca in WE asta am avut ocazia sa merg un pic cu un DS3. Foarte scumpicel! A spus "don'soara" posesoare ca a dat pe el cam cat un C5 nou, in jur de 22000.
Dar masina mi-a lasat o impresie placuta, la absolut toate capitolele. Asta ca veni vorba de fitze, chiar masina de fitze.
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
ag26raf scrie:Ce fitze mane cu C3!!!!
Dupa cum probabil ai inteles deja.
NU C3-ul era de fitze, ci pozitia!
A spune ca C3 e de fitze deja inseamna compliment pentru cei de la Citroen, dar clar nu ar avea legatura cu realitatea!
Eu ma refeream doar la pozitia alora de mers, asa infundati in podea, se uita prin volan, ca pana mea la inaltimea aia pe unde sa vada (mai ales ca unii au 170 cm)
Aaaa.
Si sa nu uit, neaparat cu o mana pe volan si pic aplecati asa spre dreapta!
Tare?
Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Bun dragii, mei asa cum am promis, vin si cu pozele cu torpedoul iluminat, asta dupa ce aseara am tras o spaima maxima, deoarece nu stiu de la ce, mi se arsese o siguranta in bord si nu mai pornea motorul nici mort. Dar s-a rezolvat, am schimbat siguranta si a pornit imediat!
Pana la urma am renuntat la ideea de a-l face cu buton pornit/oprit la deschiderea usitei torpedoului, tocmai pentru ca aveam nevoie de un fie permanent de plus si cum C3 ul face figuri si intra in ECO MODE si detecteaza orice consumator din masina, si face pe nebunul mai bine l-am legat tot pe plafoniera centrala care merge non stop. Asadar daca vreau sa am lumina in torpedou e de ajuns sa aprind plafoniera si se aprinde automat si lumina din torpedou!
Asa pai sa punem "neste" poze!
-
-
-
Asa cum ti-am zis maestre am decis sa le trag tot de la plafoniera, deci iar le-am scos din bord, am desfacut manerul de viraj si oblinda dreapta, plasticul de pe stalpul drept si apoi usor usor am bagat firul de jos pana a iesit pe langa plafoniera, dupa care cealalta parte prin stalpisor apoi prin bord si totul e ascuns, nu se vede nimic! Uite si poze din interior!
-
-
-
-
(pana mea, nu e vina mea ca arata ca dracu interiorul torpedoului si in loc sa fie din plastic e din burete, practic torpedoul e un sertar cu o panza de burete de jur imprejur. Curios e totusi faptul ca nu au avut bani sa faca torpedoul dintr-un material bun, insa l-au facut "refrigerat" desi e cam mult spus - stii tu treaba aia cu duza de aer care face frig sau cald in torpedou")
Pana la urma am renuntat la ideea de a-l face cu buton pornit/oprit la deschiderea usitei torpedoului, tocmai pentru ca aveam nevoie de un fie permanent de plus si cum C3 ul face figuri si intra in ECO MODE si detecteaza orice consumator din masina, si face pe nebunul mai bine l-am legat tot pe plafoniera centrala care merge non stop. Asadar daca vreau sa am lumina in torpedou e de ajuns sa aprind plafoniera si se aprinde automat si lumina din torpedou!
Asa pai sa punem "neste" poze!




ag26raf scrie:In ceea ce priveste montarea acestui bec, sunt curios sa vad de unde il "legi" pana la urma? Daca luai de la plafoniera, pe unde trageai firele?
Asa cum ti-am zis maestre am decis sa le trag tot de la plafoniera, deci iar le-am scos din bord, am desfacut manerul de viraj si oblinda dreapta, plasticul de pe stalpul drept si apoi usor usor am bagat firul de jos pana a iesit pe langa plafoniera, dupa care cealalta parte prin stalpisor apoi prin bord si totul e ascuns, nu se vede nimic! Uite si poze din interior!




(pana mea, nu e vina mea ca arata ca dracu interiorul torpedoului si in loc sa fie din plastic e din burete, practic torpedoul e un sertar cu o panza de burete de jur imprejur. Curios e totusi faptul ca nu au avut bani sa faca torpedoul dintr-un material bun, insa l-au facut "refrigerat" desi e cam mult spus - stii tu treaba aia cu duza de aer care face frig sau cald in torpedou")
Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Keket scrie:Cald nu face deloc! Merge numai daca e pornit ac-ul! Misto ideea de a pune bec acolo!
Deci practic e o gura de aer in plus pe care o ai in torpedou!
"Face" si cald si rece! Mai bine zis, scoate in torpedou si aer cald si rece asa cum il comanzi tu evident!
Banuiesc ca nu a inteles nimeni ca acea duza face singura CALD sau RECE!
Keket scrie:Misto ideea de a pune bec acolo!
Merci pentru remarca! Fac si eu tot ce pot sau mai bine zis ce nu au facut producatorii!
(dracu... pana si Dacia 1310 avea lumina in torpedou, se cerea si la C3)
Keep in touch!
Sunt totul si totusi nimic!
-
- pasionat
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar 20-Mar-2007 23:14
- Localitate: BUCURESTI
multumesc pt descrierea operatiuni de schimbare a becurile la climatizare,am reusit sa le scot dar am 2 probleme:la butonul de pornire a ventilatorului avea un arc in spate si nu mai stiu sa il pun la loc pt ca nu mai face clicul acela cind schimbi pozitia butonului si a 2 de unde ai luat becurile ca la benzinarie nu le-am gasit.
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
tali_lucian scrie:multumesc pt descrierea operatiuni de schimbare a becurile la climatizare,am reusit sa le scot dar am 2 probleme:la butonul de pornire a ventilatorului avea un arc in spate si nu mai stiu sa il pun la loc pt ca nu mai face clicul acela cind schimbi pozitia butonului si a 2 de unde ai luat becurile ca la benzinarie nu le-am gasit.
Cu placere! Cu mare drag si cu alta ocazie!
Sa raspund de la cap la coada!
Becurile le-am gasit aici in Buzau la un magazin cu diverse piese auto, de fapt aici e un lant de magazine unul dupa altul unde gasesti cam orice, si costa intre 1 - 1.5 lei! E banal becul, mai grea e operatiunea!
Cat despre arc, nu prea stiu la ce arc te referi, eu am desfacut alea in toate felurile si din toate partile, atat pe fatza cat si pe spate si nu am vazut arc, ci o tablitza care face contactele. Banuiesc ca butonul cu probleme este cel din centru. Ala e cam "nenorocit" si cam da bataie de cap odata ce ai scos butonul negru, dar tre sa tii cont care e de acolo. Desi arata toate 3 la fel doar unul intra mai usor!
Si da acel buton e putin mai ciudat decat celelalte 2 laterale in sensul ca alea merg pe o tija si se opresc la un capat sau la celalalt.
Asta din centru cand e pe liber se invarte continuu daca nu esti atent si tre sa vezi pe ce pozitie il prinzi ca sa arate ok la final!
Cam in asta consta secretul. Ca atunci cand bagi acea parte portocalie din plastic peste care va veni butonul final, sa fie pe pozitia 0 - 1 si sa nu apesi pe el, ca daca apesi se va mai invarti pe dedesubt! Asa ca il pui acolo si apoi apesi pe butonul negru dupa ce il pozitionezi tot in pozitia 0 - 1 sa zicem si apesi usor pana acel "nit"alb trece prin butonul (capacul) negru si va face CLANK!

Cam asta ar fi. Sper sa te fi ajutat!
E destul de vag ce nu reusesti tu exact sa faci, dar daca eram in Bucuresti, veneam sa arunc o privire. Nu ca as fi eu vre un expert. Chiar nu, dar daca l-am desfacut la mine nu cred ca ar fi mare diferenta acolo!
Cumva te referi ca beculetul avea un arc? Nu butonul?
Pai becul e simplu de bagat... e o gaura acolo pe unde intra soclul becului si imagineaza-ti ca dai diametrul acelei gauri, in fiecare cap gaura e putin mai largita. Pe acolo trece soclul becului, apesi un pic pe el. apoi in rasucesti cat sa treaca de pozitia pe care il bagi... il invarti un pic. Astfel soclul va atinge acea tablitza care e de jur-imprejurul acelei gauri si gata. Ar trebuie sa functioneze!
Sunt totul si totusi nimic!
-
- pasionat
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar 20-Mar-2007 23:14
- Localitate: BUCURESTI
Exact aceeasi problema a fost si la mine. Butonul central e prevazut cu 2 bilute metalice si un arculet mic care se afla la interior intre cele doua bile. Daca ai gasit arcul inseamna ca bilele (bila) e pe undeva prin masina. E foarte dificil, dar nu imposibil de pus la loc. A iesit afara pt ca ai invartit butonul mai mul(adica pe treapta 5 cum ar veni) atunci cand era desfacut. Ideea e se pune bila 1, apoi arcul si pe urma bila 2, dar trebuie sa apesi cu ceva sa intre la loc si in acelasi timp trebuie sa inverti butonu l(pe pozitia 4) sa nu mai cada. Multa bafta.
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Mihai29 scrie:Exact aceeasi problema a fost si la mine. Butonul central e prevazut cu 2 bilute metalice si un arculet mic care se afla la interior intre cele doua bile. Daca ai gasit arcul inseamna ca bilele (bila) e pe undeva prin masina. E foarte dificil, dar nu imposibil de pus la loc. A iesit afara pt ca ai invartit butonul mai mul(adica pe treapta 5 cum ar veni) atunci cand era desfacut. Ideea e se pune bila 1, apoi arcul si pe urma bila 2, dar trebuie sa apesi cu ceva sa intre la loc si in acelasi timp trebuie sa inverti butonu l(pe pozitia 4) sa nu mai cada. Multa bafta.
Fratilor, nu ma bag, dar eu nu am gasit nici o "bila" in acele butoane. Dar ce stiu eu?
Important e sa reusiti sa puneti la loc, tot ce ati dat jos!
Succes!
Sunt totul si totusi nimic!
Sigur sunt 2 bilute si un arc, pt ca eu,cand au sarit de la buton, am gasit doar arcul si o bila si s-a montat asa, ca la vreo 5zile sa gasesc,pe covorasul din fata si a doua bila. E greu de pus inapoi pt ca arcul sta tensionat si imediat iti arunca bila inapoi. E o munca de ceasornicar. Doi de abia am pus la loc arcul si bila.
-
- pasionat
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar 20-Mar-2007 23:14
- Localitate: BUCURESTI
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
tali_lucian scrie:nu am gasit decit arcul ma mai uit dupa bilele acelea sa vad dar nu stiu cum vin,becuri am gasit la magazin de piese auto un rahat de 1.5 lei bucata,sper sa fac si butonul si e super am rezolvat cu iluminatul panoului,mutumesc pt descriere.
Fratele nostru daca tot o dati mereu cu bilele, daca tot le gasesti fa si o poza exact cu locul unde vin, sau si mai simplu, daca are cineva o carte tehnica, cu acel buton si cu bilutzele exact asa cum ar veni montate, ca daca tot ai deschis discutia... sa o facem ca la carte. Nu de alta, dar repet: EU NU AM AVUT NICI ARC SI NICI BILE!
Sunt totul si totusi nimic!
- daniel_kid1
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Joi 03-Dec-2009 15:45
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes