scut C3
Moderator: Echipa Tehnica
Deunazi am fost la revizia de 20.000. Si, cat timp era urcata pe elevator, am avut timp sa studiez cum mai arata pe dedesubt. Cea mai mare surpriza am avut-o la scut - cateva zgarieturi fine, nici macar vopseaua luata! Ce sa mai, parerea mea e ca si-a meritat banutii pana acum, chit ca a fost cam scumpicel!
Trekvogel scrie:Deunazi am fost la revizia de 20.000. Si, cat timp era urcata pe elevator, am avut timp sa studiez cum mai arata pe dedesubt. Cea mai mare surpriza am avut-o la scut - cateva zgarieturi fine, nici macar vopseaua luata! Ce sa mai, parerea mea e ca si-a meritat banutii pana acum, chit ca a fost cam scumpicel!
La ce service ai facut revizia?
eu unul nu sunt asa de multumit de cei de la champion. Am fost la ei pentru inlocuirea unei piese in garantie si mi-au spus ca trebuie sa astept 3 sapatamani. toate bune si frumoase numai ca dupa cele 3 sapatamani am sunat la ei si mi-au zis ca am inteles eu gresit ca imi repara masina si ar trebui sa ma duc la ATS. Adica alta programare pt. constatare (1 saptamana) alte 3 saptamani pana vine piesa si inca o saptamana pana poate ats-ul sa o monteze. Asta inseamna ca trebuie sa astept 5 sapatamani lucrul care nu-mi covine deloc. :x Trebuiau sa-mi spuna de la inceput ca nu vor sa se bage la reparat si inlocuit piese pe garantii si nu mai pierdeam timpul pe la Champion.
Acum ce pot să spun - şi noi am vorbit de montarea boxelor pe spate, când cu zgârietura de la parcare
(mitocanul care a crezut ca 3 maşini chiar ĂŽncap ĂŽn condiţii de siguranţă pe o alee ĂŽngustă ĂŽntre blocuri), dar tind totuşi să cred că a fost doar o neĂŽnţelegere. Mai apoi e posibil ca ATS şi Champion să fie separaţi dpdv al garanţiilor şi să se fi "rupt firul" pe la mijloc pe undeva.

nu a fost nici o neintelegere. omul m-a intrebat clar daca mai este in garantie si i-am raspuns ca da. L-am intrebat cat dureaza pana imi aduce piesa si mi-a raspuns ca 3 saptamani dupa care ma vor suna ei sa facem programare pt. reparatie. Eu am sunat ieri sa vad daca a sosit piesa si sa-mi faca progamare si ei mi-au raspuns ca "nu a fost vorba de reparatie trebuie sa vorbesti cu cei de la ats pt. a garantie". Pai intreb eu acum e corect ca am asteptat atata timp? LA ce am fost la Champion la service? Doar asa sa bat bucurestiul? si sa-mi spuna ca nu merge piesa? pai asta constatasem si eu. Eu vroiam remedierea problemei. Nu aruncarea gainii moarte in curtea vecinului. Cred ca nu m-au servit pt. ca eram in garantie si nu aveau nimik de castigat.
Persoana care este responsabila pentru garantie, seful cel mare, raspunde pentru piesele care se schimba atat la ATS cat si la Champion, cat si la orice alt Dealer!!! V-o spun din experienta:
Aveam nevoie sa imi schimbe o piesa la Berlingo si la ATS m-au aburit, si am zis ca ma duc la Champion, acolo au zis ca au nevoie de aprobarea..... ghici a cui?..... a aceleiasi persoana de la ATS.
Cu alte cuvinte - ATS are monopol la Citroen!
Aveam nevoie sa imi schimbe o piesa la Berlingo si la ATS m-au aburit, si am zis ca ma duc la Champion, acolo au zis ca au nevoie de aprobarea..... ghici a cui?..... a aceleiasi persoana de la ATS.
Cu alte cuvinte - ATS are monopol la Citroen!
Scuzati dar am si eu o intrebare la dvs.
Cu salariu de aprox 300 euro pe luna imi pot permite sa intretin un C3? ( la cumparare ma ajuta socrul cu ceva bani dar dupa aceea e a mea si deci eu voi investi ) Cam ce probleme apar mai des? Inteleg ca sunteti cu totii dependenti de acelasi service si parerile sunt impartite. Dar, tragand linie dupa o investitie facuta in revizie sunteti multumiti.
Multumesc anticipat.
Best regards
Cu salariu de aprox 300 euro pe luna imi pot permite sa intretin un C3? ( la cumparare ma ajuta socrul cu ceva bani dar dupa aceea e a mea si deci eu voi investi ) Cam ce probleme apar mai des? Inteleg ca sunteti cu totii dependenti de acelasi service si parerile sunt impartite. Dar, tragand linie dupa o investitie facuta in revizie sunteti multumiti.
Multumesc anticipat.
Best regards

Ah, e complicat aici ;) Orice maşină consumă bani, şi nu numai din combustibil. Muuulţi bani! Noi avem pe anul acesta (primul an) aşa:
1. RCA: 160 ron ~= 45 eur
2. Full CASCO (Allianz Ţiriac) franşiză 0 accident, furt, invaliditate + RCA extins (acoperă şi onorariile avocaţilor dacă e cazul) ~ 720 eur
(dacă faci la altă societate, sau alegi alte condiţii, se poate reduce la 50% din ce am zis mai sus; oricum ĂŽn primul an se plăteşte cel mai mult!)
3. Rovignetă: 62 ron ~= 18 eur
4. ReĂŽntregiri de poliţă CASCO
~= 40 eur
5. Combustibil: ~250l motorină ~= 220 eur
6. Lichid de parbrize, verificări pneuri, spălări ~= 50 eur
Totalul... ups! Şi avem maşina doar de 6 luni!
1. RCA: 160 ron ~= 45 eur
2. Full CASCO (Allianz Ţiriac) franşiză 0 accident, furt, invaliditate + RCA extins (acoperă şi onorariile avocaţilor dacă e cazul) ~ 720 eur
(dacă faci la altă societate, sau alegi alte condiţii, se poate reduce la 50% din ce am zis mai sus; oricum ĂŽn primul an se plăteşte cel mai mult!)
3. Rovignetă: 62 ron ~= 18 eur
4. ReĂŽntregiri de poliţă CASCO

5. Combustibil: ~250l motorină ~= 220 eur
6. Lichid de parbrize, verificări pneuri, spălări ~= 50 eur
Totalul... ups! Şi avem maşina doar de 6 luni!
Salut,
O sa readuc nitel la viata topicul asta, intrucat problema scutului la C3 o sa ma intereseze si pe mine in curand, ca viitor proaspat proprietar de C3.
Are cineva idee, dintre cei care au luat C3 SX 1.4 HDi de la ATS, daca masina a venit echipata standard macar cu scutul de plastic? Ca de cel de tabla nici nu poate fi vorba in echiparea standard. Am mai intrebat in stanga si in dreapta si, din cate am inteles, scutul de tabla se fixeaza pe niste elemente de prindere, care vin sau nu vin sudate pe masina din fabrica. Daca nu vin sudate din fabrica (mai mult ca sigur ca nu), scutul trebuie comandat impreuna cu elementele de prindere care se sudeaza in service pe masina :x .
In alta ordine de idei, desi poate s-a mai discutat, chiar se merita pus un scut de tabla pe C3? Daca ai cat de cat grija de masina, nu alergi de nebun prin gropi, drumuri forestiere sau urci borduri inalte, se justifica in vreun fel gramada de bani aruncati pe scut? Ca daca-i vorba doar sa mai feresti nitel motorul de praful si noroiul aruncate de roti, e suficient scutul de plastic.
O sa readuc nitel la viata topicul asta, intrucat problema scutului la C3 o sa ma intereseze si pe mine in curand, ca viitor proaspat proprietar de C3.
Are cineva idee, dintre cei care au luat C3 SX 1.4 HDi de la ATS, daca masina a venit echipata standard macar cu scutul de plastic? Ca de cel de tabla nici nu poate fi vorba in echiparea standard. Am mai intrebat in stanga si in dreapta si, din cate am inteles, scutul de tabla se fixeaza pe niste elemente de prindere, care vin sau nu vin sudate pe masina din fabrica. Daca nu vin sudate din fabrica (mai mult ca sigur ca nu), scutul trebuie comandat impreuna cu elementele de prindere care se sudeaza in service pe masina :x .
In alta ordine de idei, desi poate s-a mai discutat, chiar se merita pus un scut de tabla pe C3? Daca ai cat de cat grija de masina, nu alergi de nebun prin gropi, drumuri forestiere sau urci borduri inalte, se justifica in vreun fel gramada de bani aruncati pe scut? Ca daca-i vorba doar sa mai feresti nitel motorul de praful si noroiul aruncate de roti, e suficient scutul de plastic.
scut C3
Oricum este exagerat pretul de 16 mil. lei pentru un scut. Pt. un Peugeot 307 de ex. scutul de tabla costa 4 mil. cu tot cu montare.
Eu nu mi-am pus inca scut (nici macar de plastic) insa consider ca este foarte necesar. Deja cureau de distributie pentru accesorii (alternator + aer conditionat) este plina de pietricele si a devenit cam zgomotoasa. Trebuie sa existe si alta solutie pentru scut, poate unul contrafacut? Are cineva experienta cu un scut (de aluminiu eventual) pentru C3 contrafacut?
Eu nu mi-am pus inca scut (nici macar de plastic) insa consider ca este foarte necesar. Deja cureau de distributie pentru accesorii (alternator + aer conditionat) este plina de pietricele si a devenit cam zgomotoasa. Trebuie sa existe si alta solutie pentru scut, poate unul contrafacut? Are cineva experienta cu un scut (de aluminiu eventual) pentru C3 contrafacut?
Re: scut C3
dj07mcv scrie:Oricum este exagerat pretul de 16 mil. lei pentru un scut. Pt. un Peugeot 307 de ex. scutul de tabla costa 4 mil. cu tot cu montare.
Eu nu mi-am pus inca scut (nici macar de plastic) insa consider ca este foarte necesar. Deja cureau de distributie pentru accesorii (alternator + aer conditionat) este plina de pietricele si a devenit cam zgomotoasa. Trebuie sa existe si alta solutie pentru scut, poate unul contrafacut? Are cineva experienta cu un scut (de aluminiu eventual) pentru C3 contrafacut?
Daca-i vorba doar de pietricele si alte mizerii care pot sa intre la motor, scutul de plastic isi poate face foarte bine treaba. Si banuiesc ca nu costa 16 milioane... Plus ca n-are nevoie de elementele de prindere absolut necesare la scutul de tabla.
Intrebarea pe care nu mi-am pus-o doar eu e daca riscul de a indoi sau sparge baia de ulei e chiar asa de mare incat sa se justifice pretul exagerat pe care-l cere ATS-ul pentru un scut de tabla.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot