Aseara am iesit iar pe varianta A1 Pitesti, ca sa mai vad odata cam ce se intampla.
Adevarul e ca m-a cam speriat Gozmin cu posibilele cauze si am vrut sa ma conving.
Motorul trage, urca bine pana la 140, urca si peste am mers cu 165 km/h si nu era maxim de putere.
Am urcat si in turatii mari dar la viteze mai mici sa vad daca e vb de tampon de la motor.... nu vibreaza nici asa.
Khan, pana sa ajng eu in Bucuresti, m-am gandit sa fac o chestie!
Am roata de rezerva aproape noua. M-am gandit sa o pun pe rand in locul celor din spate, urmeaza test dupa fiecare inlocuire si sa vad rezultatele. Nu e mare lucru sa schimb o roata. Asa poate ma conving care e cauza si descopar si ce roata e.
Nu e o idee buna?
PS. Poate pana descopar eu de unde imi vibreaza la peste 140 la ora, dau in vreun radar de pe A1, sa ma linisteasca definitiv si sa nu ma mai intereseze problema avand in vedere ca max admis este 130
