Vibreaza la 140 km/ora

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 01-Iul-2010 12:33

:lol: nu am absolut nimic in plus. Am chiar in minus, si aici ma refer la bandourile acelea de plastic de pe pavilion, cqre mi-au zburat tot pe la 140/h.
Deci am fost atent, astazi am testat din nou, la 130 de exemplu in afara de zgomotul de rulare, + vant nu prea se aude altceva. presupun ca bataia la care te referi trebuia sa se auda mai puternic.
Nu stiu ce sa mai cred.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 01-Iul-2010 12:37

Voi de exemplu cat ati luat maxim cu buburuza si cum s-a comportat la viteze mai mari?
Deci ca sa ma fac inteles, nu vibreaza atat volanu, cat vibreaza masina in sine, toata!

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Joi 01-Iul-2010 13:00

la 190 nu simt nici o vibratie....

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 01-Iul-2010 13:22

190 la C3? Eu cu 1.4 HDI abia m-am dus in 170! Ce motorizare ai silentdj?

Gozmin
pasionat
Mesaje: 429
Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
Localitate: Großwardein
Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm

Mesajde Gozmin » Joi 01-Iul-2010 13:31

Mai verificĂŁ jocul la caseta de direcĂžie Âşi paralelismul roĂžilor din spate. Spre exemplu la mine la roata din spate dreapta anvelopa prezintĂŁ "dinĂži de ferĂŁstrĂŁu".
DinÞi de ferãstrãu este definiÞia unei uzuri anormale a anvelopei pricinuitã din cauza unui telescop uzat sau a unei geometrii incorecte (adicã pui palma pe anvelopã pe toatã lãÞimea ei ºi simÞi cã agaÞã ceva - În sensul acelor de ceas).
Ar mai fi posibil ca alimentarea cu aer sau combustibil sĂŁ fie "restricĂžionatĂŁ/opturatĂŁ" Âşi motorul pur Âşi simplu sĂŁ se chinuie sĂŁ ajungĂŁ la viteza de 170 km la orĂŁ, de unde Âşi vibraĂžiile. De asemenea, verificĂŁ suporĂžii de cauciuc ai motorului dacĂŁ mai amortizeazĂŁ bine vibraĂžiile motorului la turaĂžii mai mari.
Nu este o pĂŁrere de specialist, ci doar o opinie pentru a te putea ajuta cumva.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.

Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 01-Iul-2010 13:39

Gozmin, prolema majora la ceea ce spui tu este sa nu cumva sa fie o cauza la caseta.
Stim cu totii cat costa una noua.
Deja sunt pus in fata mai multor cauze, mult mai multe decat ma asteptam. Si acea obturare cam cum o pot verifica, fie ea ca e pe aer sau pe alimentare?
Recomandati o "vizita" la reprezentanta? Eu sincer sunt sceptic ca acolo pot fi ajutat in cauza asta.
Repet, sper sa nu fie de la caseta treaba. Eu am mai deschis un topic cu "zdrancanitul in volan", si am constatat ca de vina pt zgomot e airbagul, problema pe care nici la aceasta ora nu am rezolvat-o cu toate ca am fost la reprezentanta si au mai pus niste bureti pe suportul airbagului.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 01-Iul-2010 13:46

Dar ma gandesc si eu.... daca era de la caseta, roti fata etc, nu simteam vibratie mai puternica in volan? Repet, vibratia se simte in masina, "dardaie"!
O sa verific ce ai spus tu cu "dintii de ferastrau", cauciucurile de pe spate cu care rulez au fost si pana sa schimb telescoapele pe spate. SI aici vreau sa spun ca cel putin cel de pe spate stanga era terminat! Este posibil sa-l fi afectat.
Imi pare rau ca nu am rezolvat nimic cu jantele, ca sa eliminam prima cauza posibila.

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Joi 01-Iul-2010 14:04

@gozmin si eu am motorizarea de 1.4hdi, 50kw.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Iul-2010 21:09

mergi pe chei, cum vii dinspre vitan catre mihai bravu, pe dreapta (ca pe stinga e riul) si inainte de semafor cu vreo 2-300 m e o vulcanizare mare. acolo a fost ceva mai ieftin si baietii au lucrat bine. spune-le sa le verifice intii si sa indrepte doar ce e de indreptat, nu sa iti ia bani pentru 4 si sa indrepte doar una. bafta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Vin 02-Iul-2010 06:19

Aseara am iesit iar pe varianta A1 Pitesti, ca sa mai vad odata cam ce se intampla.
Adevarul e ca m-a cam speriat Gozmin cu posibilele cauze si am vrut sa ma conving. :lol:
Motorul trage, urca bine pana la 140, urca si peste am mers cu 165 km/h si nu era maxim de putere.
Am urcat si in turatii mari dar la viteze mai mici sa vad daca e vb de tampon de la motor.... nu vibreaza nici asa.
Khan, pana sa ajng eu in Bucuresti, m-am gandit sa fac o chestie!
Am roata de rezerva aproape noua. M-am gandit sa o pun pe rand in locul celor din spate, urmeaza test dupa fiecare inlocuire si sa vad rezultatele. Nu e mare lucru sa schimb o roata. Asa poate ma conving care e cauza si descopar si ce roata e.
Nu e o idee buna? :D
PS. Poate pana descopar eu de unde imi vibreaza la peste 140 la ora, dau in vreun radar de pe A1, sa ma linisteasca definitiv si sa nu ma mai intereseze problema avand in vedere ca max admis este 130 :D :D :D

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Vin 02-Iul-2010 06:59

Eu am avut aceleasi probleme ca si tine. Dupa vreo 3 echilibrari esuate am ajuns la autosoft baneasa unde un baiat mai priceput si-a dat seama ca doua dintre cauciucuri sunt putin ovale. Le-a echilibrat cat a putut de bine si le-a pus pe spate. Cauciucurile aveau doar 13000km. Pot sa spun ca nu mai vibreaza aproape deloc, adica, daca nu as fi avut probleme inainte, acum nu mi-as fi dat seama ca vibreaza foarte putin pe la 130-140km/h(cam la 5% din cat vibra inainte).

Povestea mai pe larg:
La mine vibratiile au aparut exact cand am schimbat jantele de tabla cu unele de aliaj. Am echilibrat de vreo 2 ori dar degeaba, si chiar incepand cu 120km/h. Apoi a venit iarna, am cumparat cauciucuri noi si le-am pus pe jantele de aliaj. Nu mai vibra nici pe la 160kmh si de aici mi-am dat seama ca sigur e de la anvelope. Cum a venit primavara si am pus vechile cauciucuri de vara(doar cu 13000km-aproximativ un an rulate) tot pe jantele de aliaj, iara a inceput sa vibreze. Am fost indrumat de cineva sa ma duc la autosoft baneasa si am rezolvat. Conteaza foarte mult service-ul!!! Daca ai drum prin bucuresti, iti recomand acel service si cauta un baiat gigi. Numai bine si bafta in rezolvarea problemei!
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Vin 02-Iul-2010 07:08

si cu cauciucurile de iarna de pe fata, si cu cele noi de vara pe care le am acum tot pe fata exista vibratia.
Concluzia este ca mai mult ca sigur ceva se intampla pe spate. Nu pot sa cred ca daca era ceva la fata nu vibra puternic si volanul.
Asa cum am spus mai sus, o sa pun in aplicare planul cu roata de rezerva, chiar daca suna un pic a cascadorii rasului.
Daca si dupa asta face..... VIA BUCURESTI!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 03-Iul-2010 19:29

mai e un loc in Buc unde au un aparat care potriveste ovalitatea jantei cu cea a cauciucului in asa fel incit sa atenueze pe cit posibil vibratiile cauzate de ovalitati, apoi fac echilibrarea. service-ul se numeste ceva gen Dormag si e pe straduta de vizavi de spitalul Colentina pe Stefan cel Mare. e un service specializat BMW, dar asta nu conteaza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Lun 05-Iul-2010 06:10

OK Khan, ms mult.
Oricum, WE asta nu m-a lasat vremea sa o testez cu rezerva. O sa imi programez o vizita la Bucuresti si asta pana sa plec in concediu, unde am de "batut" drumuri lungi cam 5-6000 km cred.

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Lun 26-Iul-2010 06:11

revin deci cu concluziile dupa testul efectuat cu roata de rezerva.
intr-adevar cauza era o janta stramba, cea de pe dreapta spate.
problema am rezolvat-o la Calypso Pitesti - 60 RON
Multumesc tuturor pt sfaturi.
Subiect inchis.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh