Se îneacă la schimbări bruște de turație
Moderator: Echipa Tehnica
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Am vorbit cu ei azi și mi-au confirmat că problema nu e de la senzor. Când am lăsat-o prima dată au făcut o mulțime de teste printre care și ăsta (au înlocuit senzorul - problema nu s-a remediat). Practic au cam eliminat tot și a rămas doar problema cu injectoarele pe listă. Injectoarele sunt la verificat și voi ști mai multe mâine sau poimâine.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
calorifer4 scrie:#-o off, verifica te rog daca rahatul ala de pompita mai are buna supapa unisens!(pune pe nea' mecanicul sa monteze supapa unisens intre pompa de injectie si pompa de amorsaj)... daca aia este busita in cele mai multe cazuri tu ai si tur si retur pe cele 2 furtune, injectoarele cand sunt stricate nu mai porneste nici aruncata din spatiu cosmic masina!, bat ca o mitraliera, se balbaie motorul incontinu cand merge in 3 pistoane cand in 2 cand in 4... nebunie totala. Regulatorul de presiune de pe pompa are pilitura multa in cap?... pompa e pa.
Merci, am să le transmit și sfatul tău.
Injectoarele au fost duse la verificat la sermecom. Acolo au găsit două injectoare defecte. Alea defecte nu se comportă corect la presiune mare. Cei de acolo au spus că nu le pot recondiționa așa că voi cumpăra 2 injectoare. Toate cauzele posibile au fost deja excluse. Ei (cei de la service) presupun că e o problema cu bila ventilului electromagnetic din corpul injectorului. De asta, spun ei, la 300 de bari e ok și la 1200 nu. Voi ști mai multe luni.
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Joi 04-Iun-2015 00:05
- Localitate: Ploiesti
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
ce injectie ai?? bosch sau siemens??
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
George RTL scrie:ce injectie ai?? bosch sau siemens??
Habar n-am, George. N-am niciun update. Mașina e tot în service.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Joi 04-Iun-2015 00:05
- Localitate: Ploiesti
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
da-ne de stire,cand mai ai vesti!! multa bafta cu ea.
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Au schimbat cele doua injectoare cu unele noi, luni am scos masina, am platit 2750 lei, am mers in oras cu ea toata saptamana - drumuri scurte, azi am scos-o in afara orasului si face la fel. Sper ca saptamana viitoare sa imi pot recupera banii.
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Masina este inapoi in service. Nu stie nimeni ce are, dar vor incerca sa gaseasca problema. Injectoarele au fost schimbate degeaba. Injectia este Delphi.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Trebuia sa faca proba cu testerul pe ea. Sorbul de motorina din rezervor l-ai verificat? Deci daca face in continuare la fel, injectoarele nu sunt defecte sau nu au fost verificate. Eu zic sa schimbi service-ul.
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Nu apare nimic pe tester, din ce spun ei. Sorbul nu a fost verificat. Au spus ca il vor verifica azi. Eu cred ca e tot de la sorb, dar asta e doar o banuiala. Daca e de la sorb, de ce problema nu se manifesta la rece?
Injectoarele au fost verificate la SERMECOM si din testele celor de acolo a rezultat ca doua sunt defecte insa nu exista nicio legatura intre defectele de la injectoare si smucituri. Dupa aproape 200 de mii de km, e normal ca doua injectoare sa nu functioneze perfect, dar asta nu inseamna ca problema e de acolo din moment ce nu s-a schibat nimic in comportamentul masinii.
Unde sa ma duc? In reprezentanta Citroen unde mi-au turtit filtrul de ulei in flacon? Unde mi-au pus o bucata de sarma in jurul surubului de la baia de ulei dupa ce l-au dat peste cap? Nu mai am ce sa caut acolo. Am ramas la Peugeot - macar aici am la cine sa urlu - aia de la Citroen zici ca sunt cazuti din copac. N-am timp umblu din service in service pana dau de unul bun.
Am vb cu directorul de la Peugeot - daca nici acum nu se rezolva, ce sa mai zic? Sa merg la Mitica din spatele blocului? Macar aici pot merge la OPC sa imi recuperez paguba. E o diagnoza dificila, ce sa zic...
Injectoarele au fost verificate la SERMECOM si din testele celor de acolo a rezultat ca doua sunt defecte insa nu exista nicio legatura intre defectele de la injectoare si smucituri. Dupa aproape 200 de mii de km, e normal ca doua injectoare sa nu functioneze perfect, dar asta nu inseamna ca problema e de acolo din moment ce nu s-a schibat nimic in comportamentul masinii.
Unde sa ma duc? In reprezentanta Citroen unde mi-au turtit filtrul de ulei in flacon? Unde mi-au pus o bucata de sarma in jurul surubului de la baia de ulei dupa ce l-au dat peste cap? Nu mai am ce sa caut acolo. Am ramas la Peugeot - macar aici am la cine sa urlu - aia de la Citroen zici ca sunt cazuti din copac. N-am timp umblu din service in service pana dau de unul bun.
Am vb cu directorul de la Peugeot - daca nici acum nu se rezolva, ce sa mai zic? Sa merg la Mitica din spatele blocului? Macar aici pot merge la OPC sa imi recuperez paguba. E o diagnoza dificila, ce sa zic...
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Nu prea e normal, cel putin nu ar trebui sa fie daca folosesti motorina buna si filtre bune.
Eu am cu unul dintre C3-uri cam 190.000 si corectiile injectoarelor pe tester sunt ca ale unora noi. Si am facut testarea in service-uri diferite cu testere diferite. Au ramas toti uimiti cum merge masina. Sistemul de injectie este Bosch.
Scoate sorbul din rezervor si vezi cum se prezinta. Goleste rezervorul si sterge-l pe interior cu o carpa curata.
Eu am cu unul dintre C3-uri cam 190.000 si corectiile injectoarelor pe tester sunt ca ale unora noi. Si am facut testarea in service-uri diferite cu testere diferite. Au ramas toti uimiti cum merge masina. Sistemul de injectie este Bosch.
Scoate sorbul din rezervor si vezi cum se prezinta. Goleste rezervorul si sterge-l pe interior cu o carpa curata.
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Alimentez cu cel mai scump sortiment de la OMV. Filterele le schimb la fiecare 10 mii de km - nu pun cele mai ieftine filtre. Din pct meu de vedere, masina trage f bine. N-am ce sa zic in rest.
Inca o chestie - pe tester nu apar probleme la injectoare. Asa cum am zis deja, injectoarele au fost verificate la SERMECOM unde se monteaza pe un banc de proba. Injectoarele sunt testate pe bancul respectiv in mai multe conditii - motorina rece, calda, persiune mare, mica. La doua dintre injectoare, in 2 incercari din 7 (din cate retin), testul a esuat. In realitate, e posibil ca injectoarele alea sa nu ajunga niciodata sa fie supuse la incercarile de pe banc. De aia nici pe tester nu au aparut probleme la injectoare. Aia a fost o banuiala de-a lor - de aia s-au dus injectoarele la testat si s-a luat o decizie gresita. Daca la 5 teste din 7 bancul indica OK, mie nu imi suna ca acele injectoare au probleme majore. Dar in fine, subiectul "injectoare" e inchis. Au dat-o in bara cu diagnoza, ce sa zic mai mult...
Inca o chestie - pe tester nu apar probleme la injectoare. Asa cum am zis deja, injectoarele au fost verificate la SERMECOM unde se monteaza pe un banc de proba. Injectoarele sunt testate pe bancul respectiv in mai multe conditii - motorina rece, calda, persiune mare, mica. La doua dintre injectoare, in 2 incercari din 7 (din cate retin), testul a esuat. In realitate, e posibil ca injectoarele alea sa nu ajunga niciodata sa fie supuse la incercarile de pe banc. De aia nici pe tester nu au aparut probleme la injectoare. Aia a fost o banuiala de-a lor - de aia s-au dus injectoarele la testat si s-a luat o decizie gresita. Daca la 5 teste din 7 bancul indica OK, mie nu imi suna ca acele injectoare au probleme majore. Dar in fine, subiectul "injectoare" e inchis. Au dat-o in bara cu diagnoza, ce sa zic mai mult...
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Eu cu motorina de OMV am avut cele mai mari probleme. Dupa asta am pus de la Mol si Rompetrol, pana cand mi-am luat teapa de la o benzinarie din afara Constantei. De aproape doi ani pun numai de la Lukoil Ecto Super Diesel la amandoua si merg perfect.
Treaba cu numele benzinariei e relativa.
La tine e posibil sa fie mai mult ceva mecanic, daca zici ca nimic nu apare pe tester.
Mie mi-a aparut recent o eroare pe senzor preincalzire filtru motorina. Uitasem sa infig mufa in filtru cand l-am schimbat si am pus contactul. Deci daca ar fi fost ceva electronic, cred ca s-ar fi pastrat, nu s-ar fi sters singur.
Treaba cu numele benzinariei e relativa.
La tine e posibil sa fie mai mult ceva mecanic, daca zici ca nimic nu apare pe tester.
Mie mi-a aparut recent o eroare pe senzor preincalzire filtru motorina. Uitasem sa infig mufa in filtru cand l-am schimbat si am pus contactul. Deci daca ar fi fost ceva electronic, cred ca s-ar fi pastrat, nu s-ar fi sters singur.
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Joi 04-Iun-2015 00:05
- Localitate: Ploiesti
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
de multe ori rezolvarea la probleme de genul este ceva minor,gen un furtun ros,un contact imperfect,o lipsa de vacum,etc. am avut odata o problema la o masina, similar cu a ta,rezolvarea a fost conducta de retur era lovita si se strambase si nu permitea debit mare si dupa ce bagam picioru in ea se gatuia si nu mai tragea,dak o luam constant mergea perfect,atunci am fost la n service-uri si am rezolvat-o tot singur. Mult succes,sper s-o rezolvi cat mai curand.
Re: Se îneacă la schimbări bruște de turație
Am facut reclamatie la OPC impotriva reparatorului SERVUNION din Suceava. Vedem cum se rezolva. Am vorbit inclusiv cu unul din directorii SERVUNION care m-a asigurat ca va repara masina. Promisiunea lui a fost fix ca hartia igienica. Oamenii mi-au luat masina, au tinut-o inca 1 saptamana in service si nu i-au facut absolut nimic. Mi-au dat masina inapoi cu acelasi defect spunandu-mi ca au reparat-o. Oricum am abandonat ideea de a mai repara masina; ma intereseaza sa imi recuperez banii si sa isi scoata injectoarele si sa le puna inapoi pe cele vechi.
LE: comic e ca voiam sa iau un Peugeot 301 intr-una din lunile ce urmeaza, dar m-am razgandit. Am vrut C-Elysee, dar am renuntat vazand ca reparatorul Citroen nu poate sa schimbe un filtru de ulei corect, printre altele. In orice caz, ori am avut eu ghinion ori mecanicii din reprezentantele astea sunt praf.
LE: comic e ca voiam sa iau un Peugeot 301 intr-una din lunile ce urmeaza, dar m-am razgandit. Am vrut C-Elysee, dar am renuntat vazand ca reparatorul Citroen nu poate sa schimbe un filtru de ulei corect, printre altele. In orice caz, ori am avut eu ghinion ori mecanicii din reprezentantele astea sunt praf.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu