Concluzii pentru noi incepatorii!

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 17-Apr-2007 13:18

NU cred nici eu ca bateria a fost, dar m-am cam speriat (nu a fost o surpriza placuta).
NU stiu de la ce poate fi, ai idee?
Ce ma fac daca se intampla de astea cand is plecat prin tarile vecine?
Totusi imbucurator este ca nu s-a intamplat numai o singura data dar.... :(

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 17-Apr-2007 13:23

Ar fi putut sa fie de la motorina... Imi dau si eu cu presupusul, nu bag mana-n foc ca asta a fost :D

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 17-Apr-2007 13:35

pr_ovidiu scrie:exceptie cand acum 2 sapt. nu a vrut sa porneasca decat la a 6-a incercare, culmea ca nu parea bateria deoarece se auzea cum invarte electromotorul. Ce putea fi problema?

Motorina proasta sau a prins aer. Eu am avut o singura data problema asta, acum 2 ani prin august - practic nici nu ii terminasem rodajul - dupa ce a stat 2 zile in soare neatinsa. Cand mai face asta eu zic ca dupa a 2-a cheie sa ridici capota si sa incerci sa reamorsezi instalatia (vezi in manual, ai o pompa de mana in partea stanga sus la motor, "lucrezi" cu ea pana scoti tot aerul - si vezi ca apare motorina).

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Mar 17-Apr-2007 13:38

DanCld scrie:
pr_ovidiu scrie:exceptie cand acum 2 sapt. nu a vrut sa porneasca decat la a 6-a incercare, culmea ca nu parea bateria deoarece se auzea cum invarte electromotorul. Ce putea fi problema?
Motorina proasta sau a prins aer.

"Sau vreun gunoi, trecut de filtru (fie cel de aer fie cel de banzina/motorina)".
La o chestie d'asta merge si prima cheie si acceleratia apasata la maxim...daca in 10-15 secunde nu o ia, lasata 1-2 minute si apoi reluat.

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 17-Apr-2007 13:55

Sper sa fie asa, dar motorina numai curata bag! MOL
Ideea e ca nu a fost la prima pornire (dimineata) ci motorul a fost inca cald!
Si nu se intampla nimic daca o tin turata la maxim atat? Mie sincer mi-e cam frica sa fac asa ceva.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mar 17-Apr-2007 14:39

poi cand vezi ca porneste numai tii piciorul pe acceleratie :) dar tu mai aveai benzina/motorina in rezervor ? Mai mult ca sigur sa golit instalatia!

Avatar utilizator
calin13
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Mar 29-Aug-2006 14:11
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde calin13 » Mar 17-Apr-2007 15:10

am inteles acum ce-i cu timpul timpul acela - deci e pentru dizeloase - n-am treba ca-s pe benzinos :)

fara sa fiu carcotash, ceea ce spuneti voi aici sunt cazuri ideale de intretinere. Imi vine greu sa ma gandesc ca(,) constructorul nu ar fi luat in calcul toate proaste uzante ale nu stiu cator mii de utilizatori/soferi...

cu cat prelunges viata unui motot toate "secretele" astea? acuma zau...

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 17-Apr-2007 16:09

Mai ce sa iti spun eu unul incerc sa am grija atat cat pot de masina mea, dar fiecare face cum vrea.
Am si un principiu: ai grijĂŁ de ea si va avea si ea grija de tine :D

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 17-Apr-2007 16:26

B-01-DRC scrie:
DanCld scrie:
pr_ovidiu scrie:exceptie cand acum 2 sapt. nu a vrut sa porneasca decat la a 6-a incercare, culmea ca nu parea bateria deoarece se auzea cum invarte electromotorul. Ce putea fi problema?
Motorina proasta sau a prins aer.

"Sau vreun gunoi, trecut de filtru (fie cel de aer fie cel de banzina/motorina)".
La o chestie d'asta merge si prima cheie si acceleratia apasata la maxim...daca in 10-15 secunde nu o ia, lasata 1-2 minute si apoi reluat.


Nu se baga talpa-n motor ca la Daciile de pe vremea bunicului la care tineau figurile astea daca masina prindea vreun gunoi in carburator.

Cel mai bine e sa mergi cu suficienta motorina in rezervor (minim 15 litri) pentru ca mizeria sa ramana pe fundul rezervorului. Mi-e greu totusi sa cred ca poti sa prinzi o mizerie care sa obtureze complet filtrul de motorina. Asta daca alimentezi din surse sigure.

Avatar utilizator
calin13
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Mar 29-Aug-2006 14:11
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde calin13 » Mar 17-Apr-2007 18:22

@pr_ovidiu

pai toti ne iubim masinile ca ochii din cap. Sunt absolut de acord cu asta, ideea e ca noi devenim o tzara obsedati :D (e buna cate putin de nebunie) si cautam sa le utilizam asa cum scrie cartea: adica perfect. Ceea ce nu e tocmai normal. Nu imi pare normal ca mashina sa tina mai putin daca o folosesc ca un sofer de rand...nu pe asta dau banii, si cred ca nici unul dintre noi nu da banii pe asta

acum asa e... fiecare se da la masinuta cum ii da ininma...ca deja cred ca am devenit off topic

dar tot la ale mele raman ca reviziile ar trebui sa fie suficiente

:roll:

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 17-Apr-2007 18:49

pt. calin13
reviziile sunt suficiente, dar cred ca nu strica sa mai verificam din cand in cand uleiul, vre-un contact la baterie sau alte maruntisuri care ar putea fi de ajutor pt. masina, cand spun asta nu zic ca trebuie sa deschidem in fiecare zi capota inainte de plecare dar pe la 2000-3000 km ii bine sa aruncam un ochi sub capota ocazie cu care putem completa si lichidul de parbriz :lol:

Avatar utilizator
calin13
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Mar 29-Aug-2006 14:11
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde calin13 » Mar 17-Apr-2007 21:13

asa e, iti dau 100% dreptate, e normal ce zici. Precautia e tata economistilor :). Eu tocmai mi-am comandat un C4 mai eftinel asa...si stau sa ma gandesc in comparatie cu solenza pe care am avut-o. Adica la cate am citit aici pe forum ma apuca groaza, dar nu poate sa fie chiar asa de rau, si ma tot gandesc...solenza, cu exceptia catorva mici probleme - m-a slujit cu incredre 2 ani si jumatate. Cu C4 ar trebui sa fie de 3x mai simplu, pentru ca sunt de 3 ori mai multi bani... mie pers mi-e groaza ca tre sa ma gandesc la toate bucsele, la toti senzorii si la toate supapele... sa o faca ei in service! pur si simplu nu vreau, cel putin nu la banii astia...iar banii :D...de, ca tot omu sarac :)

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mar 17-Apr-2007 22:04

Altii ?
NU mai sunt cu pareri ce trebuie sa nu trebuie sa facem ca sa avem cat mai bine grija de maninile noastre.
Astept pareri! Multumesc!


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo