
Probleme pornire !!
Moderator: Echipa Tehnica
in cazul ca da sa pornesca si more , plus ca ai iluzia ca nu invarte motorul , daca o bagati in viteza si dati la cheie masina pleaca . bineneteles acesta metoda este doat pt. a va convinge de electromotor . in majoritatea cazurilor ramane CLAPETA DE ADMISIE aerului inchisa si e normal sa-ti de-a semne de pornire si dupa aceea more , practic are aer insuficient si da sa pornesca cu putinul aer care e in galerie .......clapeta se calamineaza in timp datorita supercarburantilor din tara , aerul prea pur
, etc ....

fides scrie:Salut, si eu am probleme la pornire cu C3. Porneste si apoi se opreste, dar daca insisti ramane pornita dupa 5-6 incercari. Vreau sa mentionez ca masina are 6 luni de cand am cumparat-o si nu are mai mult de 4.000 km. Am pus si solutie de desfundat injectoarele si am facut plinul cu benzina cu cifra octanica de 99, care cica e cea mai buna, dar tot degeaba.Ma voi duce la ATS abia in ianuarie. Ce naiba sa mai fac?
ia baga tu de 95 sa vezi cum evolueaza lucrurile
Sal, revin pe forum ca a reaparut problema !! acum chiar daca este cald afara... la prima cheie porneste ffff greu, incearca electromotorul nitel pana porneste buburuza !! dupa ce se incalzeste porneste ... aproape normal !! am programat o intalnite cu reprezentantii ATS , va comunic dupa de revin cu ea din service !! Repet, sigur nu e din baterie... parerea mea, injectiem alternator...bujii.. ceva de la sistemul de aprindere (pornire)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
robistan25 scrie:100 % este bateria de vina. Are curent in ea, dar degeaba daca nu are amperajul necesar pornirii. O spun din proprie experienta.
pai curent tocmai asta inseamna, amperaj....
ai vrut sa spui probabil., ca degeaba ii indica omului tensiune in limite normale, pt ca daca nu are amperaj suficient, e degeaba...
mai spui ca degeaba curata bornele....
nimik mai fals...
gandeste-te, un puct de contact prost, inseamna ca ai un punct de rezistenta mare, care se inseriaza pste rezistenta interna a bateriei(si care este invers proportionala cu curentul debitat)...
prin urmare, o rezistenta mare pe circuit, inseamna o cadere mare de tensiune pe acel punct de contact slab, ducand la reducerea tensiunii aplicata electromotorului....
inclin sa cred, din explicatii, ca e bateria defecta sau schimbata....
mesersmith scrie:robistan25 scrie:100 % este bateria de vina. Are curent in ea, dar degeaba daca nu are amperajul necesar pornirii. O spun din proprie experienta.
Nu e bateria, nu te obosi degeaba. E de la ATS si din softurile lor de 2 lei. Si cred ca n-o s-o rezolvi vreodata la idiotii aia, daca deja ai fost de atitea ori la ei si n-au facut nimic.

Macar incearca la un alt service non ATS un diagnostic ca sa stii ce le spui incompetentilor de la ATS.
Eu, dupa ce termin leasingul la C-3-uri, le vind si sa nu mai aud vreodata de ATS, Citroen & Comp!

Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO