ag26raf scrie:intr-adevar cauza era o janta stramba, cea de pe dreapta spate.
problema am rezolvat-o la Calypso Pitesti - 60 RON
Multumesc tuturor pt sfaturi.
Subiect inchis.
Subiectul nu este ĂŽnchis, prietene, pentru cĂŁ mulți oameni vor avea, de-acum ĂŽncolo, aceeași problemĂŁ.
Regret cĂŁ n-am trecut pe-aici ĂŽn timp util, cĂŽt sĂŁ-mi ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc experiența personalĂŁ, cu specificitĂŁțile ei.
Spre exemplu, a mea ĂŽncepea sĂŁ vibreze ca un mĂŁgar ĂŽn cĂŁlduri pe la 125 km/h. Se ĂŽntĂŽmpla acum vreun an (2009), dupĂŁ ce abia schimbasem cauciucurile fațĂŁ, dar și dupĂŁ ce am luat ĂŽn cesiune o serie de gropi vĂŽrtoase, bine ĂŽnvelite ĂŽntr-un strat de apĂŁ, la vitezĂŁ relativ mare. Cu eterna Dacie ĂŽn minte, eu mĂŁ temeam cĂŁ se pune problema de bucșĂŁraie, tije, amortizoare, chestii mai complicate și mai scumpe, dar nu erau de vinĂŁ decĂŽt jantele (sau gropile, depinde cu ce partid ții).
Simptomele erau amplificate și de anvelopele vechi (de șapte ani) pe care ĂŽncĂŁ le mai aveam pe spate, care, din spusele tipului de la service, fĂŁceau inutil orice efort de echilibrare a roților pe care erau montate. Din ce mi-a spus el, și seamĂŁnĂŁ cu ce spun chiar producĂŁtorii de anvelope, orice cauciuc mai vechi de cinci ani trebuie schimbat, chiar dacĂŁ vizual aratĂŁ impecabil (și chiar dacĂŁ nu a fost folosit - se recicleazĂŁ). O astfel de vechiturĂŁ poate ceda oricĂŽnd, de obicei pe neașteptate, cu consecințe uneori grave.
Nu știu dacĂŁ la Calypso Pitești lucreazĂŁ prieteni de-ai tĂŁi sau rude care-ți poartĂŁ picĂŁ, dar prin București o roluire (ĂŽndreptare) de jantĂŁ costĂŁ pĂŽnĂŁ-n 30 de roni. Cu tot cu (re)echilibrare. Asta-n service-urile din Berceni, despre alte cartiere n-am idee.
BaftĂŁ,
V
PS: Cel mai mult am prins cu ea 167 km/h, cu vĂŽnt ĂŽn spate