Salutare natiune si forumisti de Citroen! Iata si C3-ul meu!
Moderator: Echipa Tehnica
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Mihai29 scrie:Reseteaza consumul mediu din comp. de bord. Apesi pe butonul care schimba indicatiile comp. de bord iar cand ajunge la cons. mediu tine apasat pe el pana cand apar numai liniute. Defapt aceste lucruri ar trebui sa le discutam la rubrica consumuri. Acum fie o exceptie.
Corect, facem o exceptie. Pana la urma asa invatam. Dar totusi sa iti raspund. Am facut plinul, am apasat mult pana s-au resetat numarul de kilometri si asta e tot; am crezut ca cel de la mediu se va reseta odata cu noul consuma factut pe ultima suta de km. VORBA AIA AM FACUT 300 de la ultimul plin, dupa cum am spus si putin mai sus. S-ar putea sa ai dreptate. O sa urmez sfatul tau chiar maine, ca plec de la Brasov la Bucuresti, aproape 200 de km, deci am timp! Apropos consumul mediu din cati in cati km se schimba? din 100 in 100 sau din 50 in 50?
Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Mihai29 scrie:Eu cred ca se schimba cand creste sau scade valoarea coms.mediu ne avand un nr fix de km.
Gata baieti s-a rezolvat!
Am resetat computerul de bord total ca sa zic asa si SUPRIZA (foarte placuta de altfel).
In afara am scos consumul de 3,8 - 4% si in oras aproape de 5. Si in medie mi-a iesit 4.1
Sau ca sa fiu si mai concret, plecarea din Brasov via Predeal - Sinaia - Ploiesti - Bucuresti si cu plimbare prin Bucuresti destul de mult am scot media asta de 4.1%. Acum parca mi-am mai revit si ma simt mai bine cand stiu ca masina mea consuma pe bune cat spune lumea si totodata cartea tehnica!
Promit ca maine seara vin si cu dovezi clare. Filmultetz si poate chiar poze!
P.S. Mi-am cumparat si capacul de la motor, cel pe care mi l-a semnalat colegul nostru acum cateva zile si pot sa spun ca arata intr-un mare fel! Stiu ca poate e doar un plastic, dar are si el farmecul lui acolo. Urmeaza cat de curand sa primesc de la Craiova si TAVA de portbagaj!
Bafta!
Sunt totul si totusi nimic!
Eheeee, poi altfel te vede lumea asa. Deja incep sa fiu invidios
Tu sti ca nici eu nu am capacul acela de la motor??? Cat ai dat domle pe el si ...de unde? SI inca ceva. Nu uita sa ma anunti daca ai gasit pe undeva mai ieftin acele ornamente longitudinale de placstic de pe pavilion.
Mie mi-a zburat unul si l-am dat jos si pe celelalt.

Tu sti ca nici eu nu am capacul acela de la motor??? Cat ai dat domle pe el si ...de unde? SI inca ceva. Nu uita sa ma anunti daca ai gasit pe undeva mai ieftin acele ornamente longitudinale de placstic de pe pavilion.
Mie mi-a zburat unul si l-am dat jos si pe celelalt.
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
Ha haaaa....
Deci nu sunt singurul cu problema asta..... Glumesc. Oricum, vad pe drum o groaza de C3-uri model ca al meu cu farurile "sticla", ma simt si prost... Ale mele deja parca sunt stil "tuning"
. Ma uitam zilele trecute pe niste poze cu ea cand am luat-o..... pfffff, e diferenta de la cer la pamant, asa de rau s-au innegrit.
Noroc ca am promisiuni de rezolvare


Noroc ca am promisiuni de rezolvare

- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
ag26raf scrie:@Hylander : Mi se pare mie sau din pozele cu C3-ul tau observ si la tine nuanta aceea galbui-negricioasa pe faruri?
Poate ma insel, poate nu, dar din cate vad eu nu mi se pare sa aiba deja acea problema de colorare in galben a geamului de far si de matuire, nici in poze si nici in realitate. Or fi niste umbre sau ceva?
Dar mai fac dupa urmatoarea spalare alte poze cu DCLR-ul la 10 megapixeli cu macro pe sticla de far si vedem exact.
Acum in legatura cu capacul, l-am luat de la un baiat care il vindea pe un site de licitatii. Stiti voi care. Lui ii ramasese de la fosta masina (zice-se ca el se cam ocupa cu vanzari de masini sau ceva).
Oricum...
Cam tot ce cumpar de pe acolo iau, insclusiv masinile tot de acolo le-am luat, tot acolo le-am dat. Normal in magazin un capac din asta de plastic pt motor este 330 ron si omul il vindea cu 150, dar mare negociator cum sunt l-am luat cu 110.
Poze cum am spus pun deseara intrucat acum nu prea am cum, din locul de unde ma aflu. Sunt conectat de pe un stick! Rabdarica si se rezolva!
Legat acum de sina aceea de plastic de pe plafon, se gaseste intre 110 - 130 ron. Dar sincer nu prea merita. Cred undeva la 50 de ron era un pret ok. Asa mi se pare prea mult pt ceva ce tine doar de frumusete si atat si care oricand poate zbura iar. Oricum eu nu o sa imi pun portbaaj deasupra asa ca probabil o voi lipi definitiv acolo cu MOMENT FIX

Va tin la curent cu ce mai aflu, ce mai iau etc!
O zi buna!
Ciao!
Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Iata filmuletul promis legat de consumul masinii pe drumul Brasov - Bucuresti via Valea Prahovei!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8N2DNdV8Qz4[/youtube]
(Scuze de calitatea video dar filmul e facut cu telefonul din mers si eram singur.)
Si acum...
Ti-am promis ca iti pun poza cu capacul, cum ajung acasa... ma tin de cuvant!
Totusi am ajuns seara, deci pozele sunt "de noapte" ca sa zic asa si nici masina nu e spalata, dar la cum au fost drumurile in acest weekend ehehe.
Cand o fi vremea o sa fac si altele cu ea spalata si atunci fac din nou si la faruri cum am mai zis!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8N2DNdV8Qz4[/youtube]
(Scuze de calitatea video dar filmul e facut cu telefonul din mers si eram singur.)
Si acum...
MikePop scrie:Super-tare! Vreau sa vad si eu o poza cu capacul de la motor pus, si eventual si cu tava de portbagaj
Ti-am promis ca iti pun poza cu capacul, cum ajung acasa... ma tin de cuvant!
Totusi am ajuns seara, deci pozele sunt "de noapte" ca sa zic asa si nici masina nu e spalata, dar la cum au fost drumurile in acest weekend ehehe.
Cand o fi vremea o sa fac si altele cu ea spalata si atunci fac din nou si la faruri cum am mai zis!


Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Mihai29 scrie:Apropo de filmulet eu as dori sa vad,tot asa inregistrat, schimbarea kilometrajului in 200000 de km,adica asa cum ai facut la 199100km.Drumuri bune.
Iti dai seama ca voi face asta.
Sincer sa fiu dupa 2 zile de nebunie pe la Bv in prima faza chiar asta am crezut, ca va fi trecerea la 200.000 dar de fapt era la 199.100.

Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
ag26raf scrie:Nu uita sa ma anunti daca ai gasit pe undeva mai ieftin acele ornamente longitudinale de placstic de pe pavilion.
Mie mi-a zburat unul si l-am dat jos si pe celelalt.
Acum ca tot zici ca l-ai dat jos, spune-mi te rog de pe ce parte este al tau, dreapta sau stanga? Nu de alta, dar daca tot nu il folosesti poate vrei sa il vinzi, sau invers.
Deci spune-mi te rog, este de pe partea dreapta, sau de pe stanga (partea soferului deci)?
Salut!
Sunt totul si totusi nimic!
- Hylander
- pasionat
- Mesaje: 188
- Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
- Localitate: Bucuresti / Buzau
- Contact:
Acum mai am si eu o intrebare, si o rugaminte totodata!
Am un bec ars la unul dintre cele 3 comutatoare de la climatizare, mai exact cel care lumineza cifrele de la 2 la 4 si mai ales partea de cald - rece, respectic rosu-albastru.
Am tras de cele 3 butoane, le-am scos si degeaba, nu am acces din fatza in nici un fel sa schimb vre-un bec. Tare imi este frica sa nu fie nevoie sa dau jos tot bordul pt un nenorocit de beculet de 1 leu.
Acum mai este o faza... Dupa ce am scos butonul din centru, cel cu cifrele ventilatorului si viteza de la 0 la 4, butonul de DEZABURIRE a devenit INUTILIZABIL. Am studiat un pic problema si am vazut totusi sa daca vreau sa imi porneasca dezaburirea e de ajuns sa apas pe acest buton din centru. Cum mama naibii si ce legatura are nu stiu.
Inteleg ca odata ce misti de acest buton catre dreapta sa porneasca automat aerul conditionat, dar sa fie nevoie sa apesi pe el pt DEZABURIRE, iar butonul propriuzis sa fie degeaba? As dori sa le fac functionale cum erau la inceput probabil.
Pe de alta parte ma gandesc ca acum eu folosesc acest comutator fara butonul negru, si doar asa pot apasa pe acel plastic portocaliu din interior, insa odata ce voi pune butonul la loc, ala sta fix acolo si nu imi mai permite sa apas... Si ma gandesc atunci cum mai fac eu sa porneasca dezaburirea?
De aceea vreau sa schimb si becul ars dar totodata si sa rezolv cu butonul de dezaburire!
Care stie sa ma lamureasca si pe mine, sau chiar sa imi arata un tutorial cu schimbarea acelor beculete intr-un mod simplu, altul decat cel de a da tot bordul jos, sa iasa pe interval!
Pana acum am cautat si nu am gasit postari in acest sens!
Am un bec ars la unul dintre cele 3 comutatoare de la climatizare, mai exact cel care lumineza cifrele de la 2 la 4 si mai ales partea de cald - rece, respectic rosu-albastru.
Am tras de cele 3 butoane, le-am scos si degeaba, nu am acces din fatza in nici un fel sa schimb vre-un bec. Tare imi este frica sa nu fie nevoie sa dau jos tot bordul pt un nenorocit de beculet de 1 leu.
Acum mai este o faza... Dupa ce am scos butonul din centru, cel cu cifrele ventilatorului si viteza de la 0 la 4, butonul de DEZABURIRE a devenit INUTILIZABIL. Am studiat un pic problema si am vazut totusi sa daca vreau sa imi porneasca dezaburirea e de ajuns sa apas pe acest buton din centru. Cum mama naibii si ce legatura are nu stiu.
Inteleg ca odata ce misti de acest buton catre dreapta sa porneasca automat aerul conditionat, dar sa fie nevoie sa apesi pe el pt DEZABURIRE, iar butonul propriuzis sa fie degeaba? As dori sa le fac functionale cum erau la inceput probabil.
Pe de alta parte ma gandesc ca acum eu folosesc acest comutator fara butonul negru, si doar asa pot apasa pe acel plastic portocaliu din interior, insa odata ce voi pune butonul la loc, ala sta fix acolo si nu imi mai permite sa apas... Si ma gandesc atunci cum mai fac eu sa porneasca dezaburirea?
De aceea vreau sa schimb si becul ars dar totodata si sa rezolv cu butonul de dezaburire!
Care stie sa ma lamureasca si pe mine, sau chiar sa imi arata un tutorial cu schimbarea acelor beculete intr-un mod simplu, altul decat cel de a da tot bordul jos, sa iasa pe interval!
Pana acum am cautat si nu am gasit postari in acest sens!
Sunt totul si totusi nimic!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo