Citeva probleme: becuri, ambreiaj si tabla

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

zez3
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Lun 13-Aug-2007 16:55
Localitate: CH

Mesajde zez3 » Joi 19-Mar-2009 19:35

Salutare revin cu ceva probleme legate de becuri, poate a auzit careva de un circuit de protectie pentru becuri sau pur si simplu o bobina sau rezistenta sau ceva de genu. Se pare ca asta ar fi solutia care rezolva problema becurilor care se ard prea repede. Indiferent de model pret sau condens.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 19-Mar-2009 20:37

Hmm... incearca sa nu pornesti/opresti motorul cu farurile aprinse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Joi 19-Mar-2009 21:17

Sincer, nu prea vad cum s-ar putea praji becurile din cauza instalatiei electrice, atata timp cat tensiunea de alimentare are valoarea corecta.

Daca e vorba de supratensiuni, ele nu pot aparea decat datorita unor sarcini inductive care le genereaza in momentul in care li se taie alimentarea. De regula, sarcinile inductive (bobinele de comanda ale releelor, de exemplu) sunt montate in derivatie cu niste diode supresoare rapide.

Ai verificat etanseitatea farului? Asigura-te ca nu scapa condens in far mai intai.

calin.romeo
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Lun 27-Apr-2009 17:42
Localitate: Cernavoda

mesaj de la computerul de bord "side lamp faulty"

Mesajde calin.romeo » Lun 27-Apr-2009 19:08

"side lamp faulty", acest mesaj imi apare si mie, destul de des in ultima perioada.
Acum vreo luna am avut masina in service pt o problema de tinichigerie si mi-au spus ca as avea probleme cu un modul (probabil un releu cred eu) ce tine de stopurile de frana. Am observat ca intradevar cand apasam pedala stopurile ba se aprindeau, ba nu se aprindeau sau se aprindeau intrerupt.
De cand computerul de bord imi afiseaza "side lamp faulty" nu se mai aprind stopurile de frana".
A mai avut cineva problema asta? Daca da cam cat costa modulul?

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 27-Apr-2009 19:32

Esti sigur ca toate becurile sunt OK?

calin.romeo
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Lun 27-Apr-2009 17:42
Localitate: Cernavoda

Mesajde calin.romeo » Mar 28-Apr-2009 01:06

absolut sigur am mai testat-o si asta noapte, am zis ca poate mi s-a parut dar nu mi-a mai dat alarma calculatorul de bord, dar stopurile de frana nu se aprinde niciunul. am sa sun dimineata la citroen constanta sa vad daca ma pot rezolva si daca cunosc problema. Daca nu am sa incerc la citroen galati la cei ce mi-au spus ca as avea probleme. Nu l-am scimbat ca nu-l aveau pe stoc. Reprezentanta vorba ceea :D oameni seriosi.
Sincer nu mi-as mai lua citroen din cauza service-ulilor din reprezentante.

calin.romeo
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Lun 27-Apr-2009 17:42
Localitate: Cernavoda

am rezolvat problema

Mesajde calin.romeo » Mar 28-Apr-2009 20:33

este contactorul de la pedala de frana, l-am desfacut l-am curatat a mers putin, l-am mai desfacut odata l-am dat cu spray contact si vad ca merge. Oricum mi-am cumparat si unul nou.
Aviz amatorilor un contactor nou la un magazin de pise de schimb costa 70 de ron eu l-am cumparat de la reprezententa citroen galati cu 8 ron, este mult este putin voi stiti :razz:

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 28-Apr-2009 21:37

Bravo, ma bucur ca i-ai dat de cap pana la urma. E o experienta care ne poate fi utila tuturor. Si eu am remarcat testand stopurile cu masina pe loc ca sunt momente cand parca contactul de la pedala nu "prinde". Cred ca ma paste si pe mine un curatat cu spray de contacte...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 29-Apr-2009 07:24

vldst scrie:Sincer, nu prea vad cum s-ar putea praji becurile din cauza instalatiei electrice, atata timp cat tensiunea de alimentare are valoarea corecta.


Pai la pornire si la oprire sint niste variatii de tensiune destul de mari si in timp pot sa dauneze ;)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Keket
pasionat
Mesaje: 202
Membru din: Mie 11-Noi-2009 10:42
Localitate: Galati,Romania
Contact:

Mesajde Keket » Joi 08-Apr-2010 23:33

Becurile de la numar sunt w5w sau bec de pozitie fara soclu si se schimba extraordinar de usor! Deschizi haionul sa iti ajunga in dreptul ochilor ,ele au un plastic protector pe ele si bagi surubelnita intre plastic si acel bandou negru in care sunt ascunse becurile si manerul de portbagaj si faci parghie! Cel capac de plastic va iesi si extragi becul ! Banal nu? Becuri triple se scimba prin scoaterea triplelor! Cand ai portbagajul deschis in partea de sus a triplei ai un capac de plastic cu 2 gaurele pe care il dai afara si dai de o piulita! Desfaci si apoi cauti in portbagaj in partea de jos a triplei si dai de alta piulita! Apoi tragi de tripla in afara si iese usor,scoti mufa si apoi umbli in tripla si schimbi becurile! La far pozitia se scoate prin tragere, farul de faza scurta are in stanga si in dreapta lui o sarmulita pe care apesi si se va departa de bec apoi va cadea in jos si scoti becul usor,la faza lunga la fel,semnalizarea prin rasucire! Cam atat!

Avatar utilizator
Ramona09
pasionat
Mesaje: 129
Membru din: Sâm 19-Sep-2009 00:50
Localitate: Slatina

Mesajde Ramona09 » Sâm 10-Apr-2010 13:10

@keket te sustin cd spui ca este ft simplu, ca eu l-am schimbat singura:P
Cand am dreptate, am dreptate, cand ma insel s-ar fi putut sa am dreptate, ca am avut dreptate cand am zis ca s-ar putea sa ma insel...

mec1600
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Sâm 10-Apr-2010 13:40
Localitate: Cluj Napoca
Masina: C3 - 2007

pasionat

Mesajde mec1600 » Sâm 10-Apr-2010 14:28

stie cineva de unde se pot procura manere de viraj pentru locurile din spate pentru C3?

Avatar utilizator
Marmotu
simpatizant
Mesaje: 58
Membru din: Mar 06-Feb-2007 22:24
Localitate: Bucuresti

Re: pasionat

Mesajde Marmotu » Mie 14-Apr-2010 13:23

mec1600 scrie:stie cineva de unde se pot procura manere de viraj pentru locurile din spate pentru C3?


MĂŽnere de viraj? ZĂŁu dacĂŁ știam cĂŁ le spune așa... :D

N-aș putea sĂŁ-ți spun pentru Cluj, dar dacĂŁ ai drum prin București (extrema sudicĂŁ) ĂŽți recomand S.D. Prestige, firmĂŁ care are (sau aduce) cam orice plasticĂŁraie imaginabilĂŁ la prețuri OK. Mult mai OK decĂŽt ATS, spre exemplu (care-i la dublu-triplu).
Alternativ, poți ĂŽncerca sĂŁ comanzi direct de la citroen.fr - numai cĂŁ o sĂŁ te rupĂŁ transportul.
Zi-ne și nouĂŁ dacĂŁ sau cum te-ai rezolvat!

BaftĂŁ

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Dum 04-Aug-2013 15:24

Azi a inceput sa-mi apara si mie "sidelamp faulty" pe bord insotit de un bip si de aprinderea martorului SERV. Am verificat de fiecare data cand m-am oprit toate becurile si degeaba. Se aprind toate. Culmea este ca de fiecare data mi-a aparut cand eram in mers normal, deci nu franam, nu semnalizam si nu aveam farurile aprinse.
Cand mi s-a ars mai demult becul pe faza scurta mi-a spus clar ce bec este. Acum apare mesajul asta ambiguu.

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Lun 23-Sep-2013 12:52

Pana la urma problema este de la mufa de la lampa stanga spate. Mai exact, primul pin care este de masa nu facea contact cum trebuie. Erau niste urme usoare de incingere. Am tensionat putin clema pinului respectiv, am dat cu spray de contacte si acum vad ca nu mai face probleme. Tipul acesta de mufe este prost gandit. Si la alte masini cu acest tip de mufe apar probleme.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO