Pagina 1 din 2

Probleme cu pornirea.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 09:11
de pr_ovidiu
De cateva zile bune am o problema mare!
Pornesc masina, merge 10 sec. apoi se opreste. Incerc sa o pornesc iar si nu porneste decat cam pe la a 10-a cheie (indiferent de cat tin pe automat).
Treaba aceasta se manifesta in special la prima pornire, dar de exemplu s-a intamplat si asa: am pornit ... merge, am facut 50 km, oprit 50 min. si iar nu porneste.
Inrteresant ca de fiecare data porneste timp de aprox. 10 sec. apoi se opreste.
Am incercat urmatoarea treaba am pus 2 coliere de plastic pe capetele furtunaselor de sus care sunt cu motorina. Treaba a functionat 5 zile dupa care iar aceeasi problema.
Am dus-o la un service, au pus-o la un test pe calculator si... surpriza nici o eroare ... totul merge perfect si in parametrii normali. Baietii de acolo mi-au spus ca ar putea pe undeva sa prinda aer pe traseu dar nu se stie unde, asa ca trebuie demontate toate furtunelele.
Voi ce parere aveti? A patit cineva asa ceva cu masina? Stiti vre-un frutonas predispus sa se strice?
Astept pareri de la voi. Multumesc.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 09:50
de abarth_mcm
Se poate sa ai aer..mai ales daca au pus-o pe tester si nu ai nicio eroare. In final iti porneste(cu greu) pt ca iti va trage pompa motorina chiar daca ai aer. Insa masina cand sta mai mult peste noapte prinde iar aer pe la vreun furtun. Trebuiesc verificate toate furtunele. In timpul mersului iti scoate singura aerul pana ala urma.(si de aia aparea la tester ca fiind ok), dar apoi dupa ce sta masina, iar prinde aer. ..eu asa zic ca stau lucrurile.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 16:44
de tali_lucian
si eu am patit la fel si sa rezolvat usor,in spatele filtrului de aer sunt niste furtune de cauciuc care duc la injectoare iar unul este intepat putin.efectele sunt dezamorsarea pompei de motorina si de acea dupa pornire timp de 10 secunde mai ai motorina dupa care se opreste,rezolvare in stinga motorului este o pompita neagra de cauciuc cu care amorsazi instalatia sa nu mai da-i la automat ca omori bateria aiurea,viziteazal pe domnul Ciocarlan atelierul este pe cutitul de argint,super de treaba si preturi ok.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 16:47
de tali_lucian
acum am vazut ca esti din timis spunele la service sa caute acolo unde ti-am zis si vezi ca ei o sa zica sa iti inlocuieasca manunchiul ala de furtune dar daca depisteaza gaurica se poate lipi si scapi mai ieftin,eu asa am facut si ma tinut cam un an.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 19:28
de khan
de obicei furtunele de la filtru crapa din cauza variatiei de caldura si incep sa traga aer. cel mai bine le schimbi cu unele noi

Scris: Dum 15-Mar-2009 11:59
de pr_ovidiu
Multumesc tuturor pt. sfaturi. Va voi anunta ce se intampla dupa ce imi bag degetelele un pic pe acolo. :)

Re: Probleme cu pornirea.

Scris: Lun 23-Mar-2009 16:45
de Lucian1383
pr_ovidiu scrie:De cateva zile bune am o problema mare!
Pornesc masina, merge 10 sec. apoi se opreste. Incerc sa o pornesc iar si nu porneste decat cam pe la a 10-a cheie (indiferent de cat tin pe automat).
Treaba aceasta se manifesta in special la prima pornire, dar de exemplu s-a intamplat si asa: am pornit ... merge, am facut 50 km, oprit 50 min. si iar nu porneste.
Inrteresant ca de fiecare data porneste timp de aprox. 10 sec. apoi se opreste.
Am incercat urmatoarea treaba am pus 2 coliere de plastic pe capetele furtunaselor de sus care sunt cu motorina. Treaba a functionat 5 zile dupa care iar aceeasi problema.
Am dus-o la un service, au pus-o la un test pe calculator si... surpriza nici o eroare ... totul merge perfect si in parametrii normali. Baietii de acolo mi-au spus ca ar putea pe undeva sa prinda aer pe traseu dar nu se stie unde, asa ca trebuie demontate toate furtunelele.
Voi ce parere aveti? A patit cineva asa ceva cu masina? Stiti vre-un frutonas predispus sa se strice?
Astept pareri de la voi. Multumesc.



salut,
am acceasi problema, numai ca buburuza mea e pe benzina, ar putea fi acceasi rezolvare si la mine, adica tot inlocuirea furtunelor? am fost la service, au bagat-o pe calculator, au spus ca nu are nimic, au resetat pana si computerul...

Scris: Lun 23-Mar-2009 20:16
de silentdj
nu conteaza ca e benzina sau motorina, daca trage aer la fel trage si al fel nu iti merge... incearca sa te uiti si tu la furtunasul mai sus amintit, daca nu este ala de vina iale la rand,oricum mai ieftin ca in service :wink:

Scris: Mar 24-Mar-2009 19:49
de pr_ovidiu
Dragii mei!
Se pare ca problema nu sunt totusi furtunele ci o supapa de sens.
Stie cineva unde se afla aceasta la masina mea? Mi-am cumparat o supapa de sens universala si ma bata gandul sa o montez, dar as vrea mai intai sa fiu sigur ca e defecta cea veche.
Pareri?
Am schimbat si filtrul de motorina, iar acuma porneste intoteauna din prima, dar trebuie sa tin cateva secunde pe automat (se aude ca nu are motorina pt. pornire) apoi porneste. Ciudat ce ma sfaturiti in continuare?
Astept cu nerbdare parerile voastre!

Scris: Mie 25-Mar-2009 16:03
de khan
pai supapa de sens la modelul asta e de fapt pompa de amorsare in sine, deci ar trebui schimbata aia. e piesa de cauciuc pe care apesi ca sa amorsezi circuitul

Scris: Mie 25-Mar-2009 18:52
de pr_ovidiu
Am montat supapa de sens pe un furtune care vine din rezervor.
Dar problema persista. :( se pare ca ia aer pe undeva pe langa filtru de motorina. Problema e ca nu stiu unde. Aveti vre-o idee?
Multumesc.

Scris: Mie 25-Mar-2009 21:14
de khan
atunci revenim la furtune si la cuplele lor. incearca sa scoti toate furtunele de la filtru si sa probezi ansamblul scufundat in apa cu aer sub presiune

Scris: Joi 26-Mar-2009 18:58
de badea marian
SI EU AMAVUT ACEASTA PROBLEMA,FURTUNUL DE PLASTIC DE ALIMENTARE CU MOTORINA ,DE SUB FILTRU DE AER,ERA GAURIT DE LA VIBRATII,L-AM LIPIT,SI AM MONTAT SI O SUPAPA DE SENS UNIVERSALA,SI ACUM E OK,ACUM UN AN SA INTAMPLAT,BAFTA

Scris: Vin 27-Mar-2009 20:02
de khan
DACA MAI TIPI LA NOI iti modificam posturile!!! atentie la cum scrii, numai xxxffdrtuthhd aia de inspectorii de la asigurari tin capsul apasat si scriu numai cu majuscule ca-ti vine sa ii iei la omor cind le citesti mailurile

Scris: Dum 29-Mar-2009 02:12
de pr_ovidiu
Am rezolvat problema. :) Badea marian are dreptate. Furtunul de sub filtru de aer a fost problema.
Rezolvare am taiat o bucata din furtunul original si am tras peste restul o bucata de furtun de gaz (format din cauciuc, panza, cauciuc).
Am de gand sa imi cumpar furtunul original dar pana atunci merge f. bine. Deasemenea mi-am montat si eu o supapa de sens (pt. siguranta) deoarece se pare ca cea din pompa de amorsare nu isi face treaba.
Ceea ce i trist ii ca cei de la service (independent) au vrut sa imi ia 300 lei pt. operatiunea asta care a durat cam 45 min.
Multumesc tuturor pt. raspunsuri. :D