Pagina 1 din 4
Dar benzina pentru "i"?
Scris: Joi 11-Aug-2005 11:58
de B-01-DRC
De unde?
Eu, RomPetrol si OMV.
Voi?
Scris: Joi 11-Aug-2005 12:09
de mars2k
OEmFau 100 all the way

BTW, recomandare neoficiala de la cineva de la ATS:
1. OMV
2. Rompetrol
3. Petrom
4. ceilalti...
Scris: Joi 11-Aug-2005 14:46
de kata
Scris: Vin 12-Aug-2005 15:21
de B-01-DRC
Top99 = OMV Super 100 = acelasi furnizor = PetroMidia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scris: Vin 12-Aug-2005 16:45
de mars2k
@B-01-DRC: ai si niste dovezi in sensul asta?
Daca da, atunci fa bine si da-l pe Oemfau in judecata.
Sa-l bage dracu' in celula cu Rasdaq

Acum serios, pe fituica aia a lor unde sunt obligati sa scrie furnizorul, la OMV Super 100 e trecut "OMV A.G." - Austria.
Intr-adevar, la OMV 95 este trecut Petrobrazi/Petromidia, dar OMV 100 este importata.
PROBLEME CU MOLUL
Scris: Dum 14-Aug-2005 16:48
de luigy
Am bagat de la mol si am avut probleme cu martorul de pe bord care indica functionarea motorului. Nu se mai stingea dupa pornirea motorului.Am fost la CITROEN si mi-au zis ca este de la benzina.Am facut plinul de la petrom si s-a stins.De atunci bag benzina numai de la petrom.Oricum am inteles ca face aceeasi problema si cu benzina de 95 de la omv.Asa ca atentie mare!
Scris: Lun 15-Aug-2005 08:23
de B-01-DRC
mars2k scrie:@B-01-DRC: ai si niste dovezi in sensul asta?
Daca da, atunci fa bine si da-l pe Oemfau in judecata.
Sa-l bage dracu' in celula cu Rasdaq

Acum serios, pe fituica aia a lor unde sunt obligati sa scrie furnizorul, la OMV Super 100 e trecut "OMV A.G." - Austria.
Intr-adevar, la OMV 95 este trecut Petrobrazi/Petromidia, dar OMV 100 este importata.
E importat aditivul, nu si benzina.
Benzina Euro 4
Scris: Mar 16-Aug-2005 11:37
de mars2k
@B-01_DRC - legislatia ii obliga sa treaca furnizorul
benzinei, n-are nici o treaba aditivul folosit.
@luigi si pt. toti ceilalti posesori de catalizator Euro 4:
(pt a verifica standardul de depoluare al masinii:
http://www.rarom.ro/rovigneta.html - tabelul de la sfarsit)
Vedeti ca
nu orice benzina fara plumb este acredidata Euro 4 !!Pentru a fi Euro 4, ar trebui sa aiba continutul de sulfuri mai mic sau egal cu 50 ppm (1 ppm = 1 mg/kg) si continutul de hidrocarburi aromatice mai mic sau egal cu 35%:
http://www.prod.exxonmobil.com/refining ... Fuel02.pdfDin cate am citit, se califica pt. Euro 4:
1. OMV Super 100 -
http://www.omvro.ro/theme2/content3310.htm#2 - chiar mai mult, este compatibila Euro 5.
2. Rompetrol EURO SUPER 98 -
http://www.rompetrol.ro/oil_gas/product ... ine%20.pdfDespre "zboara, zboara" nu stiu daca e Euro 4 sau nu, nu i-am gasit inca fisa pe site-ul de la Petrom.
Later edit:Intre timp, a aparut pe site:
http://www.petrom.ro/romana/produsepdfr ... M%2099.pdfAvand 150 ppm sulf, Petrom 99+ e doar Euro 3,
nu este Euro 4.
Scris: Mar 16-Aug-2005 16:06
de B-01-DRC
Ho, ho, ho....La C3 am nevoie neaparat de benzina EURO 4????
Acu' va rog eu nu radeti, da?
Scris: Mar 16-Aug-2005 16:49
de mars2k
In primul rand, ai catalizator Euro 4??
Din partea mea poti sa bagi ce benzina vrei, chiar si cu plumb.
Merge si asa cativa kilometri..
Scris: Mar 16-Aug-2005 16:59
de B-01-DRC
Nu glumi, ca's moron la faze d'astea. C3-ul de 1.1, e E4 sau nu?
Scris: Mar 16-Aug-2005 17:08
de mars2k
Vezi:
http://www.rarom.ro/rovigneta.html"Gradul de poluare chimica este codificat ĂŽn numarul de omologare la rubrica 5 din Cartea de Identitate a Vehiculului (C.I.V.), respectiv la rubrica 10 din Certificatul de Ănmatriculare al Autovehiculului." - ultimele doua caractere.
EURO 3: D3, E3, R3
EURO 4: E4, R4
Tu ce ai?
(em am "E4" la al meu 1.4i SX, fabricat in martie 2004!)
Scris: Mie 17-Aug-2005 14:59
de B-01-DRC
E3
Dar benzina pentru "i"?
Scris: Mar 30-Aug-2005 18:42
de dj07mcv
In nici un caz Petrom. Cind aveam Oltcit intotdeauna am avut probleme cu bezina de la Petrom.
OMV trebuie OMV100 altfel calitatea este cam indoielnica. Am bagat o singura data OMV fara plumb normala pe C3 si a devenit f. lenes.
Imi place si Rompetrol 98.
Scris: Mar 20-Dec-2005 17:38
de danpopa
eu am inteles ca trebuie bagata benzina de maxim 98, pentru ca cele de tipul 99+ sau 100 contin aditiv intr-o masura mai mica sau mai mare.
deci ceea ce ar fi important de fapt ar fi ca benzina sa nu aiba aditiv, nu cifra octanica reala, atata timp cat nu este sub 95.
acuma, daca m-au mintit pe mine unii, va mint si eu pe voi.
as dori sa vina cineva sa spuna oficial:
- cifra octanica reala recomandata
- daca benzina poate sa aiba aditiv sau este interzis acest lucru ...