5 mil care reuseste sa-mi faca ac-ul
Scris: Vin 19-Iun-2009 17:23
Salutare,poate va era dor de mine:)...revin cu vechea mea problema,ac-ul.continui sirul evenimentelor:cred ca nu imi e dat sa am vara asta ac.Ventilatorul am reusit sa-l montez bine,firele le-am pus bine multimita lui robert de pe forum si altor forumisti.Care este problema mea pana la urma???
AC-ul porneste cateva secunde la pornirea motorului dupa care decupleaza compresorul (care este nou),am umplut cu freon,vidat,totul pare ok.Cand se ridica apa la 3 linii pornea si ac-ul,cand ii dadeam pedala in rampa,cand se mai racea si scadea apa la 2 linii se oprea...buuunn.Alta data,de fapt o singura data s-a intamplat sa cupleze compr. dupa ce am pornit masina si sa decupleze la interval de vreo 15 sec.Precizez ca daca il pun pe direct,adica alimentez compresorul direct la baterie cupleaza normal ,da aer rece totul este perfect,inainte de a schimba compresorul asa l-am avut,numai ca dupa o vara mi s-a carbonizat o borna de la comp.si am umblat in el si l-am bulit si nu vreau sa se mai intample asta,cu totul ca pana la urma l-as pune tot pe direct la o tensiune de 12v si un anumit amperaj(ceea ce nu stiu cat consuma).
Am fost la SERVUNION iasi si am pus LEXIA ca alta alternativa nu aveam,mi-am dat seama ca e ceva de la calculatorul masinii de nu imi da tensiune constanta la compresor,(ma costat 120 lei pentru cei interesati),s-a verificat freon-ul a fost ok si s-a ajuns la concluzia ca calculatorul nu autorizeaza racirea masinii,ca e ceva de la cablaj si ca le-ar trebui lor sa las masina vreo 2 zile sa verifice cablajul,am intrebat cat ma costa,mi-a zis ca poate 1 mil,poate 5 depinde cat au de munca,ce-am uitat sa intreb e ca daca se poate sa faca in asa fel incat calc. sa treaca peste aceea eroare si sa-mi lase compresorul sa functioneze,ca de era un scurt pe vreo undeva nu pornea deloc.Precizez ca ventilatorul e ok,merge si inebunesc cand stiu ca am dat o caruta de bani si tot nu am rezolvat.Astept pareri,sugestii,intrebari, orice si am sa va rog sa-mi scuzati ortografia,pentru am scris cum mi-a venit in cap in momentul ala,am mai lipsit la orele de romana.Va multumesc
AC-ul porneste cateva secunde la pornirea motorului dupa care decupleaza compresorul (care este nou),am umplut cu freon,vidat,totul pare ok.Cand se ridica apa la 3 linii pornea si ac-ul,cand ii dadeam pedala in rampa,cand se mai racea si scadea apa la 2 linii se oprea...buuunn.Alta data,de fapt o singura data s-a intamplat sa cupleze compr. dupa ce am pornit masina si sa decupleze la interval de vreo 15 sec.Precizez ca daca il pun pe direct,adica alimentez compresorul direct la baterie cupleaza normal ,da aer rece totul este perfect,inainte de a schimba compresorul asa l-am avut,numai ca dupa o vara mi s-a carbonizat o borna de la comp.si am umblat in el si l-am bulit si nu vreau sa se mai intample asta,cu totul ca pana la urma l-as pune tot pe direct la o tensiune de 12v si un anumit amperaj(ceea ce nu stiu cat consuma).
Am fost la SERVUNION iasi si am pus LEXIA ca alta alternativa nu aveam,mi-am dat seama ca e ceva de la calculatorul masinii de nu imi da tensiune constanta la compresor,(ma costat 120 lei pentru cei interesati),s-a verificat freon-ul a fost ok si s-a ajuns la concluzia ca calculatorul nu autorizeaza racirea masinii,ca e ceva de la cablaj si ca le-ar trebui lor sa las masina vreo 2 zile sa verifice cablajul,am intrebat cat ma costa,mi-a zis ca poate 1 mil,poate 5 depinde cat au de munca,ce-am uitat sa intreb e ca daca se poate sa faca in asa fel incat calc. sa treaca peste aceea eroare si sa-mi lase compresorul sa functioneze,ca de era un scurt pe vreo undeva nu pornea deloc.Precizez ca ventilatorul e ok,merge si inebunesc cand stiu ca am dat o caruta de bani si tot nu am rezolvat.Astept pareri,sugestii,intrebari, orice si am sa va rog sa-mi scuzati ortografia,pentru am scris cum mi-a venit in cap in momentul ala,am mai lipsit la orele de romana.Va multumesc