Pagina 1 din 2
probleme climatizare
Scris: Mar 07-Iul-2009 01:04
de pastrama
La al meu C3 pluriel s-a stricat clima. Ventilatorul merge cum vrea el(pe o treapta de viteza destul de mare) indiferent de ce selectez eu din panou. Daca opresc clima, ventilatorul merge in continuare desi afisajul se stinge. Si am mai observat ceva...la pornirea masinii, pe displayul climei, langa temperatura apare un punct care clipeste de trei ori, asta imediat dupa ce pornesc motorul.
Are cineva idee ce-ar putea sa fie?
Scris: Dum 19-Iul-2009 20:48
de mms
La PICASSO am problema exact invers nu porneste nimic dar pe display se fac toate comenzile.Daca afli ceva interesant lasa si tu ceva scris ca poate rezolv si eu.Multumesc.
Scris: Dum 19-Iul-2009 21:36
de cbx
modulul electronic de comanda al treptelor pt ventilator

Scris: Lun 20-Iul-2009 06:37
de mms
Si la PICASSO sa fie la fel!Cei de la reprezentanta ziceau ca e posibil un contact imperfect.
Scris: Lun 20-Iul-2009 10:38
de cbx
sunt pene total diferite , cred ca au dreptate cei de la reprezentanta
Scris: Lun 20-Iul-2009 13:30
de mms
multumesc mult dar nu reusesc sa o rezolv.
Scris: Lun 20-Iul-2009 14:35
de cbx
aparatul de masura si spor la treaba
Re: probleme climatizare
Scris: Lun 20-Iul-2009 21:29
de mesersmith
pastrama scrie:La al meu C3 pluriel s-a stricat clima. Ventilatorul merge cum vrea el(pe o treapta de viteza destul de mare) indiferent de ce selectez eu din panou. Daca opresc clima, ventilatorul merge in continuare desi afisajul se stinge. Si am mai observat ceva...la pornirea masinii, pe displayul climei, langa temperatura apare un punct care clipeste de trei ori, asta imediat dupa ce pornesc motorul.
Are cineva idee ce-ar putea sa fie?
daca indiferent de ce comenzi dai tu si daca nu se modifica turatia in nicio situatie, nu e niciun contact imperfect, este mai mult ca sigur ca elementul de comanda din regulatorul de turatie(un tranzistor presupun) e pus in scurt, deci e ars...
daca poti sa-l demontezi, te pot ajuta eu sa-l repari...
Scris: Lun 20-Iul-2009 22:18
de cbx
hai ca sunt curios ce tranzistor are
Scris: Lun 20-Iul-2009 22:26
de mesersmith
eu nu am c3, am c5 si am presupus ca ar avea un element de executie, asra numai daca are comenzi digitale(numerice)...
daca are buton rotativ, presupun ca are niste relee care comuta niste rezistente de putere(principiul reostatului)...
Scris: Lun 20-Iul-2009 22:34
de cbx
nu ma face curios ca demontez buburuza

Scris: Mar 21-Iul-2009 07:33
de mesersmith
nu demonta nimik, doar spune-mi cum se schimba treptele de turatie...
Scris: Mar 21-Iul-2009 09:36
de cbx
la ac-ul normal se schimba turatia din buton , la clima este alta treaba
Scris: Mie 22-Iul-2009 07:45
de pastrama
Pe tester a dat eroare la rezistenta de turatie a ventilatorului.
Aici am o nelamurire: rezistenta asta este diferita de modulul de comanda? Unde gasesc rezistenta?(eu banuiesc ca pe/langa ventilator).
Rezistenta costa 200 ron iar modulul de comanda in jur de 400 si eu nu stiu ce sa comand. Stie cineva sigur ca din cauza rezistentei face cum face?
masina are clima cu afisaj digital.
M-am bagat sa desfac pe acolo, modulul de comanda se gaseste foarte usor si se tine in doua surburi. Dar rezistenta aia habar nu am unde poate fi gasita.
Mi-a mai spus cineva ca acel punct care clipeste de 3 ori la pornirea motorului poate indica un fel de safe mode al climei. Adica viteza ventilatorului de la aeroterma nu poate fi citita si astfel clima intra intr-un mod automat. E ceva adevarat din astea?
Scris: Mie 22-Iul-2009 09:40
de mesersmith
in cazul in care clima este cu comanda digitala, nu are nicio logica sa mai aiba si o cutie cu rezistente de balast in plus fata de modulul de comanda al ventilatorului, el insusi fiind pe post de rezistor variabil de putere...
nu stiu cum o fi la c3, dar nu mi se pare deloc logic, avand in vedere ca e clima cu afisaj digital...