Ave!
De aceeaÂşi problemĂŁ m-am lovit Âşi eu, nu mai departe de ieri.
IniÞial mi se rupsese doar "ÞÎmburuºul" mic din plastic de pe clapetã, opritorul arcului.
Pe-ãsta l-am rezolvat În felul urmãtor: am pilit "la faÞã" clapeta, am gãurit cam 1,5 cm. adÎncime În clapetã cu un burghiu de 1,5 mm., dupã care i-am Înfipt la cald un cui tot de 1,5 mm. grosime (din cele utilizate pentru ºipci de lemn) ºi 2 cm. lungime. A ieºit - zic eu - mai bine decÎt originalul, În sensul cã acum are ºi "siguranÞã": floarea cuiului Împiedicã arcul sã iasã de pe noul "opritor" (corpul cuiului).
Treaba e cĂŁ la reintroducerea clapetei a plesnit axul acesteia, cel pe care se aÂşeazĂŁ arcul. Pe-ĂŁsta l-am lipit cu superglue, sĂŁ vedem cĂŽt o sĂŁ ĂžinĂŁ. N-am idee cĂŽt costĂŁ, dar dacĂŁ stai prin Berceni ai putea sĂŁ treci pe la Privilege (service autorizat Citroen) - au toate piesele din plastic imaginabile, la preĂžuri OK.
Din desenul postat de Gozmin (mulĂžumim!), Ăži-ar trebui reperele 5 Âşi 14.
Ăn ce priveÂşte distribuĂžia nu am sĂŁ mĂŁ pronunĂž nici eu, dar Âşi mie mi-e greu sĂŁ cred cĂŁ se face la 240.000 km., mai ales dacĂŁ se face prin curea de cauciuc (dacĂŁ era pe lanĂž, era mai credibil).
Succese!
