Jurnal de bord
Scris: Vin 16-Sep-2005 00:33
Dupa 8800 Km in C3, parcursi in 124 ore timp de 3 saptamani, cu o viteza medie de 71 Km/h, pot sa va spun urmatoarele:
- consum mediu: 6.1 % (conform numar de kilometri parcursi si benzina bagata - nu conform computer bord, care arata 6.3%);
- viteza maxima: 163 Km/h (coborari succesive pe A8 in Franta si intre Genoa si Milano, pe A7, dupa ce se termina tunelele);
- viteza de croaziera (in mod normal pe autostrazi): 140 Km/h.
Masina era incarcata cam cu vreo 500 Kg (oameni + bagaje).
Ca idee despre condus, masina mi se pare foarte confortabila, cel mai lung drum care l-am parcurs a fost de 1200 Km Oradea - Ravensburg. Atat scaunul cat si suspensiile, se comporta foarte bine pentru sofer.
Cam greu la o panta de urcat, la incarcarea care am avut-o eu, la o panta de peste 5% la peste 110 Km/h in a 5-a pierde viteza, dar se descurca foarte bine la "croaziera".
Cel mai greu drum a fost in Provincia, unde am mers 200 Km de drum de genul serpentinelor de la Predeal - am facut un tur sa vedem Gorges du Verdon si Moustiers St. Marie. Scazand opririle pentru vizite, imi rezulta o medie orara de vreo 30 Km/h pentru acel drum. E destul de inspaimantator, sa vezi portiuni, unde imediat ce se termina asfaltul se vede o "gaura" spre Gorges de 400-500 m adancime (avea sectiuni mici de drum care nu aveau nici un fel de parapet). Dar ca asfaltul era incredibil acolo. Foarte bine nivelat si marcat. Dupa terminarea drumului, am avut o surpriza neplacuta, aveam doar 4 patratele aprinse la nivelul uleiulul. Insa a doua zi era la normal, dupa racire.
In final, ca un motiv de mandrie si orgoliu pentru cei de aici: dintre masinile care se fabrica de 5 ani maxim, cea mai vazuta afara este clar C3-ul. Singurul concurent serios este A-Klasse.
Si inca ceva legat tot de Citroen. CV-2-ul. Se gaseste inca in Franta la nivel de "masa". Foarte bine aranjate, unele chiar "tunate".
- consum mediu: 6.1 % (conform numar de kilometri parcursi si benzina bagata - nu conform computer bord, care arata 6.3%);
- viteza maxima: 163 Km/h (coborari succesive pe A8 in Franta si intre Genoa si Milano, pe A7, dupa ce se termina tunelele);
- viteza de croaziera (in mod normal pe autostrazi): 140 Km/h.
Masina era incarcata cam cu vreo 500 Kg (oameni + bagaje).
Ca idee despre condus, masina mi se pare foarte confortabila, cel mai lung drum care l-am parcurs a fost de 1200 Km Oradea - Ravensburg. Atat scaunul cat si suspensiile, se comporta foarte bine pentru sofer.
Cam greu la o panta de urcat, la incarcarea care am avut-o eu, la o panta de peste 5% la peste 110 Km/h in a 5-a pierde viteza, dar se descurca foarte bine la "croaziera".
Cel mai greu drum a fost in Provincia, unde am mers 200 Km de drum de genul serpentinelor de la Predeal - am facut un tur sa vedem Gorges du Verdon si Moustiers St. Marie. Scazand opririle pentru vizite, imi rezulta o medie orara de vreo 30 Km/h pentru acel drum. E destul de inspaimantator, sa vezi portiuni, unde imediat ce se termina asfaltul se vede o "gaura" spre Gorges de 400-500 m adancime (avea sectiuni mici de drum care nu aveau nici un fel de parapet). Dar ca asfaltul era incredibil acolo. Foarte bine nivelat si marcat. Dupa terminarea drumului, am avut o surpriza neplacuta, aveam doar 4 patratele aprinse la nivelul uleiulul. Insa a doua zi era la normal, dupa racire.
In final, ca un motiv de mandrie si orgoliu pentru cei de aici: dintre masinile care se fabrica de 5 ani maxim, cea mai vazuta afara este clar C3-ul. Singurul concurent serios este A-Klasse.
Si inca ceva legat tot de Citroen. CV-2-ul. Se gaseste inca in Franta la nivel de "masa". Foarte bine aranjate, unele chiar "tunate".