Pagina 1 din 1

Observ ulei la exterior

Scris: Lun 01-Feb-2010 18:32
de Gozmin
Salut.
Am observat de vreo douã luni (dar nu am dat importanþã) faptul cã am o scurgere de ulei în zona din stânga a motorului (ºi în compartimentul unde este distribuþia), între chiulasã ºi blocul motor. În ce constã problema ? S-a dus garnitura ?
Imagine

Scris: Lun 01-Feb-2010 21:04
de khan
io zic sa te uiti cu mare atentie sa vezi de unde vine uleiul ala, poate fi si de la garnitura de chelioasa, dar poate fi si de la capacul tachetilor sau de la simeringul axei cu came. vezi numai sa nu fi ajuns pe cureaua de distributie ca se inmoaie de la ulei si se rupe, ceea ce cam neplacut

Scris: Lun 01-Feb-2010 22:17
de Gozmin
Am desfãcut capacul de la distribuÞie atunci ºi nu era ulei pe curea sau role ci doar la Îmbinãtura dintre chiulasã ºi bloc motor. Mai sus de chiulasã nu este ulei. De la simeringul axului cu came nu ºtiu ce sã zic. Mai mult ulei este În partea din faÞã cum te uiÞi la motor. SÎ mã duc la meºter cu ea ?
Apropo dacã tot am deschis acest subiect, mai vreau sã Întreb ceva. Nu demult am schimbat curele, role etc. ºi nu scap de un zgomot pe care Îl aud de când am luat maºina (SH). La relanti nu se aude, când turez puÞin motorul aud ceva ca ºi cum ar fi un Început de gripare de rulment (pãrere mea). Zgomotul nu se aude la distribuÞie, ci undeva jos pe la compresorul de climã zic eu. Ar fi de consultat un meºter ºi pentru asta ? La ce sã mã uit, poate rezolv cumva singur.
MulĂžam.

Scris: Mar 02-Feb-2010 10:22
de khan
compresorul de clima are un rulment care se schimba. pentru scurgere io zic sa te mai uiti inca odata, eventual curata, porneste si vezi exact de unde vine

Scris: Sâm 06-Feb-2010 14:44
de Gozmin
AtaÂşez poze pentru a vedea zona cu probleme. Nu am reuÂşit (din cauza timpului) sĂŁ mĂŁ uit mai atent.

[IMG=http://img534.imageshack.us/img534/6272/020610110048.jpg][/IMG]

[IMG=http://img130.imageshack.us/img130/9379/020610110105.jpg][/IMG]

Scris: Vin 12-Feb-2010 20:20
de Gozmin
Ce ar putea fi din ce se vede ĂŽn poze ?
VĂŁ rog, mulĂžam.
PS. Nu este de la simering.

Scris: Dum 14-Feb-2010 12:32
de khan
eu unul nu inteleg din poze care e zona afectata. mai fa o poza un pic mai larga ca sa inteleg exact unde se intimpla

Scris: Mie 17-Feb-2010 18:19
de Gozmin
revin cu poze clare. Între timp am fost la o constatare la servsis. Ei spun cã este de vinã simeringul de la arborele cu came. Eu nu vãd ulei deloc pe acolo. Ei sunt mecanici, mã gândesc cã au ei dreptate. Oricum,, au spus cã ar fi bine schimbat ºi simeringul de la arborele cotit dacã tot dãm jos distribuþia. E corect ? Dacã dau jos distribuþia trebuie altã curea ? Ei spun cã nu. Distribuþia a fost fãcutã acum un an. Am fãcut 6000 km de atunci. Nu s-a înlocuit pompa de apã. Sã o fac acum ?
Nu satu bine cu banii dar dacĂŁ sunt musai le voi schimb aÂşa cĂŁ aÂştept o pĂŁrere.
Zgomotul acela de rulment l-au auzit ºi ei dar nu se pot proununÞa pânã nu desfac distribuÞia ºi cureaua de accesorii.
Revin la poze. Voi ce ziceĂži, ce poate fi ?

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Joi 18-Feb-2010 01:09
de khan
schimba cele 2 simeringuri si pompa daca tot umbli

Scris: Joi 18-Feb-2010 06:52
de Gozmin
ÂŞtiu cĂŁ sunt cicĂŁlitor, dar cureaua de distribuĂžie dacĂŁ e bunĂŁ o las sau o ĂŽnlocuiesc ? dar cea de accesorii care e de o lunĂŁ pusĂŁ ?
Totul porneÂşte de la faptul cĂŁ se recomandĂŁ (nu Âştiu de cine) a se ĂŽnlocui dacĂŁ se detensioneazĂŁ. AdevĂŁr sau minciunĂŁ ?

Scris: Joi 18-Feb-2010 07:00
de jgr1001
Eu nu stiu de faza cu inlocuitul in cazul detensionarii...daca le-ai schimbat recent si se prezinta fara cusur, le folosesti in continuare.

Scris: Vin 12-Mar-2010 11:52
de Gozmin
Salut. Revin cu rezolvarea.
S-au ĂŽnlocuit garnitura de chiulasĂŁ, pompĂŁ de apĂŁ, rola ĂŽntinzĂŁtoare distribuĂžie, termostat pilotat Âşi bineĂŽnĂželes ulei, filtru ulei Âşi antigel.
Lucrare executatĂŁ fĂŁrĂŁ cusur de cĂŁtre un personal de nota 10
Pentru informaĂžii privind locaĂžia din Oradea Âşi persoana de contact a acestui service, daĂži pm Âşi vĂŁ ĂŽndrum.
Numa bine.

PS: Am uitat ceva. Când conecteazã computerul la mufa OBD a maºinii se Întrerupe conexiunea destul de des. Existã o cauza oare ?

Scris: Vin 11-Mai-2012 20:21
de Otto
Gozmin scrie:Salut. Revin cu rezolvarea.
S-au ĂŽnlocuit garnitura de chiulasĂŁ, pompĂŁ de apĂŁ, rola ĂŽntinzĂŁtoare distribuĂžie, termostat pilotat Âşi bineĂŽnĂželes ulei, filtru ulei Âşi antigel.
Lucrare executatĂŁ fĂŁrĂŁ cusur de cĂŁtre un personal de nota 10
Pentru informaĂžii privind locaĂžia din Oradea Âşi persoana de contact a acestui service, daĂži pm Âşi vĂŁ ĂŽndrum.
Numa bine.

PS: Am uitat ceva. Când conecteazã computerul la mufa OBD a maºinii se Întrerupe conexiunea destul de des. Existã o cauza oare ?

Salut.Eu am un citroen saxo si ma confrunt cu aceeasi problema.Si mie imi curge ulei pe acolo si nu stiu ce sa fac.Te poti uita putin la pozele ce le atasez si sa imi spui daca tot pe acolo curgea si la tine?Si la tine curgea mai mult cand era motoru rece si avea presiune mai mare de ulei?Da-mi niste detalii despre care a fost problema pt ca garnitura de chiuloasa nu stiu daca afecta in vreun fel curgere uleiului.Mersi anticipat.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine