Pagina 1 din 4

Viteza maxima

Scris: Mar 30-Noi-2010 16:36
de mariustipa
AM un C3 de 1125 cmc pe benzina, si vad ca nu poate depasi 110-112 kmh, nu e cam putin totusi ? Viteza a 5-a, pedala in podea.
Care e gama de turatii intre care se poate accelera in oras, intre 2 si 3 mii maxim, nu ? Peste 3.000 ture/min face destul de urat.

Scris: Mar 30-Noi-2010 17:32
de mbc
cam aiurea videoul ca si calitate dar cred ca e edificator. Omul a ajuns la 151 km/h, dar era pe autostrada si exista posibilitatea teoretica sa mearga in jos.

http://www.youtube.com/watch?v=U5vjaDCJA7A

Scris: Mie 01-Dec-2010 00:23
de sorin69
Cred ca, sunt ceva probleme la masina ta, am mers fara probleme cu 130 km/h pe autostrada era loc pentru mai mult dar respect viteza legala :razz: . Se poate ajunge usor pana la 145 -150km/h.

Scris: Mie 01-Dec-2010 10:42
de mariustipa
Multumesc. Mi se parea ciudat. Trebuie sa vad daca are vreun limitator de viteza activ. Dar nu prea stiu cum vad asta :-)

De la ce mi se poate trage problema, are cineva o idee ?

Multumesc.

Scris: Mie 01-Dec-2010 12:40
de dj01fad
nu stiu de la ce ti se trage problema, dar e clar o problema. am mers cu un 206 cu motorul asta cu 160, deci se poate. este imposibil ca asemenea masina sa nu poata depasi 110km in conditii normale de functionare;

Scris: Joi 02-Dec-2010 19:17
de sorin69
mariustipa scrie:Multumesc. Mi se parea ciudat. Trebuie sa vad daca are vreun limitator de viteza activ. Dar nu prea stiu cum vad asta :-)

De la ce mi se poate trage problema, are cineva o idee ?

Multumesc.


Limitatorul de viteza te atentioneaza sonor daca este activat, dar poti conduce si accelera continuu doar ca, te piuie pana il dezactivezi.

Scris: Joi 02-Dec-2010 21:24
de cbx
pote ajunge lejer la 150 , ese adevarat ca peste 3000 de rotati motorul suna altfel , :twisted: chiar este placut ......

Scris: Vin 03-Dec-2010 08:20
de Remus Nicola
Trebuie sa poti, eu am un C3 cu motor de 1.4 si am mers cu 168 (cat scrie in talon atat arata si pe bord) , mai am si un C1 de 1.1 si merge 120 -130 fara probleme, am mers si mai sus dar nu cu mult, pentru ca imi era frica, nefiind chiar cea mai stabila masina din lume :wink: .

Scris: Mie 08-Dec-2010 00:21
de mariustipa
da, am vazut ca daca il lasi accelerat mai mult ajunge, mai greu, dar ajunge la mai mult de 110. greu ...

inca o intrebare: care a fi turatia la care schimbi vitezele de la 1 la 2 si 3, intrucat peste 3.000 ture mi se pare ca face uratel ,se chinuie, par supraturat. Ok, in viteza 4 sau 5 e altceva dar la plecare de pe loc ... ?

Scris: Mie 08-Dec-2010 21:55
de sorin69
Eu unul schimb vitezele la 3000, iar de multe ori plec chiar cu a doua de pe loc, uitand sa intru in viteza intai.

Re: Viteza maxima

Scris: Mie 08-Dec-2010 23:34
de Bruckner
mariustipa scrie:AM un C3 de 1125 cmc pe benzina, si vad ca nu poate depasi 110-112 kmh, nu e cam putin totusi ? Viteza a 5-a, pedala in podea.
Care e gama de turatii intre care se poate accelera in oras, intre 2 si 3 mii maxim, nu ?


Daca vrei sa ajungi la viteza mai mare, trebuie sa citesti cartea tehnica. Acolo scrie puterea maxima exprimata in kw @ 5500 de ture (parca asa e la motorul asta). Atat timp cat tu mergi subturat, schimbi sub trei mii Âşi stai in treapta a 5-a cu 3000 de ture, e normal sa ai 110-120.

mariustipa scrie:Peste 3.000 ture/min face destul de urat.


Nu existĂŁ cĂŁrĂži tehnice care sĂŁ specifice cĂŁ motoarele se exploateazĂŁ dupĂŁ cum se aude la ureche.

Scris: Mie 08-Dec-2010 23:37
de Bruckner
Am uitat sã spun cã la maºina ta cuplul maxim îl atingi la 3400 de ture. În teorie ar trebui sã schimbi pe la 3500 spre 4 mii. Încearcã sã schimbi la 4 mii din treapta 4 în 5 si vezi ce se intampla.

Scris: Mie 08-Dec-2010 23:57
de mbc
nu conteaza cat de aiurea schimba, tot trebuie sa depaseasca viteza de care a zis daca are suficient drum. Plus ca un motor il simti si daca e de 50 cp si daca e de 150 cp si iti dai seama cam pe unde trebuie schimbat

Scris: Joi 09-Dec-2010 21:50
de Bruckner
Eu am condus un Spark de 1 litru. Spuneam din experienta proprie. Fiind invatat cu diesel, schimbam ceva mai jos iar in ultima treapta nici batut nu trecea de 110. Am mers si cu un peugeot 107 de 1.1 intr-o excursie. Eram in fata lui cu C3-ul iar 107-le era ocupat de 5 persoane cu bagaje. La 130 km/h omul se tinea de spatele meu si nu dadea semne de oboseala. L-am intrebat la cat schimba si mi-a zis ca nu are turometru. Distributia cuplului de la motor la roata e mai greoaie la auto cu motoare stranse (gen 0.8 matiz sau 1-1.1 107/c1) si se face la o turatie mai mare.

Da, ai dreptate, nu conteaza in fapt cat de aiurea schimba, viteza creste oricum, dar nu intr-un timp scurt ci foarte lent, atat de lent ca e posibil sa ramai cu impresia ca nu mai merge mai mult :).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ZIjezbFBzc[/youtube]

Scris: Dum 13-Mar-2011 08:41
de mariustipa
Ok, multumesc. Mie imi suna foarte urat la 3.500 de turatii, parca se rupe motorul, asa ca m-am obisnuit sa schimb la maxim 3000, chiar 2500 treptele. Intr-adevar, urca pana pe la 124 dar ... in timp.