Pagina 1 din 1

Senzor nivel ulei.

Scris: Mar 01-Feb-2011 22:13
de alexepr
Salutare.


Am si eu doua intrebari, pentru cei ce stau mai mult pe la service-uri si prin preajma lor. Cand resetezi acea chestie cu perioada care o mai ai pana la urmatoarea revizie, se reseteaza si acel senzor/nivel de ulei care il arata masina la punerea contactului?

Cel de genul: MIN: 00000000

Deci, se reseteaza si calculeaza el pe parcurs? Sau el indica nivelul uleiului in timp real? :)

Pe joja imi indica vreo 3 liniute parca, pe la jumate, nu mai tin minte, dar in bord is toate zerourile si fara nici o liniuta.

Next: Este un mit care spune ca daca stai cu contactul pus in ultima treapta, adica cea inainte sa pornesti masina, poti lua foc pt ca se aduna un fel de curent pe nu stiu unde. Chestie auzita de la un nene mecanic. :D Si de asta este pozitia "accesorii" la contact, pt a nu sta in treapta aia. Asa este?

Scris: Mie 02-Feb-2011 11:30
de nicum
Referitor la mitul respectiv: povestea e valabila doar la masinile cu bobina de inductie + delcou, pentru ca bobina e alimentata continuu. Evident iei foc doar daca insisti foarte mult, afara e foarte cald si bobina sau modulul de aprindere cedeaza. La masinile cu injectie si aprindere computerizata nu mai e cazul.

Scris: Mie 02-Feb-2011 13:42
de cristi_s
O mica corectie la ceea ce a spus nicum: "delco" doar cu "platine", la "delcourile" electronice (de exemplu cele cu senzor hall) nu e cazul. Pericolul apare la "delcourile" cu platina din cauza ca exista posibilitatea ca motorul sa se opreasca cu "platinele" in pozitia de "rupere" pentru bobina de inductie si atunci bobina tinde sa dea curent continuu, cat e tinuta cheia in pozitia respectiva. Evident se supraincalzeste si e cauza de incendiu. La cele electronice nu e cazul, pentru ca semnalul nu este emis daca motorul nu e in miscare.

Scris: Mie 02-Feb-2011 15:08
de alexepr
Ok,ok, am lamurit mit-ul :D


Acum ramane chestia cu acel senzor, se transmite in timp real in functie de cat ulei este sau e un fel de "countdown" care face calculul in functie de km si de ultima revizie knd a fost resetata chestia cu revizia.

Scris: Mie 02-Feb-2011 15:47
de sorin2010
acel senzor transmite in timp real nivelul de ulei inainte de pornire.
el poate sa functioneze bine sau mai putin bine si sa arate eronat.
cel mai sigur e joja de sub capota.

Scris: Mie 02-Feb-2011 16:14
de alexepr
Deci avem senzor "da nu prea". Vina cui este ca arata eronat? Daca arata? Altfel nu-i mai vad rostul.

Scris: Mie 02-Feb-2011 19:20
de robistan25
Ai cumva varianta de C3 I ? Pune o poza aici cu afisajul cand iti indica cum spuneai tu.

Scris: Joi 03-Feb-2011 00:07
de pr_ovidiu
la ulei iti va indica bine daca opresti masina pe un loc drept cel putin 30 min.

Scris: Joi 03-Feb-2011 00:15
de alexepr
Pai in bord cand pun contactul imi arata ca e plin. Pe mine ma interesa daca informatia din bord la pusul contactului este in timp real si cat de cat daca indica cu acuratete. :) Credeam ca e doar un simplu contor care se reseteaza odata cu ala de intretinere. :)

Scris: Joi 03-Feb-2011 12:16
de mec1600
e ceva similar cu "senzorul" care iti arata nivelul de benzina din rezervor

Scris: Mar 01-Mar-2011 19:08
de Bruckner
alexepr scrie:Pai in bord cand pun contactul imi arata ca e plin. Pe mine ma interesa daca informatia din bord la pusul contactului este in timp real si cat de cat daca indica cu acuratete. :) Credeam ca e doar un simplu contor care se reseteaza odata cu ala de intretinere. :)


Indica cu acuratete doar daca esti pe loc drept. Fiecare segment gradat din bord corespunde cu fiecare segment gradat de pe joja. Am testat eu.