Pagina 1 din 1
Motorina de la C F R
Scris: Mar 15-Feb-2011 10:40
de MikePop
Salutare!
Stiti ceva de motorina astora de la CFR? Ce provenienta are? Sa ma risc sa bag in 1.4 HDI? Ati auzit pe cineva cu probleme din cauza asta?
Multumesc
Scris: Mar 15-Feb-2011 11:27
de dxx
baga daca ai de unde. o parte provine din import s-ar putea sa fie mai buna decat cea de la multe statii.
Scris: Mar 15-Feb-2011 11:31
de dj01fad
baga linistit, si daca ai in plus, da-mi si mie ca nu imi e frica sa bag

Scris: Mar 15-Feb-2011 11:43
de MikePop
Multumesc pentru incurajari

). Ma duc azi sa ii fac plinul la C3 sa vedem cum se comporta.
Scris: Mar 15-Feb-2011 14:55
de sorin.
baga linistit, si daca ai in plus, da-mi si mie ca nu imi e frica sa bag Laughing
Trecusi pe diesel?
Scris: Mar 15-Feb-2011 14:57
de dj01fad
involuntar...
citeste la semnatura si ai sa te prinzi

Scris: Mar 15-Feb-2011 15:51
de sorin.
Daca e Activa, treaca mearga.
Re: Motorina de la C F R
Scris: Mar 01-Mar-2011 22:03
de Bruckner
MikePop scrie:Salutare!
Stiti ceva de motorina astora de la CFR? Ce provenienta are? Sa ma risc sa bag in 1.4 HDI? Ati auzit pe cineva cu probleme din cauza asta?
Multumesc
La Suceava motorina de la CFR (aia pe care o stiu eu) e de provenienta ruseasca. Mai exact, exista un tren care tranziteaza Romania, pe traseul Moscova-Sofia. Atat la dus cat si la intors, in anumite statii, mecanicii de locomotiva fac tranzactii. La intrare in Romania, dinspre Ucraina, trenul schimba gabaritul in apropiere de orasul Siret, se incadreaza pe gabarit romanesc si pleaca inspre sud. Nu stiu daca trece prin Olt trenul asta, dar ideea e ca motorina asta e perfecta pentru motoare vechi insa pe motoare de generatie ceva mai noua nu as incerca. Nu am nicio experienta proprie, fiindca nu folosesc motorina asta, insa am cunostinte care au avut probleme cu injectoarele din cauza motorinei luate de la mecanici si din cauza motorinei de la statiile din Ucraina.
In ala ordine de idei, ar trebui sa calculezi valoarea eventualelor pagube produse din cauza alimentarii cu motorina proasta si cat economisesti lunar/anual din diferenta de pret la carburant. Asa iti dai seama daca merita sau nu.
Numai bine!
Scris: Mie 02-Mar-2011 08:24
de abarth_mcm
In locul tau la o masina noua pe care ai dat o groaza de bani nu m-as risca cu motorina de tehnologie veche...mai ales pe timp de iarna..banuiesc ca e plina de parafina+apa...filtrele se vor imbacsi mult mai repede decat cu motorina normala.. Alta problema e rezervorul in care in timp se va aduna pe fund parafina aia..ma gandesc ca aceasta motorina care vreo sa o iei e similara cu motorina care exista pe timpuri la noi..si daca e asa e nasol!
Oricum, daca o iei las-o sa se decanteze cateva zile(cam o sapt) in un recipient mare si de abia apoi pune-o. Cred ca se va aduna multa mizerie+apa pe fundul recipentului daca faci asta...Verifica asta si apoi ne putem da seama de calitatea ei.
La motorina tip vechi care exista inainte la noi oricat de mult o lasai sa se decanteze, tot ramanea pe fund mizerie din ea.
Poate asta care vrei sa o iei e altfel.(nu cunosc) (insa ma indoiesc ca la cfr ar utiliza motorina euro 5)
Scris: Mie 02-Mar-2011 10:17
de MikePop
Intre timp eu sunt la al doilea plin cu motorina de la CFR. Momentan motorul nu schiteaza nimic...sper sa nici nu schiteze

. Motorina o torn in rezelvor printr-o sita care retine apa si orice alta mizerie. stau 10 minute pana torn 5 litri in rezervor. Motorina este de provenienta Rompetrol si este trecuta prin toate filtrele locomotivei....acum...nu stiu ce s-o intampla. O sa studiez filtrul de motorina cand il voi schimba.
Scris: Mie 02-Mar-2011 10:56
de mbc
Eu in locul vostru nu as expune public faptul ca folositi motorina din locomotivele cfr. Sincer.
Scris: Mie 02-Mar-2011 11:17
de MikePop
OK! Atunci rog un admin sa inchida/ stearga acest thread.