Pagina 1 din 1
scapa pe la injector
Scris: Joi 17-Feb-2011 15:39
de davidcezar2004
Dupa cum suna si topicul in urma a celor 2 constatari facute la 2 service-uri s-a ajuns la concluzia ca scapa pe la injectorul 1 sau 4(depinde de unde incep numararea acestora).
In urma acestui fapt trb sa schimb oringurile( saibe) si ghidajele , numai ca piesele imi vin cam in 7-10 zile.
Intrebarea mea este daca pot sa mai merg cu ea asa sau ar fi mai bine pt a proteja motorul si nu a da in alte belele sa o las in fata blocului.
Mentionez ca merg in fiecare zi la munca cu ea , circa 14 km pe zi.
Scris: Joi 17-Feb-2011 15:45
de bebe944
Parerea mea sa eviti sa mergi cu ea asa pt ca motorul merge dezechilibrat odata ce scapa compresie pe acolo.si gazele care scapa sant foarte fierbinti , cine stie ce mai prajesti pe acolo.
Scris: Joi 17-Feb-2011 15:54
de davidcezar2004
a-si putea sami cumpar singur piesele sau e de preferat sa le cumpere cei de la service deoarece ar fi originale?
sau gasesc undeva cu catalog cu piese ca sa ma orientez sau chiar sa le gasesc originale
Scris: Joi 17-Feb-2011 16:02
de bebe944
Nu la service normal rezolvi cel mai bine.Cel mai bine un service specializat in diesel daca e diesel, daca e benzina tre sa il comande oringul si oricum schimba la toate. Sa nu patesti maine poimaine si la celelalte care sant la fel de imbatranite.
Scris: Joi 17-Feb-2011 16:10
de Gabitzu
acceasi problema am avut-o si eu, pierdea compresie pe la un injector. Poti cumpara si tu acea saiba care vine in varful injectorului.
eu am fost cu ea la un mecanic si avea si el prin atelier o astfel de saiba. Un astfel de set e in jur de 30-40 lei daca nu ma insel.
Nu iti recomand sa circuli asa cu ea...
Scris: Joi 17-Feb-2011 19:51
de daniel_kid1
Acum 3 zile am schimbat eu la injectorul 2 oringul (am fost prost ca nu le-am schimbat pe toate). Am schimbat la service Prestige bucuresti, cu piesa lor ma costat 270 de lei. Mentionez ca piesa a costat 40 de bani, restu manopera. Ati cititi bine, bani.
Si mie imi arunca motorina pe acolo
Scris: Joi 17-Feb-2011 21:44
de Moldo
daniel_kid1 scrie:Acum 3 zile am schimbat eu la injectorul 2 oringul (am fost prost ca nu le-am schimbat pe toate). Am schimbat la service Prestige bucuresti, cu piesa lor ma costat 270 de lei. Mentionez ca piesa a costat 40 de bani, restu manopera. Ati cititi bine, bani.

Si mie imi arunca motorina pe acolo
Salut, am avut si eu problema asta si as vrea sa-mi zici daca iti scotea fum peste 2500 de turatii. Timp de 2 ani mi-a scos fum, cand treceam de 2500 de turatii in orice viteza, nu stiam ce are, unii imi ziceau ca ar fi catalizatorul (ca trebuie curatat), unii spuneau ca turbo e de vina, ca in final sa aflu ca scoate motorina pe la un injector. Am schimbat garnitura de cupru si gata am scapat de problema fumului. O zi buna tuturor.
Scris: Joi 17-Feb-2011 21:55
de daniel_kid1
Salut,
Nu scotea fum, eu am schimbato a doua zi dupa ce am vazut ca miroase a motorina inauntru. Curgea pe galerie si se evapora.
Cand a schimbato mia aratat oringul si era cred ca de plastic, mic verde.
Nu iti mirosea a motorna inauntru? la mine cand am deschis capota se vedeau aburi de motorina in spatele motorului, era ciudat, cand stateam la semafor iesea fumul acela pe la farul stang

Scris: Joi 17-Feb-2011 22:12
de Moldo
Tatal meu a desfacut-o si din cate mi-a explicat, injectorele au niste garnituri din cupru . La unul dintre injectoare se vedea cum iese motorina pe langa garnitura aia. A desfacut injectorul si garnitura era ciupita. Dar nu mi-a mirosit niciodata motorina in interior sau daca deschideam capota. Intr-adevar masina trage mai bine acum si nu mai scoate fum . Seara cand mergeam la drum si ma bagam in depasire, vedeam in oglinda retovizoare, in farurile celui din spate, fum . Ma gandeam sa o vand. Acum m-am linistit.
Scris: Joi 17-Feb-2011 22:50
de Keket
Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.
Scris: Joi 17-Feb-2011 23:00
de Moldo
Keket scrie:Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.
Ai dreptate, eu habar n-am ce e ala Oring, dar o sa aflu cand se va strica .

Scris: Vin 18-Feb-2011 07:40
de ag26raf
In legatura cu aceasta problema, am mai deschis un topic pe forum acum vreo 2 ani.
La mine se manifesta prin miros de fum in habitaclu in momentul in care dadeam drumul la climatizare. Initial am fost si eu diagnosticat ca fiind catalizatorul insa am avut norocul sa dau peste niste baieti priceputi, pe care i-am gasit tot pe forum.
Pana la urma pierdea compresie pe la injector, de acolo acel miros de CALAMINA.
ATENTIE, calamina depusa in urma uzurii acestor saibe se depune in strat destul de consistent la baza acestuia si de aici exista RISCUL DE A RAMANE BLOCAT.
De exemplu la mine, avand in vedere ca pierdeam pe la 2 injectoare, a fost nevoie de o zi intreaga si o munca titanica si migaloasa sa le deblochez.( s-au folosit vreo 3 solutii si scule speciale).
Inclusiv la o alta reprezentanta (nu dau nume, am refuzat operatia considerand ca riscul de rupere este prea mare)
In concluzie, grija mare la scoaterea injectoarelor; si nu apela la cineva care nu a mai facut initial lucrare de genul asta.
Apropo, eu am rezolvat-o la ProMotor Rm Valcea.
Scris: Vin 18-Feb-2011 20:40
de davidcezar2004
am inteles. oricum dupa ce s-a facut a doua constatare si am discutat cu mecanicul mi-a spus ca e doar in faza incipienta si am stabilit sa nu mai merg cu ea pana nu imi vin piesele pentru a evita orice alte probleme legate de problema in cauza
sper sa nu fie cazul si la mine de o zi de munca, dar............om vedea
Scris: Vin 18-Feb-2011 20:47
de davidcezar2004
referitor la cine am apelat , m-am dus la fostul service citroen agreat citroen din cta( andromeda service).
la prima constatare am fost la noul service agreat citroen din cta , la radacini motors, dar am tras concluzia ca sunt cam la inceput ( mi-au desfacut o gramada de palstice de la motor ca sa ajunga la concluzia ca e de la saiba injector si in plus la montarea la loc au fost puse defectuos deoarece acuma zdrangane in draci( plus timpul alocat constatari aproximativ 1.5h) si am preferat sa ma duc la andromeda care avusese circa 3 an experienta de service citroen ( diagnosticare aproximativ 15 min - nespecificand ce problema am , stiind de la radacini ce este)