Pagina 1 din 1

citroen c3 1.4 hdi - senzor temperatura combustibil

Scris: Joi 26-Mai-2011 11:05
de testerics
Salutare, sunt si eu proasptul posesor (de fapt sotia...) al unui c3 1.4 hdi din 2004 cu cutie sensodrive.
In urma diagnozei (efectuate cu un KTS Bosh) a rezultat doar o singura eroare: senzorul de temperatura pentru combustibil (cel din filtrul de motorina) nu comunica corect cu computerul, in sensul ca indica o valoare fixa de 90 grade. In service s-a verificat traseul electric de la senzor pana la calculator (desigur, dupa schimbarea vechiului filtru) si totul pare ok. Problema se pare ca e in calculator.
Stiti cumva daca se poate rezolva aceasta chestie la o reprezentanta sau prin alte metode? Cum afecteaza functionarea masinii aceasta problema? Eu am remarcat doar o instabilitate a turometrului la relanti (pare usor sub turatia normala, apoi se ridica pentru cateva secunde, apoi scade iarsi) dar ma gandesc la iarna daca nu se va manifesta mai ciudat...
As vrea sa rezolv problema si pentru aceasta am nevoie de un sfat, cum ar trebui sa procedez?
Multumesc anticipat!

Scris: Vin 27-Mai-2011 12:45
de khan
renunta la KTS, nu e cel mai exact. daca scriai exact orasul (si nu tara in loc) ai fi putut afla unde sa faci o diagnoza cu lexia. asa, afli mai tirziu

Scris: Vin 27-Mai-2011 14:08
de testerics
E bine si mai tarziu, doar sa rezolv problema :D , oricum multumesc pentru raspuns.
Instalatia electrica a fost verificata (de la filtrul de motorina pana la computer), filtrul proaspat schimbat, concluzia celor de la service-ul unde am dus masina a fost ca problema e de la computer. Chiar si ei mi-au spus ca diagnoza facuta de ei cu KTS nu e foarte exacta, iar reprezentanta recomandata ar fi cea din Suceava :?
Deci... problema instabilitatii la relanti poate fi generata de eroarea generata de senzorul respectiv sau... mai bine las intrebarile si ma duc sa fac o diagnoza precisa?
Multumesc!

Scris: Vin 27-Mai-2011 14:20
de khan
sincer, nu cred ca e de acolo. Lexia!

Scris: Vin 27-Mai-2011 15:32
de silentdj
instabilitate la relanti am avut si eu de la motorina proasta.

Scris: Dum 29-Mai-2011 11:46
de testerics
Multumesc pentru raspunsuri, probabil Lexia va da verdictul, dar dupa ce am schimbat toate filtrele, uleiul, etc, acum abia se mai simte o usoara "cadere" a relantiului cam o data la 5 secunde :D Ciudat e ca nu pare sa fie reglat la 800, ci undeva pe la 600...
O alta intrebare: la motorul de 1.4 hdi (68cp) e normal ca atunci cand astept de exemplu la semafor, se face verde si iau piciorul de pe frana masina sa NU porneasca usor de pe loc (cum am mai vazut la alte masini cu cutii automate, dar de capacitate mai mare), ci e nevoie sa apas pe acceleratie? Poate fi un semn de cutie sensodrive imbatranita sau e normal sa se comporte asa?
In alta ordine de idei... cam cat ar ajunge un polish complet si care ar fi solutiile de indepartare a unor zgarieturi (nu foarte adanci, dar lungi... :lol: )?
Multumesc!

Scris: Dum 29-Mai-2011 16:33
de silentdj
plecarea aceea se face din cauza calutilor putini, un polish profesional aici in bv. ajunge undeva la 350-400 ron.

Scris: Lun 30-Mai-2011 07:40
de testerics
Multumesc silentdj, acum m-am mai linistit!
O vara frumoasa iti doresc si fara evenimente (cum se spune... :) )

Scris: Lun 30-Mai-2011 15:00
de silentdj
mersi, la fel iti doresc si eu fara evenimente...