Pagina 1 din 1

Fuzeta

Scris: Mar 21-Iun-2011 16:21
de alexepr
Salutare


Am fost la service si mi-au spus dupa ce am schimbat amortizor stanga fata + cap de bara ca fuzeta ar fi putin stramba.
Zgomote la directie nu sunt, la viteze de oras nu fuge nici in dreapta nici in stanga, inca nu am apucat sa ii dau tare pe undeva sa vad cum sta.

In concluzie, ar trebui sa imi fac griji? Inafara de faptul ca se va toci cauciucul neuniform.

Roata nu pare a fi inclinata.

Unghi fuga mi-au spus ca nu se poate face atata timp cat fuzeta este stramba.

Ce ma sfatuiti?

Scris: Mar 21-Iun-2011 21:48
de robistan25
Ai grija sa nu fie vreo manevra... Cum si-au dat meseriasii seama de acest lucru ? Dintr-o privire ? Hai sa fim seriosi. Si daca presupunem ca ai dat puternic intr-o groapa tot e exclus strambarea fuzetei. Fuzeta in cel mai rau caz se sparge, dar si asa e extrem de rar, doar la accidente puternice. Doamne fereste! Daca era mare meserias, facea niste masuratori intre anumite puncte si iti dadea verdictul asta. A facut treaba asta? Daca stii ca nu mai ai jocuri la directie, mergi si verifica unghiurile in alta parte si atunci vezi ce si cum.

Scris: Mar 21-Iun-2011 22:46
de dimabogdan
Fuzeta se poate deforma cu siguranta, nu doar se sparge.Traita pe propria piele. Cu toate astea nici mecanicul lui peste prajit nu va putea sesiza asta ochiometric, ce ti-au spus acolo e o mare tampenie.

Scris: Mie 22-Iun-2011 10:47
de alexepr
robistan25 scrie:Ai grija sa nu fie vreo manevra... Cum si-au dat meseriasii seama de acest lucru ? Dintr-o privire ? Hai sa fim seriosi. Si daca presupunem ca ai dat puternic intr-o groapa tot e exclus strambarea fuzetei. Fuzeta in cel mai rau caz se sparge, dar si asa e extrem de rar, doar la accidente puternice. Doamne fereste! Daca era mare meserias, facea niste masuratori intre anumite puncte si iti dadea verdictul asta. A facut treaba asta? Daca stii ca nu mai ai jocuri la directie, mergi si verifica unghiurile in alta parte si atunci vezi ce si cum.



Au urcat masina pe elevator si s-au uitat pe partea dreapta cum trebuie sa vina. Prin comparatie au spus ca e putin stramba. Am sa ma duc la geometrie sa vad ce spun aia, dar sa le zic ce au spus mecanicii sau sa ma fac ca nu stiu nimic? :D

Scris: Mie 22-Iun-2011 17:05
de alexepr
In caz ca ar fi stramb ceva pe acolo, ar putea fi stramba port fuzeta? Sa se fi strambat odata cu amortizorul?

Scris: Joi 23-Iun-2011 10:20
de zack_zack
...deci ai schimbat capu de bara si nu ai facut unghiu ? :shock: pai in cazul asta scuza-ma dar mecanicul e dobitoc. Trebuia sa iti spuna sa schimbi fuzeta intai de toate, pentru ca indiferent daca numara pasii de la capu de bara (sau bieleta de directie in alta situatie) unghiul este obligatoriu. asa tu umblii cu doua piese noi care probabil vor capata joc din cauza fuzetei. Mi se pare o treaba facuta invers !
Mergi la alt service si nu le spune decat ca roata are joc! vezi daca se prind. Am fost la un service pompos cu o masina s-au benoclat la ea jumatate de ora dar nu au pomenit ca era puntea fata stramba . . . si era vizibil! fugi de jepcari de genul asta

Scris: Joi 23-Iun-2011 15:34
de alexepr
zack_zack scrie:...deci ai schimbat capu de bara si nu ai facut unghiu ? :shock: pai in cazul asta scuza-ma dar mecanicul e dobitoc. Trebuia sa iti spuna sa schimbi fuzeta intai de toate, pentru ca indiferent daca numara pasii de la capu de bara (sau bieleta de directie in alta situatie) unghiul este obligatoriu. asa tu umblii cu doua piese noi care probabil vor capata joc din cauza fuzetei. Mi se pare o treaba facuta invers !
Mergi la alt service si nu le spune decat ca roata are joc! vezi daca se prind. Am fost la un service pompos cu o masina s-au benoclat la ea jumatate de ora dar nu au pomenit ca era puntea fata stramba . . . si era vizibil! fugi de jepcari de genul asta



Mi-au spus sa imi caut fuzeta, eu au facut tot ce puteau sa pot circula. Am sa caut o fuzeta pe la dezmembrari, imi e frica sa merg cu ea asa stramba pentru ca am auzit ca fiind fonta, se poate crapa imediat.

Nu ma pricep la mecanica, ce se poate intampla daca o crapa?


P.S: Unghiu mi-au spus ca nu merge facut din cauza fuzetei care s-a strambat putin.

Scris: Vin 24-Iun-2011 13:27
de robistan25
Ti-au spus si ce unghi afecteaza fuzeta stramba ? De cadere sau de convergenta? Daca e al 2-lea, se jongleaza din capul de bara. Eu, in locul tau, as verifica la un alt service, dar bun, unghiurile de directie. Asa, se confirma sau nu daca e stramba fuzeta.

Scris: Vin 24-Iun-2011 19:22
de alexepr
robistan25 scrie:Ti-au spus si ce unghi afecteaza fuzeta stramba ? De cadere sau de convergenta? Daca e al 2-lea, se jongleaza din capul de bara. Eu, in locul tau, as verifica la un alt service, dar bun, unghiurile de directie. Asa, se confirma sau nu daca e stramba fuzeta.


da mi-au spus, e culmea ala de cadere, nu se poate face nimic m-am interesat. Mie frica momentan sa depasesc 50 km/h cu ea, ca si drumul e cam cu gropi, sa nu ma trezesc cu vreo minune.

Scris: Sâm 25-Iun-2011 20:03
de alexepr
Am doua intrebari pentru cei care se pricep:


E posibil sa fie bascula in loc de fuzeta? Pe net am citit ca fuzeta e tare rau, f.rar se stramba. Deci ar putea fi bascula?

Care sunt pasii de urmat pentru a da un verdict de genul? Ce masuratori se fac? Unde trebuie sa ma uit?

Luni ma duc la geometrie si macar sa stiu si eu ceva despre ea.

Scris: Dum 26-Iun-2011 18:25
de khan
masoara si bascula inainte de a da banii pe fuzeta

Scris: Dum 26-Iun-2011 21:42
de robistan25
Pe net am citit ca fuzeta e tare rau, f.rar se stramba
Exact ce "spuneam" mai sus. Mai repede se stramba bascula, care e din tabla. Mai trebuie studiat bine si masurat "H"-ul pe care se prind basculele. Si de acolo pot proveni diferente la citirea unghiurilor.

Scris: Lun 11-Iul-2011 10:15
de gropitzabogdan
Nu stiti cat costa o fuzeta noua??