Pagina 1 din 2
Nuca schimbator viteze, cum o scot? Demontare faruri?
Scris: Mie 17-Aug-2011 11:14
de cristian.ene
Salut,
Am 2 probleme de ordin cosmetic:
As dori sa schimb bucata aia de piele de la schimbator, si nu stiu cum sa desfac nuca, sau tija schimbatorului in sine. Ma puteti ajuta?
Cea de a doua, am farurile murdare pe interior si am inteles ca se recomanda spalarea cu apa distilata dupa care alcool. Recomandati aceasta miscare? sau ... voi cum ati spala pe interior farul?
Si daca da,.. cum il demontez?
Multumesc!
Scris: Mie 17-Aug-2011 11:33
de mbc
Pot sa te ajut la faruri: de obicei oglinda este cea cu probleme, nu farul in sine. Oglinda se uzeaza si se matuieste si astfel vezi mai slab noaptea. Singura solutie este inlocuirea farului.
Scris: Mie 17-Aug-2011 12:51
de cristian.ene
mbc scrie:Pot sa te ajut la faruri: de obicei oglinda este cea cu probleme, nu farul in sine. Oglinda se uzeaza si se matuieste si astfel vezi mai slab noaptea. Singura solutie este inlocuirea farului.
Farul in sine e murdar pe interior... sticla interioara e patata. Ma gandeam ca pe exterior sa polishez farul...
itnrebarea este... cum il demontez?
Scris: Mie 17-Aug-2011 12:53
de ag26raf
Asa este mbc.
Patit si eu cu farurile - singura solutie a fost inlocuirea lor.
Am mers 2 ani cu ele matuite/murdare si dupa ce le-am schimbat parca aveam alta masina

.
Serios vorbind, farurile schimba complet infatisarea masinii, cele matuite aducandu-i clar un aer de invechit.
Scris: Mie 17-Aug-2011 12:58
de cristian.ene
dragii mei,.. vorbim in afara subiectului
NU sunt matuite,.. sunt patate in interior... aveau umezeala in interior cand am luat masina, dupa care a ramas pata
Scris: Mie 17-Aug-2011 13:03
de ag26raf
Cristian, oglinda este posibil sa fie afectata. Nu vreau sa te sperii, dar cel mai bine este sa verifici demontand farurile.
In ceea ce priveste demontarea lor, nu necesita mari cunostiinte ingineresti, trebuie intai sa demufezi toate becurile, apoi sa dai bara jos (se da destul de usor, este fixata in suruburi vizibile) pt ca sub bara, pe langa suruburile de deasupra ale farurilor mai sunt unele dedesupt.
Nu-i greu.
In orice caz, daca ai apa in ele, in primul rand trebuie sa cauti sa schimbi gaarniturile de etansare ale capacelor. Apa dinauntru cauzeaza multe pagube acolo (ars becuri, inclusiv patarea sticlei si oglinzii iremediabil)
Scris: Mie 17-Aug-2011 13:06
de ag26raf
Si NU, nu te gandi la polishat decat daca vrei sa o vinzi!!!
Vei obtine cu putin noroc rezultate bunicele dar in scurt timp se vor face de 10 ori mai rau ca inainte.
Eu din cauza asta a trebuit sa schimb farurile.
Mai gandeste-te...
Scris: Mie 17-Aug-2011 14:23
de cristian.ene
Nu la vanzare ma gandeam... ci la... rezolvarea acestor mici probleme .. usor deranjante
Scris: Mie 17-Aug-2011 15:17
de mbc
Hai sa o luam rand pe rand: daca sticla e murdara pe interior, inseamna ca ceea ce a murdarit sticla, a murdarit si oglinda si becul. Nu ai cum sa le cureti. Sticla o poti curata fara probleme, dar oglinda nu. Va trebui inlocuit farul cu totul. Daca tot esti la parta asta, schimba ambele becuri si pune ceva standard Narva (am ajuns la concluzia ca nu merita becurile de performanta superioara).
Tot ce am scris sus sunt chestii patite. Am umblat destul cu faruri uzate, si la un moment dat s-a spart unul dintre ele. L-am schimbat si am ramas uimit cat de mine se vedea acela. Ulterior l-am schimbat si pe celalalt si a fost alta viata. Cu becurile de far, pot sa spun ca Philips Xtreme Power si Osrsam Nghtbreaker au tinut foarte putin si pierd din puterea luminoasa pe durata vietii lor. Un avantaj mic pentru Osram Narva normale au tinut foarte bine, lumina decenta, pret bun. Pentru C5 mi-am cumparat Narva H7 cu 15 lei bucata.
Scris: Vin 19-Aug-2011 10:52
de cristian.ene
Nuca nu stie nimeni cum se scoate?
Scris: Vin 19-Aug-2011 12:11
de ag26raf
Uite, de exemplu eu "activez" la Dacia Renault. Nu la fabricatie, ca ma pricepeam mai mult la probleme, ci pe la birou.
Dar vad cum vin de exemplu schimbatoarele pt Dacia. Vin fara nuca si acea nuca sa monteaza pe tija cu un filet. Asadar, incearca, o sa incerc si eu, sa desurubezi cumva. Dar doar cu mana goala, nu folosi ceva instrumente sa nu o crapi.
Motivul pt care vrei sa o scoti cam care ar fi? Daca cumva din cauza exfolierii vopselei acelea albe, sa imi spui cum vrei sa o rezolvi, ce vrei sa pui in loc.
Scris: Vin 19-Aug-2011 13:21
de sorin2010
unde activezi la "DACIA-RENAULT" ? la bucuresti sau la pitesti?
Scris: Vin 19-Aug-2011 13:22
de ag26raf
La Pitesti, Sorin.
Scris: Vin 19-Aug-2011 13:35
de sorin2010
din 5 sept o sa activez la westgate in bucuresti.
daca treci pe acolo da un trrr sa ne cunoastem.
Scris: Vin 19-Aug-2011 13:42
de ag26raf
Bravo.
De trecut, o sa trec mai rar, dar putem vb mumt mai mult si lejer pe sistemele de comunicare puse la dispozitie de Dacia (un fel de mess foarte facil de utilizat, audioconferinte etc - si asta pe banii lor bineinteles
Nu trebuie decat ca in momentul cand ti se va aloca IPN (adresa in reteaua Reanult) sa ma cauti pe anuar dupa numele Stoica Florinel-Daniel si o sa ma gasesti acolo.
Sau sa imi dai numele tau complet aici si sa te gasesc eu.
Mi-ar face placere sa mai schimbam impresii despre "Citronadele" noastre.
Bafta