Pagina 1 din 1

nu trece de 4000 ture

Scris: Lun 17-Oct-2011 10:41
de boureaq
Salutari,

O problema noua .. incepand de ieri ..din senin ..masina nu se mai tureaza peste 4000 ture
Alte observatii:

-cand masina este rece, porneste la prima cheie ..insa motorul da senzatia ca moare, ciupesc putin acceleratia, o tin mai turata.. dupa 2-3 min ..motorul se incalzeste ... si nu mai moare ...
-tot cand motorul e rece ..daca apas abreajul la podea, motorul parca se mai tureaza putin...si nu ma da senzatia ca moare...

-martorul de motor ramane aprins in bord, si motorul suna destul de ciudat..
-scoasa din viteza / viteza 1/2 - nu se accelereaza peste 4000ture


P.S acum 2 sapt am schimbat kitul de abreaj / valeo - 1 sapt a mers perfect - 1 saptamana nu am mers deloc cu ea...
C3 1.4i 75CP 2006 68.000km

Sugestii va rog
Multumesc

Scris: Lun 17-Oct-2011 20:38
de boureaq
Se pare ca am rezolvat, cu doar 15l de OMV 100...
Ciudat, si placut totusi, imediat dupa ce am alimentat, la prima cheie,
motorul suna bine, se tureaza normal...

ultima alimentare, cred ca 10 l de la moll...

p.s martorul de bord este inca aprins..
voi verifica maine...

sper sa ajute si pe altcineva "experienta" mea

c3 care e blocat la 4000 de turatii

Scris: Vin 11-Noi-2011 15:06
de pop ioana
salut cred ca am avut aceeasi problema la un c3 1.4 hdi ,am incercat toate variantele curatare prin mers turat ,alimenare cu motorina mai buna (care chiar a functionat in prima faza ) ,am schimbat si un filtru de motorina ,am facut si diagnoza...etc am schimbat debimetrul de aer (avea un senzor defect) si de atunci a mers perfect .
A aparut insa de ieri (dupa un an ) o alta problema la directie ,merge cam greu si acum caut sa vad cam ce poate avea...???
Masina are 167000 km si am fost destul de multumiti de ea o avem de 5 ani si am schimbat o fulie,schimburile obisnuite si debimetrul ....sa vedem acum ce urmeaza..

Scris: Sâm 12-Noi-2011 18:22
de tiberiu72
De ce ai schimat distributia daca in cartea tehnica a masinii spune ca pentru 1,4i aceasta se schimba la 150000 KM sau 10 ani in conditii normale de exploatare sau 120000 km sau 10 ani in conditii severe? Si la ce service ai fost? Problema ta pare sa fie din alta parte, atata timp cat inainte de schimb nu ai avut probleme.

Scris: Sâm 12-Noi-2011 21:38
de rider
Nu stiu cat de relevant este ceea ce spun ei in cartea de service (125.000 km sau 10 ani). La mine a picat distributia la 80.000 km si 5 ani + 1 luna.

asa ca recomandarea mea est ca atunci cand va apropiati de acest nr de km, mergeti la o verificare a distributiei. acum poate am fost eu ghinionist, dar stiti cum se zice: paza buna trece primejdia rea 8) . :D .