Pagina 1 din 1

shuierat usi fata + far matuit

Scris: Joi 10-Noi-2011 12:17
de andREI1
Salutare,

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat sau mai are cineva problema asta, referitor la shuieratul care se aude la peste 80 km/h :steering: la usile din fata. Pot fi chederele uzate, ok masina are 8 ani, dar nu cred ca e problema de vechime. A mai avut cineva problema asta si schimband chederele a scapat de ea?

P.S. masina nu a fost lovita, sau ma rog rasturnata. Usoare lovituri a mai suferit pe ici colo, dar nu in usile din fata si nu majore.

Multumesc.

A doua intrebarea este daca a mai folosit cineva becuri OSRAM si PHILIPS blue vision si i s-au matuit geamurile de la far? Sau o fi de la spalatorie, de la substanta ECO pe care o folosesc pentru curatat?? Fenomenul a inceput exact in dreptul becurilor de faza scurta.

Astept parerile voastre.

Mercic

Scris: Joi 10-Noi-2011 15:29
de sorin69
becurile sunt de vina

Scris: Joi 10-Noi-2011 16:39
de crysti79
Esti sigur ca suiera pe la chederele de la usi ?
Exista posibilitatea sa suiere pe la culisele geamurilor. Daca geamul nu ajunge pana la capat sa preseze in culisa, intra curent. La mana poate simti ca a ajuns la capatul cursei, dar poate nu etanseaza cum trebuie.
Daca mergi la spalatorie si dau cu jetul puternic de aproape se vad urme de apa pe undeva ?

Scris: Mar 15-Noi-2011 17:58
de andREI1
sorin69 scrie:becurile sunt de vina


Multumesc.

Asta inclin sa cred si eu. O sa folosesc numai becuri normale, pentru senzatia de a vedea mai bine ajungi sa vezi mult mai prost din cauza damage-urilor. Parca as incerca un polish totusi la faruri dar am vazut ca parerile sunt impartite, in scurt timp vor ajunge mai rau ca inainte.

Scris: Mar 15-Noi-2011 18:16
de andREI1
crysti79 scrie:Esti sigur ca suiera pe la chederele de la usi ?
Exista posibilitatea sa suiere pe la culisele geamurilor. Daca geamul nu ajunge pana la capat sa preseze in culisa, intra curent. La mana poate simti ca a ajuns la capatul cursei, dar poate nu etanseaza cum trebuie.
Daca mergi la spalatorie si dau cu jetul puternic de aproape se vad urme de apa pe undeva ?


Multumesc pentru raspuns.

Se poate sa ai dreptate, dar totusi la spalatorie unde au un jet foarte puternic si se insista cu el, nu se vad urme de apa pe interior, ca atunci cand nu e geamul bine inchis. O sa urmaresc daca se vad picaturi sau dire de apa pe chedere, pe principiul asta.
Cand am vorbit cu cineva care are un peugeot 206, inca de cand am luat masina, m-a intrebat daca nu suiera la viteza, ca asta e problema lor referindu-se la 206-C3. Bineinteles ca am zis "nu", dar acum chiar vreau sa scap de treaba asta si as vrea daca se poate sa pun degetul chiar pe rana, adica sa schimb exact ce trebuie sa nu o iau babeste din aproape in aproape.

Scris: Mar 15-Noi-2011 21:37
de crysti79
Exact asta intrebam, daca se vad urme de apa in interior, apa intrata printre chedere si usi. Nu pe la geamuri.
Suieratul la viteza poate fi si din alte motive, nu neaparat ca nu etanseaza vreun cheder. Tu simti curent in masina ?
Chederele acelea subtiri de pe marginea plafonului si cele care se monteaza pe muchia usilor spate le ai in regula ?
Mai sunt niste obturatoare (nu mai retin exact cum se numesc) intre aripile fata si stalpi. Sunt fixate cum trebuie ?

Scris: Mie 16-Noi-2011 16:35
de andREI1
Referitor la apa o sa verific la urmatorul spalat.
Multumesc si pentru celelalte intrebari/sugestii, o sa verific si revin cu raspuns cat de repede posibil. Nu merg zilnic cu ea si poate o sa-mi ia ceva timp pana ma ocup de treaba asta.
Oricum, multumesc pentru sfaturi.

Scris: Lun 28-Noi-2011 14:05
de andREI1
Nu am ajuns inca la spalatorie pentru a face proba la ud.
Dar mergand cu ea, am izolat zgomotul.
Se aude din coltul (spate sus) al usii.
In situatia asta cred ca ma indrept spre chedere.