Pagina 1 din 2

Sistemul de alimentare

Scris: Mar 20-Dec-2011 20:18
de alexepr
Salutare.


Recent am ramas in pana prostului din pacate :( dar nu am insistat cu saraca masina, am vazut k e pe rosu complet, cand am vazut ca tremura turatia si da in nas masina am oprit-o frumos pe dreapta, am chemat un prieten cu 10 litrii de benzina si aici a intervenit problema. Dupa ce am pus 10 litrii, masina a luat-o abea la a6-a cheie. Precizez ca am pus contactul de 2-3 ori inainte sa ii dau la automat, pentru ca pompa de benzina sa isi traga benzina.

2-3 zile a mers aiurea tare de tot, nu puteam depasi 100 km/h, nu statea la relanti decat cu acceleratia apasata, nu pornea decat accelerata etc. :( . E un adevarat chin sa conduci prin oras si sa trebuiasca sa tii acceleratia incontinuu apasata la 1500-2000 rpm..

Azi totusi, am deschis busonul rezervorului si a facut un "fssss" de parca era vid pe instalatie. Am stat cu ea la relanti fara buson.

Acum si-a revenit, nu mai face nici o faza. Merge perfect.

Vreau sa spun ca atunci cand am ramas fara benzina, s-a aprins martorul Check Engine! Cand a simtit probabil acea pierdere de putere.

Ei bine,astazi s-a stins.


Ce s-a intamplat? Contactul l-am pus de nenumarate ori (sa se amorseze pompa), rezervorul era la jumate, benzina numai dintr-aia cea mai scumpa si numai OMV si Rompetrol.

Face vid oare pe instalatie? Oare am valva aceea de "preaplin" infundata prin care rezervorul stiu ca isi ia aer?

Cine a mai ramas fara benzina si a patit asa ceva? :)

Scris: Mie 21-Dec-2011 00:02
de sorin2010
ai un rez mare si aia 10l nu au intrat in pompa cum crezi tu.
poate ai prins si mizerie dupa aia
am mai patit-o si eu.data viit incearca sa eviti asta,stiu ca e greu traim intr-o tara magica.o iubesc da o urasc :)

Scris: Mie 21-Dec-2011 12:25
de alexepr
Acum merge bine, dar trebuie sa mai deschid gura rezervorului sa isi mai ia aer.

Cand nu are aer tremura putin turatia, apare check engine, "aerisesc" si apoi revine totul la normal (check engine se stinge)


Stie cineva pe unde isi ia rezervorul "aer" ?

Scris: Mie 21-Dec-2011 22:38
de alexepr
Azi iar a inceput sa faca faze :( incetul cu incetul.

Nu trece de 100, se tureaza extrem de greu in sarcina, merge sacadat, de parca cineva o strange de gat.


Cred ca am ceva gunoi in ea care isi schimba pozitia altfel nu imi explic. Sau pompa de benzina sa fie de vina.


Ati patit asa ceva?

Scris: Joi 22-Dec-2011 01:02
de MikePop
O problema asemanatoare am vazut-o la un megane 1.5 dci, ( motorina ) se aprindea service-ul nu mai tragea peste 100 . La asta s-a rezolvat cu schimbarea unui senzor care a costat vreo 250 ron. Pe tester s-ar vedea. Dar mai intai incearca sa ii faci amorsare. In mod normal ar trebui sa ai o pompita sub capota la motor. Dai vreo 5 minute la pompita :).

Scris: Joi 22-Dec-2011 08:39
de robistan25
Pune Lexia pe masina intai. Apoi vezi ce e de schimbat.

Scris: Mar 03-Ian-2012 19:44
de alexepr
robistan25 scrie:Pune Lexia pe masina intai. Apoi vezi ce e de schimbat.


Salut,

Am facut un test cu Lexia, baietii nu au putut sa imi spuna exact daca este de vina bobina de inductie sau injectorul nr.4 ; Dadea ceva eroare pe cilindrul 4.

Ei spuneau ca 90% e bobina defecta, am luat o bobina noua Valeo insa nu stiu care e ordinea fiselor :shock: Pe fisele de la bobina de pe masina sunt cifre de genul "30" . "6" . "5" ."27" iar pe bobina cea noua alte valori. Conteaza acest lucru? Momentan am pus bobina noua cu fisele vechi exact in aceiasi ordine in care le-am gasit, masina merge la fel..nu pot tine motorul pornit decat cu piciorul pe acceleratie.

1. Sa fie oare injectorul?
2. Elucidati-mi si mie va rog misterul cu ordinea fiselor la bobina.


Multumesc si La Multi Ani !

L.E: Mi-am adus aminte ca eroarea de pe Lexia se numea "Missfire" la cilindrul nr.4..

Scris: Mar 03-Ian-2012 21:58
de crysti79
Mergi fara dopul de la rezervor si dupa aceea revino cu detalii.
Aceleasi simptome le poate da canistra de carbon si electrovana ei.
Daca merge bine fara dop, e clar.

Scris: Mar 03-Ian-2012 22:01
de alexepr
crysti79 scrie:Mergi fara dopul de la rezervor si dupa aceea revino cu detalii.
Aceleasi simptome le poate da canistra de carbon si electrovana ei.
Daca merge bine fara dop, e clar.


Si eu m-am gandit la fel! Am mers fara dop dar face la fel! Am pus chiar si o sarma groasa ca sa impinga clapitza aceia de la intrare in rezervor ca sa intre aer. Tot degeaba...

Scris: Mar 03-Ian-2012 22:22
de crysti79
In acest caz, eu as demonta injectorul si l-as verifica. Se scoate rampa de pe motor si poti alimenta pentru scurt timp injectorul direct la baterie, in timp ce il presezi pe mustiucul unui spray de curatat contacte electrice sau WD-40. Trebuie sa pulverizeze cu putere. Daca iese un jet anemic sau nici macar atata, este infundat.
Vad ca ai spus ca ai schimbat bobina. Din ce ai scris, eu am inteles ca ai o singura bobina pentru toti cilindrii. Este asa sau ai cate o bobina pe fiecare cilindru, mai exact bujie ? Fisele le-ai schimbat ? Daca ai vreun cunoscut cu motorizare identica, imprumuta bobina si fisele. Verifica si bujia.

Scris: Mar 03-Ian-2012 23:02
de alexepr
Am schimbat bobina noua pe fise vechi pentru ca fisele cu care mi-a venit bobina cea noua au niste numere diferite inscriptionate pe ele si nu stiu care ar fi ordinea.

Bujiile le schimb maine dimineata.

Nu am de la cine sa imprumut bobina/fise :(.

Nu se strica nimic daca conectez injectorul la baterie pentru test? Trebuie scoasa toata rampa? Cum identific bornele unde trebuie sa bag curent?


Multumiri!

Scris: Mie 04-Ian-2012 17:19
de crysti79
Fisele le pui in functie de lungime, nu dupa cifrele alea. Nu stiu sigur cum e la tine, dar daca fisele au lungimi diferite, le pui astfel incat sa ajunga la bujii. Te iei dupa cum sunt cele vechi.
In ceea ce priveste injectoarele, ar trebui sa scoti toata rampa. Injectoarele sunt fixate pe ea. Conectezi firele dupa cum sunt conectate si mufele, dar la alta marca am vazut ca nu conta cum pui plusul sau minusul. Chestia e sa nu le tii mult. Cel mai bine fixezi firul de pe plus, iar cel de pe minus il pui pe borna 2-3 secunde, il iei, iar il pui. Folosesti un spray de contacte electrice sau WD-40 caruia ii scoti pulverizatorul acela din varf si lasi doar mustiucul in care pui injectorul cu partea care intra in rampa. Trebuie sa sufle bine prin el in timp ce il tii conectat la baterie. Daca iese cu intermitenta este infundat. Insisti pana sufla bine prin el.
Cam asa se procedeaza: http://www.youtube.com/watch?v=V3VCuQixKyk

Scris: Mar 17-Ian-2012 15:38
de alexepr
crysti79 scrie:Fisele le pui in functie de lungime, nu dupa cifrele alea. Nu stiu sigur cum e la tine, dar daca fisele au lungimi diferite, le pui astfel incat sa ajunga la bujii. Te iei dupa cum sunt cele vechi.
In ceea ce priveste injectoarele, ar trebui sa scoti toata rampa. Injectoarele sunt fixate pe ea. Conectezi firele dupa cum sunt conectate si mufele, dar la alta marca am vazut ca nu conta cum pui plusul sau minusul. Chestia e sa nu le tii mult. Cel mai bine fixezi firul de pe plus, iar cel de pe minus il pui pe borna 2-3 secunde, il iei, iar il pui. Folosesti un spray de contacte electrice sau WD-40 caruia ii scoti pulverizatorul acela din varf si lasi doar mustiucul in care pui injectorul cu partea care intra in rampa. Trebuie sa sufle bine prin el in timp ce il tii conectat la baterie. Daca iese cu intermitenta este infundat. Insisti pana sufla bine prin el.
Cam asa se procedeaza: http://www.youtube.com/watch?v=V3VCuQixKyk


Ms de informatii!

Din pacate in ultimul timp nu am mai avut timp sa ma ocup de problema :( azi cineva mi-a dat o idee: Clapeta de acceleratie.

Exista asa ceva la motorizarile pe benzina? Daca da cum ajung la ea?

Scris: Mar 17-Ian-2012 15:43
de Rica
o intrebare am
benzina de unde iei?
filtrul l-ai schimbat
am patit asa cu combustibil foarte prost.am diluat si terminat combustibilul ala naspa si am schimbat filtrul
aer ar trebui sa intre prin buson sau prin conducta de tras aer la alimentare,este o conducta subtire paralela cu aia groasa in care intra pompa
io zic sa schimbi filtrul si sa cureti bujiile si dupa mai vedem

Scris: Mar 17-Ian-2012 17:08
de alexepr
Rica scrie:o intrebare am
benzina de unde iei?
filtrul l-ai schimbat
am patit asa cu combustibil foarte prost.am diluat si terminat combustibilul ala naspa si am schimbat filtrul
aer ar trebui sa intre prin buson sau prin conducta de tras aer la alimentare,este o conducta subtire paralela cu aia groasa in care intra pompa
io zic sa schimbi filtrul si sa cureti bujiile si dupa mai vedem



salut

benzina numai OMV si Rompetrol. Filtru schimbat, bujii noi, bobina inductie noua. Tot asa face. Ma gandesc la injector..