Revanzare C3 (sau alta masina) dupa 3-4 ani cam pe unde?
Moderator: Echipa Tehnica
Revanzare C3 (sau alta masina) dupa 3-4 ani cam pe unde?
Aveti idee cam cat se pierde la o masina noua,in functie de numarul de ani (km), la revanzare?
Nu ca as fi nemultumit de masina, dar din principiu mai mult de 3-4 ani nu prea vreau sa tin o masina, indiferent de model.
Dati cu parerea aici...
Nu ca as fi nemultumit de masina, dar din principiu mai mult de 3-4 ani nu prea vreau sa tin o masina, indiferent de model.
Dati cu parerea aici...
Valoarea de revânzare depinde mai ales de marcă. Citroen-urile ĂŽn general se "devalorizează" foarte mult ĂŽn timp, dar nici nu vei găsi foarte multe oferte pe site-urile de profil, sau oricum, incomparabil mai puţine decât la mărci de tip Volkswagen sau Renault. Probabil că totuşi proporţia e apropiată de cea a maşinilor vândute de-a lungul timpului.
Am gasit anul trecut un site unde vedeai grafic devalorizarea unei masini in functie de numarul de ani si evident de... marca.
Tin minte ca Citroen C4 avea o cadere brusca in primii 2 ani, dupa aceea parca mergea stabil.
Atunci am comparat C4 cu VW Polo si am ramas socat cand am vazut ce cadere are Citroen-ul.
Daca cauti bine bine pe net, sunt sigur ca vei gasi site-ul ala unde poti sa faci tot felul de grafice dinamice.
Tin minte ca Citroen C4 avea o cadere brusca in primii 2 ani, dupa aceea parca mergea stabil.
Atunci am comparat C4 cu VW Polo si am ramas socat cand am vazut ce cadere are Citroen-ul.

Daca cauti bine bine pe net, sunt sigur ca vei gasi site-ul ala unde poti sa faci tot felul de grafice dinamice.
deci voi spuneti ca daca incerc sa vand masina acum C3 din nov. 2005
pe care am dat 10.600 EUR + radio CD (300 EUR) nu mai iau nici 10.000 EUR ?
Se poate pentru ca cine are 10.000 EUR, mai pune 600 si si-o ia noua...
Ma cam bate un gand pentru a urca la un C4...ce ziceti ? merita?
Sau sa mai stau jumatate de an...
pe care am dat 10.600 EUR + radio CD (300 EUR) nu mai iau nici 10.000 EUR ?
Se poate pentru ca cine are 10.000 EUR, mai pune 600 si si-o ia noua...
Ma cam bate un gand pentru a urca la un C4...ce ziceti ? merita?
Sau sa mai stau jumatate de an...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Clar nu iei pe masina ta 10.000, decit poate daca i-o vinzi unui cunoscut care are incredere in tine. Nu cred sa iei mai mult de 9.000 pe ea.
Teoria zice asa: in momentul in care ai iesit cu masina pe poarta dealerului ai pierdut instant aprox 10% din valoarea masinii, plus/minus. Deprecierea unei masini este cea mai accentuata in primii 5 ani.
Daca merita sau nu un C4, numai tu stii...
Teoria zice asa: in momentul in care ai iesit cu masina pe poarta dealerului ai pierdut instant aprox 10% din valoarea masinii, plus/minus. Deprecierea unei masini este cea mai accentuata in primii 5 ani.
Daca merita sau nu un C4, numai tu stii...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Normal calculam asa: 11.000 EUR platiti pe masina in nov. 2005. Durata normata de functionare a masinii este 10 ani.
Deci dupa un an am mancat cam 10% din valoarea masinii, adica 1100 EUR.Pornind pe partea de uzura, am facut 23.500 Km intr-un an de zile, ceea ce inseamna aproximativ 12% din viata unui motor. Luand-o logic ar trebui tinut pretul pentru o masina de vechimea asta, cam la 9800 - 10.000 EUR. Ca piata spune altceva...asta e !
Algoritmul meu incepe sa se verifice pentru masini frantuzesti cam dupa al 3-lea an de utilizare, deci cam atunci ar mertia vanduta o masina cu pierderi minime.Asta fara a lua in considerare costul anual cu intretinerea masinii (benzina, spalatorii, solutii pentru geam , RCA, CASCO (daca e cazul) sau costul reparatiilor , impozit, rovigneta).
SAU
Costul lunar al vehiculului=(Suma platita la achizitionare - suma incasata la revanzare)/nr.de luni detinuta masina
si acest cost ar trebui sa remunereze utilitatea resimtita de utilizator, mai explicit : evitarea taxiurilor si a mijloacelor de transport in comun, placerea condusului unui CITROEN
, confortul si linistea masinii tale , pasiunea pentru marca , gagicile agatate cu masina ta, etc...
Deci dupa un an am mancat cam 10% din valoarea masinii, adica 1100 EUR.Pornind pe partea de uzura, am facut 23.500 Km intr-un an de zile, ceea ce inseamna aproximativ 12% din viata unui motor. Luand-o logic ar trebui tinut pretul pentru o masina de vechimea asta, cam la 9800 - 10.000 EUR. Ca piata spune altceva...asta e !
Algoritmul meu incepe sa se verifice pentru masini frantuzesti cam dupa al 3-lea an de utilizare, deci cam atunci ar mertia vanduta o masina cu pierderi minime.Asta fara a lua in considerare costul anual cu intretinerea masinii (benzina, spalatorii, solutii pentru geam , RCA, CASCO (daca e cazul) sau costul reparatiilor , impozit, rovigneta).
SAU
Costul lunar al vehiculului=(Suma platita la achizitionare - suma incasata la revanzare)/nr.de luni detinuta masina
si acest cost ar trebui sa remunereze utilitatea resimtita de utilizator, mai explicit : evitarea taxiurilor si a mijloacelor de transport in comun, placerea condusului unui CITROEN

Pai pentru a afla daca se baga sau nu cineva probabil ca ar trebui sa pui anunt la Vanzari / Cumparari.
- phantom390
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 19-Iun-2006 09:15
- Localitate: Bucuresti
Eu am profitat de devalorizarea c3-ului si sunt de parere ca e o chestie care se intampla in romania , nefiind o masina cautata aici. Cel care mi-a vandut-o o cumparase cu 12.500 E DDP , eu dupa 3 ani si ceva am luat-o cu 6400 E si e in stare noua. Sincer, nu as da 14 800 E pe una noua din 2007 cam la fel ca a mea, nu e o investitie de durata.Parere personala.
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
eu cu a mea am iesit in 6700 euro, din frantza. am ajuns cu ea in romania in 5150, am platit taxa de fraier 1100, apoi omologarea RAR (a fost adusa ca autoutilitara fara banchetele din spate) numere rosii ca sa pot merge pe la RAR de 2 ori si o data la citroen sa vada ca e ok ca si autoturism. (aici sunt restul de bani)
are 4 airbags, abs, esp, cityservo, casetofon, central cu telecomanda, geamuri electrice in fatza, alba, 1.4 HDI, cu alte cuvinte destul de cheala, dar ieftina. sunt foarte multumit de ea. cu saxo nu mai merg asa mult acuma ... normal, nu?
are 4 airbags, abs, esp, cityservo, casetofon, central cu telecomanda, geamuri electrice in fatza, alba, 1.4 HDI, cu alte cuvinte destul de cheala, dar ieftina. sunt foarte multumit de ea. cu saxo nu mai merg asa mult acuma ... normal, nu?
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst