Pagina 1 din 2
Citroen C3 1.4 Hdi Nu mai porneste
Scris: Sâm 11-Feb-2012 12:13
de elias
Buna ziua ,
Am un Citroen C 3 diesel si de astazi nu mai vrea sa porneasca , a pornit foarte bine acum 3 zile iar astazi cand
sa plec dau la cheie si invarte ca si cum nu ar avea motorina .
Eu cred ca a inghetat motorina (afara sunt - 15 grade ), pana acum pornea la sfert dar astazi am patit-o .
Astept sugestii ,daca ati mai avut cazuri , cum le-ati rezolvat ?
Multumesc,
Scris: Sâm 11-Feb-2012 13:07
de elias
Am alimentat cu motorina de la Rompetrol .
Scris: Sâm 11-Feb-2012 14:14
de mihaistan
pot fi mai multe probleme ... nu neaap ca a inghetat motorina ... am avut c3 1.4 hdi ,care invartea dar nu pornea din cauza bateriei ! deci ar fi ok de verificat . Dupa furtunasele de sub filtrul de motorina care mai fac probleme ... si nu in ultimul rand o scanare Lexia .
Unde se afla masina ? Eu astazi vin la bucuresti cu niste treaba cu Lexia ... daca nu este departe masina , poate dau o fuga sa vedem ce este ... 0744316258 . acesta este nr meu . Mihai Stan
Scris: Sâm 11-Feb-2012 17:02
de elias
mihaistan scrie:pot fi mai multe probleme ... nu neaap ca a inghetat motorina ... am avut c3 1.4 hdi ,care invartea dar nu pornea din cauza bateriei ! deci ar fi ok de verificat . Dupa furtunasele de sub filtrul de motorina care mai fac probleme ... si nu in ultimul rand o scanare Lexia .
Unde se afla masina ? Eu astazi vin la bucuresti cu niste treaba cu Lexia ... daca nu este departe masina , poate dau o fuga sa vedem ce este ... 0744316258 . acesta este nr meu . Mihai Stan
Maine dupa amiaza ajung iar la masina .
Va multumesc , dar eu nu mai sunt in apropierea masinii , am plecat fara ea .
O sa verific filtrul si furtunele din apropiere , de ce nu si bateria care cred ca este cam batrana ( masina am luat-o in august si nu stiu de cand este bateria ).
Cu stima ,
Scris: Sâm 11-Feb-2012 20:02
de MikePop
Poti sa dai la pompita de amorsare de sub capota vreo 1 minut si apoi sa ii dai repede cheie - poate s-a dezamorsat...
Daca invarte sanatos, cu energie...nu cerd ca e bateria...
Scris: Sâm 11-Feb-2012 20:10
de mesersmith
Banuiesc ca nu invarte deloc cu energie si ca e bateria.
Invartind incet, presiunea pe rampa creste la sfantul asteapta.
La pompita, daca e tare, inseamna ca e amorsata, daca nu, ar trebui sa dea pana se intareste pompita. Si nu cred ca trebuie sa dea f repede la cheie, nu de alta, dar nu am vrea sa auzim cum ca a cazut colegul nostru pe sub masina.

Scris: Dum 12-Feb-2012 21:53
de elias
mesersmith scrie:Banuiesc ca nu invarte deloc cu energie si ca e bateria.
Invartind incet, presiunea pe rampa creste la sfantul asteapta.
La pompita, daca e tare, inseamna ca e amorsata, daca nu, ar trebui sa dea pana se intareste pompita. Si nu cred ca trebuie sa dea f repede la cheie, nu de alta, dar nu am vrea sa auzim cum ca a cazut colegul nostru pe sub masina.

Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Am luat curent de la un prieten si a pornit la a 2 a cheie .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .
Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?
Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!
Scris: Dum 12-Feb-2012 22:20
de mbc
Bateria trebuie sa o cumperi astfel:
Dimensiuni:
Lungime:243(mm)
Latime:175(mm)
Inaltime:190(mm)
Minim 60 Ah
Eu as lua ceva marca buna: Bosch, Varta, Staeco, Fulmen. Daca iei ceva ieftin, ia Rombat Premier.
Scris: Mie 15-Feb-2012 16:10
de Hylander
elias scrie:Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .
Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?
Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!
Pana iti cumperi baterie noua, eu iti recomand sa o dai jos pe cea care este acum pe masina, sa o pui pe redresor vreo 6 -8 ore in functie de cat este de descarcata si de cat de repede incarca acel redresor si la final pune-o pe masina.
Daca nu iti mai face figuri, mai ales ca vremea se va incalzi, nu are rost sa dai bani pe alta baterie.
Eu cel putin am patit la fel, am incarcat-o si acum e ok.
Succes.
In cazul in care masina nu va porneste deloc ca si cand nu ati avea motorina, dar bateria este buna si invarte la greu fara problema, cautati in panoul de siguranta de sub volan, o siguranta galbena, undeva spre stanga.
Aia e "dracul' din cauza careia masina devine inutilizabila si stau toti aprinsi martorii de bord de parca e pom de Craciun.
Scris: Mie 15-Feb-2012 16:33
de crysti79
Numai cu 6-8 ore nu cred ca rezolva ceva. Minim 12 ore, in manualul C3-ului scrie ca se pune 24 de ore la incarcat, tensiunea sa nu depaseasca 15,5V. Eu am scos Tudor-ul original din 2004 pentru ca a dat niste semne de oboseala cand au fost gerurile cele mai mari (s-a aprins martorul air-bag pasager la prima pornire) si o tin la resuscitat. A primit o repriza de 24 de ore, aseara am lasat-o sa se odihneasca si azi-dimineata am bagat-o iar la incarcat. Martorul s-a inverzit, tensiunea era dimineata inainte de repriza a doua 12,6V. Am pus-o pe incarcare normala (low), nu pe rapida (high). O tine la o tensiune exact ca cea de pe masina (14,0 - 14,4V). Acumulatorul este de 64Ah / 640A. O sa merg pe aceleasi capacitati.
Nu am fost atent cand am scos-o de pe masina daca ar avea loc ceva mai mare in cutia aceea. Era destul de fixa, mi-am cam rupt degetele sa o scot de acolo, cu toate ca se scoate si suportul in care este fixat calculatorul. Nu are manerul acela de sustinere.
As vrea sa cumpar tot Tudor, varianta High Tech. Daca nu gasesc in Constanta, o sa merg pe un Rombat Premier.
Scris: Mie 15-Feb-2012 16:37
de mbc
Si eu stiu de 24 de ore pe redresor pentru o baterie de 70 Ah.
Scris: Joi 16-Feb-2012 20:02
de elias
Hylander scrie:elias scrie:Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .
Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?
Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!
Pana iti cumperi baterie noua, eu iti recomand sa o dai jos pe cea care este acum pe masina, sa o pui pe redresor vreo 6 -8 ore in functie de cat este de descarcata si de cat de repede incarca acel redresor si la final pune-o pe masina.
Daca nu iti mai face figuri, mai ales ca vremea se va incalzi, nu are rost sa dai bani pe alta baterie.
Eu cel putin am patit la fel, am incarcat-o si acum e ok.
Succes.
In cazul in care masina nu va porneste deloc ca si cand nu ati avea motorina, dar bateria este buna si invarte la greu fara problema, cautati in panoul de siguranta de sub volan, o siguranta galbena, undeva spre stanga.
Aia e "dracul' din cauza careia masina devine inutilizabila si stau toti aprinsi martorii de bord de parca e pom de Craciun.
multumesc de sugestie .
O sa va tin la curent daca a functionat bateria dupa ce am incarcat-o .
Scris: Joi 16-Feb-2012 20:08
de mbc
Dupa ce o incarci sigur o sa iti porneasca, intrebarea este daca dupa ce sta o saptamana masina nepornita, mai porneste?
Scris: Vin 17-Feb-2012 11:31
de ag26raf
Problema la diesel fata de benzina e putin mai delicata, in sensul ca:
Exista riscul sa iti moara dintr-o data cand iti e lumea mai draga. Si nu neaparat sa fie f frig afara. La diesel este f importanta tensiunea de pornire. Daca scade, degaba, nu iti va mai da putere sa invarta.
Va spun asta ca am patit-o chiar in Poiana Brasov la ora 3 dimineata.
Parerea mea e ca, daca bateria pe diesel face figuri, ar trebui sa va ganditi serios la schimbarea ei. Solutia redresorului e pt moment.
Am uitat sa va spus, dupa ce m-a lasat prima data, a dat semne de revenire totala. Vreo 2 luni pornea imediat. Apoi, iar la fel de brusc a murit si dusa a fost. Cu electrica stateam f bine, deci nu s-a pus problema de vreun scurt.
Eu am inlocuit-o cu un Bosch Silver, de dimensiuni potrivite si nu am avut niciun fel de problema. Pretulm bateriei a fost de 260 RON parca.
Scris: Vin 17-Feb-2012 13:51
de mesersmith
In general e delicata problema la toate motoarele cu rampa comuna si de fapt, atunci cand bateria nu mai are energie sa invarta serios, nu se mai ridica presiunea in rampa.