Scriu acest topic cu un gust amar si cu prejudiciu financiar destul de mare datorat unei, zic eu, neatentii (ca sa nu fiu lipsit de diplomatie) din partea mecanicilor de la reprezentanta Cartec Pitesti.
O sa va spun pe scurt ceea ce mi s-a intamplat.
In urma cu 4 luni am fost la ei pt schimbarea kit-ului ambreiaj. Am lasat masina acolo si a doua zi am fost sa o iau. Totul a fost OK, cel putin asa mi s-a parut (inainte imi patina ambreiajul)
Masina a mers bine pana in urma cu 2 saptamani cand am inceput sa aud zgomot la plecarea de pe loc si in treapta a 2-a de viteza (zgomotul era unul metalic si se accentua pe zi ce trece).
Am fost inapoi la Cartec si, dupa indelungi testari, au constatat ca zgomotul vine din cutie.
Concluzia lor a fost simpla. Sa las masina acolo si sa caut cutie de viteze. Noua mi-au echivalat-o la 6500 RON

Am ramas perplex.
Am luat masina de la ei, cu toate ca facea foarte urat si acasa l-am sunat pe KHAN, explicandu-i ce s-a intamplat.
KHAN mi-a spus de la inceput ca zgomotul vine de la un rulment din cutie si ca se poate rezolva la el. Ceea ce am si facut.
Am urcat masina pe platforma (platita cu 500 RON pana la Bucuresti) si am ajuns pe Cutitul de Argint.
AM lasat-o la el si, a doua zi ma suna KHAN sa imi spuna nenorocirea.
Toata dauna din cutia de viteze se datora unei montari neconforme in momentul schimbului ambreiajului la Cartec.
Ce au facut ei? Simplu! Din cele 3 suruburi cu care se prinde o bucsa pe rulmentul de presiune, mecanicul a rupt la prindere unu si l-a lasat acolo

Bucsa fiind astfel prinsa stramb a afectat mersul cutiei si a cauzat dauna unui rulment din cutie.
Bineinteles ca in cutie a fost gasit si span, dar spre norocul meu, nu a afectat sincroanele.
Pe deasupra, pe la simerigul de la cutie a patruns ulei pe ambreiaj, facandu-l astfel sa patineze.
Gratie lui KHAN si mecanicilor lui, problema a fost rezolvata prin schimbarea acelui rulment si a bucsei.
Insa, daca ma gandesc ca pe mine,(cu platforma, cu reparatie, cu drum) m-a costat in jur de 1700 RON, si toate acestea din cauza unui mecanic de la Cartec Pitesti, care macar nu a sesizat seful de service ca acel surub s-a rupt, nu are cum sa nu-mi lase acest gust amar.
Daca eu cumparam cutie de viteze noua/SH, credeti ca cei de la Cartec, in momentul demontarii cutiei mele si vazand de unde era problema, aveau puterea sa recunoasca ca totul se datora unui service defectuos?
Din pacate mie banii si timpul petrecut fara masina nu mi-i mai da nimeni inapoi, dar am preferat sa scriu despre aceasta problema (cu riscul de a deveni plictisitor) pt ca poate se mai gasesc prosti ca mine care sunt buni de plata, bazandu-se pe simplul fapt ca, Cartec este reprezentanta Citroen.
In speranta ca nu v-am plictisit prea tare si ca ceea ce am patit eu sa fie unica problema la Cartec va multumesc pt atentie.
SI sa nu uit un lucru; MULTUMESC KHAN pt ajutor! RECOMAND CU PLACERE!
Toate cele bune.