Pagina 1 din 5
Ce parere aveti de 1.1i ?
Scris: Mar 07-Mar-2006 10:34
de B25BUY
cum este motorasul asta de 1.1 benzina ?!
este cu 8 valve ...dar ma intereseaza cum trage, cum se comporta ?
are demaraj masinutza ?!
Ma intereseaza pentru o prietena care are de ales intre
Ibiza 1.2 - 12 valve
Corsa 1.2
Fiesta 1.2 sau C3 de 1.1
Eu sugerez SEAT Ibiza, cu care am mers si mi-a placut tare mult elasticitatea motorului . . .
Scris: Mar 07-Mar-2006 16:45
de B-01-DRC
Depinde ce vrea sa faca cu masina. Oras? Cruiser? NFS-Underground?
Scris: Mar 07-Mar-2006 17:29
de DanCld
Uite aici o mică descriere:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1155Acum, din câte mi s-a mai povestit, e o maşină cu un cuplu foarte mic, şi dacă dai drumul la aer condiţionat ĂŽşi cam pierde orice urmă de sportivitate

Scris: Mar 07-Mar-2006 17:30
de nero
Am mers in Spania cu un 1.1i. Mi se pare o varianta de luat in calcul doar in cazul in care nu ai nici o sansa sa scoti mai multi bani pentru un motor mai bun si totusi vrei cu disperare C3. Marea problema la acest motor nu e atat lipsa puterii cat lipsa cuplului.
Scris: Mar 07-Mar-2006 18:54
de traian
Motorasul nu este rau. Conteaza foarte mult stilul de condus si asteptarile soferului. Ca masina de oras este o alegere foarte buna.
Eu am condus destul de mult Saxo cu acelasi motor si pot sa spun ca daca este turat mai mult (peste 3500 rot/min) este destul de sprintar. Asta vara pe Autostrada Soarelui mergeam lejer cu 150 km/h (2-3 persoane + bagaje). Si inca mai putea. Pe un drum normal (o banda pe sens) intr-a treia se poate depasi fara emotii, bineinteles in limite rezonabile (plaja de viteza 50-100 km/h). In oras, consumul este bun (7-8l/100, iar la drum lung daca se ruleaza pana in 120km/h ajunge in jur de 5. Peste aceasta viteza insa, creste simtitor.
Trebuie spus insa ca Saxo este cu aprox 100 kg mai usoara decat un C3 cu acelasi motor. Probabil performantele dinamice vor fi usor mai slabe.
Scris: Mar 07-Mar-2006 20:52
de kata
la motorul asta in nici un caz nu putem vorbi de demaraj sau sportivitate.
mai bine defineste intai criteriile de baza pe care trebuie sa le indeplineasca masina.
Scris: Mar 07-Mar-2006 23:22
de maximus
depinde mult cum mergi cu el in" rodaj " al meu c3 1.1 fuge si la drum si in oras si eu am un mers mai sportiv si sunt foarte multumit de motorul asta
sincer sa aleaga un motor in 4 pistoane nu in 3 , toti care au motorul asta de 1.2 12v nu sunt asa multumiti de el . consuma cat unul de 1.4 si fuge ca unul de 1.1 + ca un domn vanzator de la skoda nu mi-a recomandat motorul .
stii vorba aia "motorul in 3 pistoane unu merge restu' doarme" iar la capitolul fiabilitate gandeste-te si tu cat crezi ca rezista? ca tre sa mergi cu el mai turat daca se merge sportiv
apropo motorul de 1.1i are cuplul de 94Nm la 3200 rot/min care este destul de bun si cutia este foarte bine etajata care ajuta mult "lipsa" de putere pe care o acuza alte persoane , eu unul ma asteptam sa fie mai slab dar nu e asa, fuge 160-170 km/h , iar cu aer pornit nu este nici o diferenta , da este cu 8 valve si nici nu tre mai mult ca doar are un piston in plus fata de celalalt ca asa au obtinut acei 64 cp din 1,2 12v
iar tu vrei SEAT pt cum arata nu pt motor si te inteleg perfect ca si eu la fel as face
Scris: Mie 08-Mar-2006 10:50
de B-01-DRC
Asa este.
Eu merg si cu un Clio dCI, 65CP. Desi e o diferenta de doar 4 Cp intre cele doua, Clio are clar reprize mult mai bune, din cauza cuplului aproape dublu si obtinut la turatii mai joase.
As mai adauga la descrierea de mai sus, ca in C3, fara foarte mult bagaje si doar cu nevasta si copilul, masina se descurca onorabil. Se poate merge linistit cu ea pe drumurile noastre. Oricum, si cu Clio si cu C3-ul mediile orare care le-am avut in tara (ex: Bucuresti - Cluj Napoca, Bucuresti - Sibiu, Bucuresti - Miercurea Ciuc) sunt undeva in jur de 70km/h. Deci, pana la urma la un drum lung nu e practic nici o diferenta. Si nu cred ca se pot obtine medii orare mai mari pe drumurile din RO, chiar daca ai o masina cu 20-30 CP mai mult.
Scris: Mie 08-Mar-2006 17:23
de maximus
la mine nu simte aerul cond. pornit ,motorul "trage "la fel si se infige tot la fel cu a.c. on or off
Scris: Mie 08-Mar-2006 17:26
de Matrixu
Hmmm, esti sigur????

Scris: Mie 08-Mar-2006 17:28
de maximus
foarte sigur

Scris: Mie 08-Mar-2006 17:36
de Matrixu
Nu te contrazic da e cam SF ce zici tu. Daca aveai diesel mai credeam. Ceea ce e si mai SF e ca se simte la mine cu 90CP cand dau drumu la aer, si in general cam la orice benzinara de putere mica/medie.
Scris: Mie 08-Mar-2006 17:52
de maximus
daca vrei si nu crezi ne vedem si te las sa mergi cu ea cum vrei tu dupa care mai vorbim sau intreaba pe cineva care are opel corsa 1.2 ca la tipul ala se intampla la fel
sincer si eu am ramas uimit , inainte de c3 am avut o solenza si intradevar se simtea cand porneam aerul dar la asta mic nu
Scris: Joi 09-Mar-2006 09:11
de nicum
@B25BUY: daca motorul ala de pe Seat e in 3 cilindri, recomandarea mea e sa renunte la el.
Eu am la servici un Saxo cu motor de 1.1i. Masina e nervoasa rau, in primii 60km/h face multe masini cu pretentii

E adevarat ca aici e vorba de C3, dar motorul banuiesc ca e asemenator.
Scris: Joi 09-Mar-2006 11:55
de balanel
si mie mi-a facut o impresie deosebit de buna acest motor, in cazul c3-ului de la siab. tin minte ca in linia aceea dreapta am atins o viteza maxima mai mare decat cu c4 hdi 90cp.