Pagina 1 din 1
Buburuza merge ca o dacie in 3 pistoane
Scris: Lun 23-Apr-2012 05:54
de Petrica Viorel
Salut! Am din nou probleme cu masina - C3 1.4i benzina.
Vineri dimineata dupa o oprire la semafor am observat ca masina nu mai avea aceeasi putere si motorul nu mai pastra turatia constanta la mers in gol (relanti). Am oprit pe dreapta, am reponit, a mers ok cativa km dupa care iar a reaparut simptomul de boala. Benzina utilizata - MOL Cosbuc - langa Cimitir Eternitatea, si am mers cu aceasta benzina cam 250km in afara extraurban. Mai nou, s-a aprins si acel motoras galben din bord semn ca sunt ceva probleme la evacuare gaze/parametri gaze arse.
Stie cineva ce se intampla, la ce sa ma astept?
Scris: Lun 23-Apr-2012 17:28
de rider
aceeasi problema si la mine: la relanti moare motorul (trebuie apasata pedala ca sa nu se opreasca). si aceeasi benizarie: astazi am alimentat aproape 20L de la MOL Virtutii. am lasatr masina undeva intr-o parcare ma duc sa fac plinul cu benzina din alta parte. daca apar iarasi simpotmele fug pana la Ploiesti pentru o constatare pe tester.
Revin dupa ce o pornesc.
Multa bafta!
Scris: Lun 23-Apr-2012 20:03
de rider
rider scrie:aceeasi problema si la mine: la relanti moare motorul (trebuie apasata pedala ca sa nu se opreasca). si aceeasi benizarie: astazi am alimentat aproape 20L de la MOL Virtutii. am lasatr masina undeva intr-o parcare ma duc sa fac plinul cu benzina din alta parte. daca apar iarasi simpotmele fug pana la Ploiesti pentru o constatare pe tester.
Revin dupa ce o pornesc.
Multa bafta!
OK. deci. am fost cu ea pana la OMW am pus benzina cea cu cifra octanica 100. Si la recomandarea lui Mihai Stan am dat o tura pe A1, tinuta cam pe la 4000 rot/min. s-a miscat foarte bine. cand am intrat in Bucuresti, nu au mai aparut problemele de dimineata. Buburuza torcea foarte frumos la semafor, nu mai tremura.
in concluzie tind sa cred ca benzina a fost de vina. dar mai vedem maine dim cand vom incepe drumul spre munca.
Mihai, merci inca o data de sfaturi.
Scris: Mar 24-Apr-2012 06:26
de Petrica Viorel
Deci este clar!
Cei de la MOL au inceput sa isi bata joc de clienti! Eu am masina de 4 ani si nu am avut probleme cu ea - mereu am pus de la MOL si eram multumit. Un coleg de servici a pus de la MOL - Catusa -Galati si a patit acelasi lucru la o Skoda II. Voi schimba si eu combustibilul cu benzina de la Rompetrol si nu voi mai lua de la MOL.
Momentan nu pot conduce - probleme de sanatate (apendice -> out), dar cand voi putea, revin cu informatii.
Multumesc!
Scris: Mar 24-Apr-2012 09:08
de sorin69
Petrica Viorel scrie:Deci este clar!
Cei de la MOL au inceput sa isi bata joc de clienti! Eu am masina de 4 ani si nu am avut probleme cu ea - mereu am pus de la MOL si eram multumit. Un coleg de servici a pus de la MOL - Catusa -Galati si a patit acelasi lucru la o Skoda II. Voi schimba si eu combustibilul cu benzina de la Rompetrol si nu voi mai lua de la MOL.
Momentan nu pot conduce - probleme de sanatate (apendice -> out), dar cand voi putea, revin cu informatii.
Multumesc!
Sanatate multa !
O sa tin cont de cele scrise de voi, avand in vedere ca, de peste 5 ani alimentez la MOL.
Scris: Mar 24-Apr-2012 10:37
de sagona
Salut!
Am avut si eu aceasta problema iarna care tocmai a trecut. Acel "motoras" este defapt indicatorul de la injectoare.
Mie mi-a crapat unu dupa un inghet puternic. L-am inlocuit si nu m-a costat foarte mult (600 RON cu tot cu bujii noi)
Du-te cu ea intr-un service sa-ti verifice computerul de bord (la mine a scris ceva de genu "Injector 4 fail. Open circuit") ca sa nu te lase cand ti-e lumea mai draga!
Multa bafta!
Scris: Mie 25-Apr-2012 08:35
de Petrica Viorel
Se pare ca nu este de la benzina! Ieri a dus masina la service si la diagnoza a rezultat ca nu primeste scanteie la cilindrul 4. Ori este bujia, ori bobina. Daca este bobina, am pus de mamaliga cu inca 4 -5 milioane. Cam stricacioase si costisitoare masini!
Scris: Mie 25-Apr-2012 17:17
de dj01fad
bobina este. de regula incepe sa dea rateuri aiurea, iar cand se agraveaza, in momentul in care se incalzeste dispare scanteia...
Scris: Joi 26-Apr-2012 18:34
de Petrica Viorel
Salutare!
Nu este nici bobina, nu sunt nici bujiile , ci este infundat injectorul nr 4. Nu stiam ca si la cele pe benzina sunt probleme cu injectoarele (masina are 53000km). Benzina utilizata numai de la MOL - asta de cand am scos masina din showroom.
Astept maine de la service un pret at injectorului. Sagona avea dreptate - injector fail!.
Am sa va tin la curent referitor la evolutia lucrarii!
Scris: Sâm 28-Apr-2012 12:08
de alexepr
Aceiasi problema am avut-o si eu de la mers prea mult pe rezerva. Masina mergea in 3 pistoane, nu statea la relanti si pornea numai accelerata. La tester mi-a spus "Injector 4 fail. Open circuit". Injector nou VALEO si problema a fost rezolvata.
Cine are nevoie va pot ajuta cu injectoare VALEO noi, pe comanda, cutie, factura in jurul pretului de 250 RON/BUC transport inclus.
Scris: Sâm 28-Apr-2012 15:25
de Petrica Viorel
Asa este! Cred ca totusi la mine a fost o problema combinata: de genul bujii obosite (54000km si 4 ani vechime) si injector aproape mort. Au shimbat bujiile si motorul merge mai bine. Totusi inca se simt ceva variatii de turatie undeva la (+ - ) 100 rot/min.
Ca efect al acestei probleme la aprindere a ramas aprins acel celebru motoras galben care semnalizeaza probleme la circuitul de evacuare gaze arse.
Am sa astept sa ma sune cei de la service sa monteze injectorul si abia apoi sa vad ce s-a intamplat si la evacuare gaze.
Scris: Lun 30-Apr-2012 19:40
de Petrica Viorel
Salutare!
Rezolvata problema cu evacuarea dupa un drum de 200km. Ramane de schimbat acel injector infundat ca au mai ramas acele variatii de turatie ale motorului.