Eroare bord c3 hdi si info esp
Moderator: Echipa Tehnica
Eroare bord c3 hdi si info esp
Salutare citroni! Am un c3 hdi 1.4 16v 90 cp. Am o eroare care nu imi dau seama ce e si apelez la cunostintele voastre mai ales ca sunt dintre voi care au carte tehnica in romana.....Asadar , cand pun contactul imi apare pe bord unde sunt ledurile de km imi apar liniute si in stanga min si dreapta max si clipeste de vreo 3 ori. Am cartea in germana si traducerea erorii ma trimite la service. Va rog ajutati-ma. Eroarea imi apre destul de des mai ales cand umblu pe la motor cand mai curat pe ici pe colo. vreau sa rezolv problema pt ca mi se pare ca merge si mai rau cand are eroarea. In meseriasii cu lexia nu mai am incredere ca sunt niste incompetenti. Am o patanie si nu mai vreau sa ma mai intrebe meseriasu pe mine ' oare ce are masina ta' offfff, tare esti bai lexiosule. Oricum astept pareri si sfaturi ca nu stiu ce poate fi.Am rezolvat mai multe probleme ale masinii singur si sunt convins ca o sa rezolv si pe asta cu ajutorul vostru. Inca ceva...... Despre esp stie cineva cum functioneaza, cand se aprinde martorul in bord, daca are martor in bord, cand este dezactivat.....c3- ul e din 2002 si e full in afar de bc. Si nu am nici o info de esp. Nu a intrat niciodata cu toate ca am avut oleaca de zapada iarna.
Pentru ca sa blocat site-ul
Pentru ca sa blocat site-ul
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
uite aici modul de functionare al ESP-ului
http://www.autosaga.ro/lectia-auto/sistemul-esp.html
http://www.autosaga.ro/lectia-auto/sistemul-esp.html
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
Merci pentru info despre esp, dar eu intrebam de esp la c3.....Daca se aprinde martor in bord!? De ce clipeste ledul de pe buton!? Eu am buton, am vazut si modulul dar nu se aprinde martorul in bord si cateodata clipeste ledul de pe buton si nu se mai opreste pana nu opresc motorul si scot cheia.am facut si cateva probe pe zapada, pe gheta si nu sa intamplat nimic. Ledul de pe buton clipeste cand vrea el dar in special in rampe. Principiul esp- ului il stiu dar la mine nu stiu ce ar trebui sa se intample sa stiu ca functioneaza. Am pus-o pe calculator si a dat o eroare la comunicatia cu CAN din cauza senzorului de temperatura(habar nu am care-i faza)..... Dupa ce am schimbat senzorul a sters eroarea si nimic.....m-am uitat sa vad daca am martor de esp pe bord si WoW.....am, dar nu se aprinde. deci daca este cineva care are esp sa-mi zica modul de functionare( de la punerea contactului pana la intrarea in functiune a esp- ului). Masina e din 2002 deci fara facelift si e varianta exclusive. Va rog sa fiti la subiect ca doar asa ne putem rezolva problemele singuri..... Daca deviem si o dam in diverse cum am mai citit in alte topicuri nu avem nici un rezultat ci vb. doar ca sa vb. Fara suparare dar am citit mai multe topicuri care ma puteau ajuta cu info importante dar legea lui murphy a intrat si pe acest forum.
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
in legatura cu liniutele alea... sunt 6 la numar. Acolo vezi defapt " joja electronica " masina iti spune cat ulei mai ai. cand ai full ( adica pana sus pe joja , acolo ai 6 cerculete) cand ai nevelul la jumate, intre minim si maxim, pe joja (acolo ai 3 cerculete si 3 liniute,dispuse in ordine de la min la max )
Cand apar numai liniute inseamna ca nu ai nivel suficient de ulei si de aia clipeste, incarca sa completezi cu ulei ( uita-te mai intai pe joja reala sa vezi exact unde este nivelul), sau poate ai nivel suficient de ulei dar nu mai functioneaza senzorul acela. oricum e bine sa verifici
Cati km are masina? eu fac schimbul de ulei la aprox 20.000 km si nu pun deloc ulei de la schimb la schimb si nu ajunge niciodata la minim.
Cand apar numai liniute inseamna ca nu ai nivel suficient de ulei si de aia clipeste, incarca sa completezi cu ulei ( uita-te mai intai pe joja reala sa vezi exact unde este nivelul), sau poate ai nivel suficient de ulei dar nu mai functioneaza senzorul acela. oricum e bine sa verifici
Cati km are masina? eu fac schimbul de ulei la aprox 20.000 km si nu pun deloc ulei de la schimb la schimb si nu ajunge niciodata la minim.
Mersi pentru raspunsul clar si la subiect.masina are 137000 si i-am facut schimbul acum 5000 mii. Am verificat uleiul destul de des ca m-am gandit ca poate fi ceva cu uleiul. Totusi pe joja imi apare ok,adica la jumatate. Ulei foarte putin pe la capac dar nu atat cat sa- mi scada si sa completez. Dupa ce mi-ai zis cred ca e vreun senzor care da eroarea asta. Stii cumva unde vine senzorul?
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
O parchez drept si se intampla si cand e rece si cand e calda. Are toane nu e ceva standard. Mie mi se pare ca merge si un pic mai rau cand imi arata eroarea dar poate e placebo si oricum am ceva probleme cu sprintul si cred (sper)ca e de la filtru de motorina pe care vreau sa-l schimb. Pe urma am sa vad cum se comporta.ideea e ca face cel mai des cand umblu pe la motor, adica daca scot tubul de la aer sa ma mai uit pe acolo fara sa scot vreo mufa sau mai reglez tija de la turbo.... Cand pun contactul imi apare. De exemplu azi am avut o eroare cu indicatorul de la motorina.... Scos bancheta...scos bagat de vreo 3 ori mufa de la rezevor...pus inapoi....rezolvat motorina..pus contactul a aparut eroarea.... Scos borna.... Disparut eroarea.doar problema puterii o mai am care cum am zis sper sa fie de la filtru.
Doamne ajuta sa fie un contact imperfect ca il voi gasi eu care e indata ce voi avea timp. Pe parcurs voi mai posta si ce probleme am mai avut si cum le-am rezolvat. Una din ele a fost iarna nu imi mergea clima si ingetam de frig.... Imi aparea un punct pe display de la clima.... Rezolvarea a fost sa scot mufa din dreapt sub torpedou( pozitie incomoda) si sa o bag inapoi. Caldura frate ca ingheta brebenelu. La citro schimbau tot modulul acela si costa cateva milioane. Trebuie sa postam problemele si rezolvarile ca altfel ne golesc astia de bani pentru cea mai stupida problema.
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
referitor la precizia nevelului de ulei aratat in bord pot sa spun ca nu e grozava...e aproximativa.
Masina are 196.000 ( de la 90.000 face parte din famile ) si niciodata nu a aparut vre-o eroare. Baga motorina buna si incearca sa o conduci corect ( pe intervalul de cuplu, adica peste 1800 rpm ) si din cand in cand scoate-o la plimbare si dai peste 4.000 rpm.Eu asa fac si motorul merge ca si la inceput (90.000) , nu scoate gram de fum negru nici peste 5.000 rpm si trage perfect.
Incearca sa-i mai dai' in ture din cand in cand...si o sa mearga mult si bine.
Masina are 196.000 ( de la 90.000 face parte din famile ) si niciodata nu a aparut vre-o eroare. Baga motorina buna si incearca sa o conduci corect ( pe intervalul de cuplu, adica peste 1800 rpm ) si din cand in cand scoate-o la plimbare si dai peste 4.000 rpm.Eu asa fac si motorul merge ca si la inceput (90.000) , nu scoate gram de fum negru nici peste 5.000 rpm si trage perfect.
Incearca sa-i mai dai' in ture din cand in cand...si o sa mearga mult si bine.
Intr-adevar nu am luat-o de mult si e primul diesel si am mers cam cum nu trebuie in sensul ca am mers subturat. Acum m-am citit un pic si schim undeva pe la 22-2300. Dar problema tot o am adica faptul ca merge ca si cum are ceva infundat. Mi s- a blocat tija de la turbo cam 3 mm si l-am reglat sa depaseasca acel blocaj. Acum cred ca e de la filtrul de motorina pt ca nu am apucat sa- l schimb din cauza ca m-am uitat in fuga pe net si am vazut ca era in jur de 2-3 mil. Si am zis ca merge asa( roman na). Deci concluzia mea e ca imi merge mai nasol din cauza filtrului.apropo de masina ta nu ai si esp sa- mi zici una alta?
Si la mine clipeste uneori... deci nu tot timpul arata cerculetele.
OFFtopic scurt: când ai schimbat distibutia la a ta? Cât ulei consumã la 10 mii? A mea e mai tânãrã cu vreo 40 de mii decât a ta ºi Îmi consumã pânã În 600 ml la schimb.
bogdancraciun scrie:referitor la precizia nevelului de ulei aratat in bord pot sa spun ca nu e grozava...e aproximativa.
Masina are 196.000 ( de la 90.000 face parte din famile ) si niciodata nu a aparut vre-o eroare. Baga motorina buna si incearca sa o conduci corect ( pe intervalul de cuplu, adica peste 1800 rpm ) si din cand in cand scoate-o la plimbare si dai peste 4.000 rpm.Eu asa fac si motorul merge ca si la inceput (90.000) , nu scoate gram de fum negru nici peste 5.000 rpm si trage perfect.
Incearca sa-i mai dai' in ture din cand in cand...si o sa mearga mult si bine.
OFFtopic scurt: când ai schimbat distibutia la a ta? Cât ulei consumã la 10 mii? A mea e mai tânãrã cu vreo 40 de mii decât a ta ºi Îmi consumã pânã În 600 ml la schimb.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst