Pagina 1 din 2

Pornit greu - mers in suturi !

Scris: Lun 23-Iul-2012 14:23
de Dege
Salutare,

O sa incerc aici sa descriu ce se intampla rugandu-va mult sa ma ajutati:

- Dimineata masina scoasa din viteza - frana de mana trasa - pornesc motorul - porneste mai greu ce e drept (dar doar dimineata) la automat dau o singura data dar tin vreo 3 4 secunde cheia invartita si porneste. (A doua pornire o face la sfert de cheie)
- Tine relatiul la 1000 ture
- Fara sa bag in viteza fara nimic calc acceleratia si in loc ca turatia sa ceasca - 1100 - 1200 si asa mai departe o ia in jos (900 - 800) pentru o fractiune de secunde sa sa moara motorul dupa care isi revine. A doua oara cand calc acceleratia nu mai face - doar prima data se intampla
- Plec de pe loc - aici e problema cea mai delicata - merge in suturi primii 10-15 m - da sa moara iar isi revine si tot asa - apoi isi revine brusc si merge perfect normal

Am fost la service-uri am intrebat - nimeni nu stie problema si ma pun sa schimb diverse chestii fara sa stie daca se va repara sau nu (chestia asta va costa mult prea mult)

Va rog mult, sunteti cativa pasionati, cativa chiar lucrati in domeniu si sunteti profesionisti, ajutati-ma cu un sfat sau cu ceva sa o pot repara

Va multumesc enorm, in avans

Scris: Lun 23-Iul-2012 14:26
de Dege
Am uitat sa mentionez si vreau sa fac cateva precizari:

Masina are 68.000 km. Este vorba de un C3 din 2008; 1.4 - benzina, 73 cai (parca atat). La aproximativ 60.000 am schimbat distributie, bujii, tot ce inseamna filtru, ulei si cam atat daca imi aduc aminte.

Scris: Mar 24-Iul-2012 07:41
de Dege
nu ma poate ajuta nimeni cu niciun raspuns ?

- eu am dus masina la service intre timp - si m-au pus s-o las la ei pana in momentul in care vor gasi ce are.
- astazi de exemplu e programata la curatat IAC, Corpul Clapeta si EGR
- am inteles totusi ca la fel de bine - ar putea fi chiar pompa de benzina (asta ar fi cauza pornirii mai greoaie dimineata cum de altfle am explicat in primul post)
- la fel de bine am inteles ca poate fi de la o mie de senzori (senzorul de pe volanta sau de pe mai nus tiu ce)

V-as ruga mult sa va dati cu parerea asupra postului meu pentru ca daca nu ma asteapta inlocuirea masiva a pieselor nestiind daca va rezolva sau nu problema. Sunt pe drumul de a baga o gramada de bani fara sa-mi fie garanatat repararea masinii.

Scris: Mie 25-Iul-2012 08:13
de ag26raf
Imi pare rau ca nu ai primit nicio parere pe forum, dar dupa cate vezi sunt destui care au citit topicul dar cred, ca si in cazul meu, nu stiu de unde ar putea fi problema ta. Incearca la un service cu Lexia, nu stiu ce sa zic. :(

Scris: Mie 25-Iul-2012 08:38
de Dege
Merci frumos de raspuns si sugestie. Chiar in momentul asta masina este in service - insa nimeni nu isi poate da seama ce are si au luat-o babeste, asa cum spuneam si in postul anterior - incep prin a curata diverse si .. vedem unde se ajunge. Imi e totusi ca va costa mult prea mult schimbatul de piese si curatatul de diverse iar la final rezultatul sa fie acelasi - adica masina sa nu se fi vindecat. Tocmai de aceasta incercam sa cer o parere - un sfat.

Eu sunt din Craiova, iar aici in Craiova, nu am auzit de vreun service cu Lexia. Am luat legatura si cu userul khan, deranjandu-l de altfel din vacanta. Mi-a zis sa-l caut vineri poate ma poate ajuta cu vreun sfat sau ceva.

Rog pe toti care pot da o idee, un sfat ceva sa o faca pentru ca ajuta foarte mult

Scris: Mie 25-Iul-2012 08:48
de ag26raf
Asteapta-l pe Khan atunci.

Scris: Mie 25-Iul-2012 09:05
de Rica
dar cu Nic ai vorbit? user dj01fad
cauta pe la vanzari numarul lui
este posibil sa aibe lexia

Scris: Mie 25-Iul-2012 09:07
de dj01fad
Am eu lexia far sunt in vacanta. Cand ma intorc o sa Te ajut.

Scris: Mie 25-Iul-2012 09:49
de jgr1001
Producatorul raporteaza pe tipul asta de motor (vizavi de simptomele descrise de tine) o problema la injectoare (bobinele lor). Solutia este de a verifica injectoarele (masurat rezistenta interna) si montarea unui condensator in paralel

Alta problema (mai putin probabila) ar fi coroziunea interna a injectoarelor, cauzata de patrunderea lichidului de la spalatorul de parbriz. Aici se inlocuiesc injectoarele si duzele spalator de parbriz

In ambele cazuri trebuie facuta diagnoza si verificarea injectoarelor

Scris: Mie 25-Iul-2012 10:03
de Dege
Va multumesc mult pt ajutor. Cat de curand voi ajunge la verificat de injectoare - va rog mult daca imi pot spune cei din Craiova in special - unde as putea face aceasta verificare si daca aveti idee de pret

@dj01fad - Iti multumesc mult pt amabilitate. Te rog lasa-mi o metoda ca sa te pot contacta, si spune-mi cand as putea s-o fac

Scris: Sâm 18-Aug-2012 19:44
de alexepr
Aici dupa parerea mea pot fi doua chestii: injectoarele sau pompa de benzina.

Hint: Ca sa vezi daca e pompa de benzina de vina, trebuie sa moara atunci cand ii dai talpa, jar. Cand sta la relanti se va comporta o.k.

Injectoarele iti vor face probleme si la relanti si la talpa.

Scris: Joi 29-Noi-2012 21:50
de Snake_
Aceasi problema am avut-o si eu , La 38000 km nu mai pornea decat accelerata tare mergea in suturi nu statea la relantii etc. I-am facut diagnoza la Citroen SD Prestige si mi-au schimbat un injector si bujiile

Scris: Lun 08-Apr-2013 13:04
de bulkmania
ea am 46000 km la C3 1,1 si are aceleasi simptome... Ati descoperit de unde era ? si care a fost rezolvarea ? si partea financiara daca se poate va rog.
PS: Inca nu am schimbat distributie.. si chiar mai nimic in afara de placute, ulei si filtre.

Scris: Sâm 02-Ian-2016 18:34
de andrei_miria
@dege, cum s-a rezolvat problema pana la urma?

salut

Scris: Lun 04-Ian-2016 18:26
de George RTL
Cauzele,pot fi multe pompa de benzina,aprindere,rampa injectoare,senzor clapeta etc. a ta ce face,ce probleme are??