Probleme motor C3
Scris: Mar 09-Oct-2012 16:39
Intampin o problema ciudata la motor.
In iulie am descoperit ca s-a spart garnitura de chiulasa. Am mers la service-ul Antim din incinta Automecanica. Acolo, mi s-a recomandat si ulterior executat o reconditionare de chiulasa. Initial, imediat dupa ce m-am dus sa iau masina, a pornit la prima cheie dar imediat cum am incercat sa o turez a murit, dupa care la cheie nu mai pornea. Fiul patronului service-ului a incercat si el si a mers pornirea la cheie. Pana aici sa zicem ca nimic foarte ciudat. La putin timp dupa iesirea din service (1/2 - 1 zi) am inceput sa simt ca masina trepideaza aleator, iar motorul nu merge rotund decat cateva secunde dupa care intra intr-o trepidatie, dublata de un sunet mai infundat al esapamentului, exact in acele momente. Problema asta este cel mai "vizibila" dimineata la prima cheie, cand se intampla si acelasi lucru cu acceleratia (prima pedala omoara motorul). Trebuie adaugat ca consumul a crescut foarte mult, desi nu conduc f. nervos de obicei (14-15 l/100km in traficul din Bucuresti, 8-9 l/100km extraurban). Am fost acum cateva zile la service-ul Radacini de pe bd. Marasesti unde au inceput sa investigheze problema, descoperind deocamdata ca bobine de inductie era defecta. Am schimbat-o, dar se pare ca nu avea legatura fiindca nu simt nici o ameliorare.
Stie cineva cam de unde ar putea fi ?
Multumesc.
In iulie am descoperit ca s-a spart garnitura de chiulasa. Am mers la service-ul Antim din incinta Automecanica. Acolo, mi s-a recomandat si ulterior executat o reconditionare de chiulasa. Initial, imediat dupa ce m-am dus sa iau masina, a pornit la prima cheie dar imediat cum am incercat sa o turez a murit, dupa care la cheie nu mai pornea. Fiul patronului service-ului a incercat si el si a mers pornirea la cheie. Pana aici sa zicem ca nimic foarte ciudat. La putin timp dupa iesirea din service (1/2 - 1 zi) am inceput sa simt ca masina trepideaza aleator, iar motorul nu merge rotund decat cateva secunde dupa care intra intr-o trepidatie, dublata de un sunet mai infundat al esapamentului, exact in acele momente. Problema asta este cel mai "vizibila" dimineata la prima cheie, cand se intampla si acelasi lucru cu acceleratia (prima pedala omoara motorul). Trebuie adaugat ca consumul a crescut foarte mult, desi nu conduc f. nervos de obicei (14-15 l/100km in traficul din Bucuresti, 8-9 l/100km extraurban). Am fost acum cateva zile la service-ul Radacini de pe bd. Marasesti unde au inceput sa investigheze problema, descoperind deocamdata ca bobine de inductie era defecta. Am schimbat-o, dar se pare ca nu avea legatura fiindca nu simt nici o ameliorare.
Stie cineva cam de unde ar putea fi ?
Multumesc.