Pagina 1 din 1
Pornire grea
Scris: Vin 19-Apr-2013 10:05
de alex_c3_xtr
Salutare, este primul meu post pe acest forum asa ca imi cer scuze ca nu am facut-o pana cand nu am intampinat aceasta problema. De 2 zile imi porneste foarte greu, invarte ....dar nu porneste. Nu sunt temperaturi scazute, bateria are 4 luni...asa ca am fost sfatuit sa verific alimentarea. Dau la automat cam 2 minute....in curand am sa nenorocesc demarorul...am fost cu ea la tester de injectoare si sunt ok, filtru de motorina din rezervor l-am scos si l-am curatat, filtrul de motorina de la motor e curatat, prin eliminare a mai ramas pompa de motorina (parerea mea e ca daca era pompa...mi se mai oprea si in mers...dar ea doar la pornire face asa) si un senzor care se afla pe volanta...din cate am inteles (senzor de impulsuri ?? ) Exista vreo schema sa vad si eu unde e acel senzor? Sau daca stie cineva care ar putea fi problma...astept informatii:) Multumesc anticipat
E vorba de un c3 1.4 16 valve 90CP...acel model de XTR diesel
Scris: Vin 19-Apr-2013 13:25
de davidcezar2004
furtunasele de alimentare de sub filtrul de aer le-ai schimbat??......cu timpul de la vibratiile motorului se freaca de suporti si trag aer fals.....o modalitate sa vezi daca trage aer fals este dimineata inainte sa pornesti masina , deschizi capota si da-i la pompita de amorsare.....daca merge usor inseamna ca ai aer in instalatie(este dezamorsata instalatia), daca merge greu inseamna ca totul e ok......cand dai la pompita vezi ca o parte a furtunelor sunt vizibile...amorseaza si uitate dupa bule de aer in combustibil.....cel putin asa am patit si eu odata.....cateodata pornea din prima....cateodata trb sa amorsez eu instalatia pana le-am schimbat cu unele noi
Scris: Vin 19-Apr-2013 14:12
de alex_c3_xtr
Am incercat si treaba asta cu pompita, am scos capacul de la motor si am dat la pompa....nu stiu, am impresia ca merge usor tot timpul la mine....si cand e motorul pornit parca tot asa merge, nu am verificat insa treaba cu uitatul pe furtunas dupa bule....am sa ma uit chiar acum dupa ce trimit acest post. Ideea e ca la mine s-a aprins si martorul de la motor si am impresia ca e si mai galagios motorul, are un tors mai grav asa...daca intelegi ce vreau sa spun. ma duc acum sa amorsez pompa...sa vad. Merci
Ps. Ieri am desfacut si fiecare injector in parte...dau la automat pana sare motorina, ma mut la urmatorul injector...si tot asa la fiecare, asta ca sa scot posibilul aer. Dar tot fara rezultat pozitiv a fost si treaba asta
Scris: Vin 19-Apr-2013 18:47
de davidcezar2004
deci? cum sta trb?
Scris: Vin 19-Apr-2013 18:59
de alex_c3_xtr
nasoala si cu par ....

Nimic, am furtunasele negre...dar am o bucata de furtunas prin care intr-adevar vad si bule de aer, foarte mici dar sunt. Nu stiu ce furtunase sa schimb, si chiar daca amorsez eu pompa....tot dau la automat de parca as avea un ak-47 si impusc negrii. Deci ce furtunase schimb? sau e de la altceva?
Scris: Vin 19-Apr-2013 20:02
de davidcezar2004
aia cu bulele de aer de la ele ar trb sa fie....acuma cu zgomotul ala de ak47.....habar nu am.......poate este vreun coleg care a patit acelasi lucru si ne poate spune ce buba a avut
Scris: Vin 19-Apr-2013 22:01
de Gurau Alexandru
Senzorul e chiar sub fulia de la accesorii, probabil se vede mufa daca brechezi rotile maxim stanga. Daca era senzorul de vina nu iti mai venea deloc motorina la injectoare. Cat trebuie sa dai la automat ca sa tasneasca motorina?
Iese fum alb/gri imediat ce incepi sa dai la automat?
Ma gandesc ca se alimenteaza cu motorina daca scoate fum. Cand reusesti sa pornesti o ia in trepte sau turatia e constanta, merge rotund?
Daca vine motorina la injector imediat ce dai la cheie ar inseamna ca n-ai probleme la alimentare si senzorii sunt ok. Oare sa fie distributia sarita de la punct?!
Scris: Dum 21-Apr-2013 14:50
de bogdancraciun
Masina asta are imobilizator,adica are o valva care inchide motorina in caz de accident sau la pornire daca nu recunoaste cip-ul.
Inceraca cu cheia de rezervaa.
Mai poti incerca sa dai un reset la ecu : pui contactul pana se aprinde tot bordul, dupa care iei contactul de tot, repeti operatiunea asta de 3 ori la un interval de 1-2 secunde intre repetari.
Incercarea moarte n-are...
