Buna ziua, sunt incepator si am nevoie de o masina. Nu sunt fan Citroen, dar am posibilitatea sa aduc un citroen C3 exclusive din Italia fara cost de achizitie (doar 500 euro transport), urmat de taxa de prima inmatriculare. (Masina fiind data de la sora mea, ea cumparandu-si o alta masina)
Masina este cam asa: Citoen C3 Exclusive, anul primei inmatriculari 2006, motor diesel 1.6 (motorul e facut de peugeot) , avand undeva la 89.000km ... din cate stiu, norma de poluare este euro 4. Am cautat pe internet, dar nu am gasit o astfel de motorizare in Romania - 1.6 diesel, dar poate nu stiu eu sa caut.
Merita adusa ?
Sunt masini fiabile? (masina nu a avut probleme tehnice exceptand nu stiu ce ruptura ce a dus la blocarea rotii in momentul unei parcari... )
Masina v-a fi folosita exclusiv in oras (nu am nevoie de o masina mare)
Va multumesc pentru eventualitatea unui ajutor. Cu stima.
Achizitie Citroen C3
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Salut.
Primul lucru bine de Âştiut ar fi valoarea taxei de primĂŁ ĂŽnmatriculare.
Ca maºinã, C3 are ceva aparte, ca de altfel toate Citroenurile. Motorul de 1,6 diesel este mai mult decât suficient pentru oraº.
La capitolul cheltuieli de ĂŽntreĂžinere costurile sunt ca la orice autoturism, mĂŁ refer la ulei, filtre, plĂŁcuĂže, etc..
Legat de fiabilitate este puĂžin mai dificil de spus ceva concret. Drumurile proaste Âşi motorina de calitate slabĂŁ sunt lucruri care ar putea influenĂža gradul Âşi frecvenĂža apariĂžiei unor defecĂžiuni la autoturism (telescoape, bucÂşi, bielete, injectoare, etc.) dar asta Ăžine Âşi de zona unde o vei folosi. DacĂŁ eÂşti din Suceava acolo cred cĂŁ sunt drumurile foarte bune cĂŁ ani de zile banii s-au dus doar acolo pentru asflatĂŁri
.
O altã problemã ar fi dacã vrei sã o asiguri CASCO. Dacã da, atunci stai liniºtit, dacã nu, ÎÞi spun cã virgulã componentele de Înlocuit au un preÞ mare pe origine, probabil ºi la altele e la fel, nu ºtiu (cu excepÞia Loganului). Eu ºtiu din experienÞã cu al meu C3. Maºina e puÞin joasã În partea din faÞã, fapt pentru care se poate freca mult mai uºor cu consecinÞe uneori destul de neplãcute. Nu ºtiu, dar cred cã cele din vest nu au scut sub motor.
DacĂŁ motorizarea este 1,6 HDi, atunci este o motorizare bunĂŁ, fĂŁrĂŁ probleme majore la majoritatea care folosesc acestĂŁ motorizare. DacĂŁ nu mĂŁ ĂŽnÂşel, se foloseÂşte la o gamĂŁ largĂŁ de autoturisme, cum ar fi C4, Peugeot, Ford, etc.
Ăn ansamblu este o maÂşinĂŁ interesantĂŁ, se comportĂŁ foarte bine la accidente frontale Âşi asta conteazĂŁ foarte mult Âşi are o ĂžinutĂŁ de drum foarte bunĂŁ, chiar am rĂŁmas mirat când am fost la drum lung cu ea.
DacĂŁ taxa nu e mare Âşi mai adaugi cei 500 euro transport + schimb ulei, filtre, etc. + anvelope (dacĂŁ este cazul) + distribuĂžie (dacĂŁ nu a fost fĂŁcutĂŁ) + alte defecĂžiuni (dacĂŁ sunt) ieÂşi la un preĂž de 1.500 -2.000 e un preĂž bun.
C3-ul nu are probleme cu rugina, caroseria fiind galvanizatĂŁ, un alt mare avantaj. ÂŞi Loganul este o maÂşinĂŁ foarte bunĂŁ, motorul Ăžine 30 de ani fĂŁrĂŁ probleme, doar cĂŁ dupĂŁ 10 nu mai are pe ce sĂŁ stea
.
Ăn rest decizia e numai a ta, dar ar trebui sĂŁ Âştii bine istoricul maÂşinii, mai ales cĂŁ proprietarul este sora ta.
PreĂžuri pe origine:
Spoiler faÞã nevopsit ºi fãrã accesorii: 1.100 lei;
Carenaj sub aripĂŁ: 150 lei
Scut motor: 400 lei;
Far : 700 lei
Telescop faÞã: 250-300 lei
Telescop spate: maxim 250 lei
CasetĂŁ de direcĂžie: foarte scump
Pivot: 130 lei
Bielete antiruliu: 185 lei
Etc.
BaftĂŁ.
Primul lucru bine de Âştiut ar fi valoarea taxei de primĂŁ ĂŽnmatriculare.
Ca maºinã, C3 are ceva aparte, ca de altfel toate Citroenurile. Motorul de 1,6 diesel este mai mult decât suficient pentru oraº.
La capitolul cheltuieli de ĂŽntreĂžinere costurile sunt ca la orice autoturism, mĂŁ refer la ulei, filtre, plĂŁcuĂže, etc..
Legat de fiabilitate este puĂžin mai dificil de spus ceva concret. Drumurile proaste Âşi motorina de calitate slabĂŁ sunt lucruri care ar putea influenĂža gradul Âşi frecvenĂža apariĂžiei unor defecĂžiuni la autoturism (telescoape, bucÂşi, bielete, injectoare, etc.) dar asta Ăžine Âşi de zona unde o vei folosi. DacĂŁ eÂşti din Suceava acolo cred cĂŁ sunt drumurile foarte bune cĂŁ ani de zile banii s-au dus doar acolo pentru asflatĂŁri

O altã problemã ar fi dacã vrei sã o asiguri CASCO. Dacã da, atunci stai liniºtit, dacã nu, ÎÞi spun cã virgulã componentele de Înlocuit au un preÞ mare pe origine, probabil ºi la altele e la fel, nu ºtiu (cu excepÞia Loganului). Eu ºtiu din experienÞã cu al meu C3. Maºina e puÞin joasã În partea din faÞã, fapt pentru care se poate freca mult mai uºor cu consecinÞe uneori destul de neplãcute. Nu ºtiu, dar cred cã cele din vest nu au scut sub motor.
DacĂŁ motorizarea este 1,6 HDi, atunci este o motorizare bunĂŁ, fĂŁrĂŁ probleme majore la majoritatea care folosesc acestĂŁ motorizare. DacĂŁ nu mĂŁ ĂŽnÂşel, se foloseÂşte la o gamĂŁ largĂŁ de autoturisme, cum ar fi C4, Peugeot, Ford, etc.
Ăn ansamblu este o maÂşinĂŁ interesantĂŁ, se comportĂŁ foarte bine la accidente frontale Âşi asta conteazĂŁ foarte mult Âşi are o ĂžinutĂŁ de drum foarte bunĂŁ, chiar am rĂŁmas mirat când am fost la drum lung cu ea.
DacĂŁ taxa nu e mare Âşi mai adaugi cei 500 euro transport + schimb ulei, filtre, etc. + anvelope (dacĂŁ este cazul) + distribuĂžie (dacĂŁ nu a fost fĂŁcutĂŁ) + alte defecĂžiuni (dacĂŁ sunt) ieÂşi la un preĂž de 1.500 -2.000 e un preĂž bun.
C3-ul nu are probleme cu rugina, caroseria fiind galvanizatĂŁ, un alt mare avantaj. ÂŞi Loganul este o maÂşinĂŁ foarte bunĂŁ, motorul Ăžine 30 de ani fĂŁrĂŁ probleme, doar cĂŁ dupĂŁ 10 nu mai are pe ce sĂŁ stea

Ăn rest decizia e numai a ta, dar ar trebui sĂŁ Âştii bine istoricul maÂşinii, mai ales cĂŁ proprietarul este sora ta.
PreĂžuri pe origine:
Spoiler faÞã nevopsit ºi fãrã accesorii: 1.100 lei;
Carenaj sub aripĂŁ: 150 lei
Scut motor: 400 lei;
Far : 700 lei
Telescop faÞã: 250-300 lei
Telescop spate: maxim 250 lei
CasetĂŁ de direcĂžie: foarte scump

Pivot: 130 lei
Bielete antiruliu: 185 lei
Etc.
BaftĂŁ.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Multe din preturile de mai sus ies la jumatate si chiar mai putin de jumatate daca le cumperi aftermarket de la marci consacrate. Asa ca nu merita sa le iei OEM din reprezentanta.
Masina este foarte buna. Daca o iei de la sora ta si a avut-o de noua, inseamna ca are si cartea service. Acolo iti spune ce trebuie sa schimbi si la cati km. Avand km respectivi, nu schimbi nici o distributie. Cel mult schimbi filtrele si uleiul. Verifici lichidul de frana si antigelul intr-un service, eventual reprezentanta, ca sa vezi cat mai duc sau daca trebuie sa le schimbi.
Masina fiind fara cost de achizitie, poti aplica zicala "calul de dar nu se cauta la dinti", mai ales ca este de la ruda foarte apropiata si presupun ca stii sau poti afla foarte multe detalii.
Eu zic sa nu mai stai pe ganduri.
Masina este foarte buna. Daca o iei de la sora ta si a avut-o de noua, inseamna ca are si cartea service. Acolo iti spune ce trebuie sa schimbi si la cati km. Avand km respectivi, nu schimbi nici o distributie. Cel mult schimbi filtrele si uleiul. Verifici lichidul de frana si antigelul intr-un service, eventual reprezentanta, ca sa vezi cat mai duc sau daca trebuie sa le schimbi.
Masina fiind fara cost de achizitie, poti aplica zicala "calul de dar nu se cauta la dinti", mai ales ca este de la ruda foarte apropiata si presupun ca stii sau poti afla foarte multe detalii.
Eu zic sa nu mai stai pe ganduri.
Va multumesc pentru raspunsuri...
Da, masina nu vine insotita de probleme tehnice... Din cate stiu eu exceptand pneurile, nu am de schimbat nimic la ea.
Acum nu stiu cat de rezistenta e la drumurile de la noi... Si da, in Suceava se asfalteaza anual, dar cred ca sunt cele mai proaste drumuri din tara... Se asfalteaza apoi se sparg pentru canalizare si schimbarea retelei de apa... apoi iar se asfalteaza doar sa se sparga din nou ca au unitat nu stiu ce... :| si mai nou se practica punerea pavajelor in gropi
.
Mai mult am scris aici , indemnat fiind de opiniile foarte multe de pe internet conform carora C3-ul e o masina foarte prost realizata...
(Nu stiu daca am voie sa postez link-uri externe pe forum, dar dati un search "Citroen c 3 o masina de care si-au batut joc!" ... ar fi un exemplu)
Sora mea a avut acea problema cu nu stiu ce brat de la roata rupt (nu posed cunostinta de mecanica auto), blocandu-se roata... ma gandesc ca acest fapt ar fi putut avea un deznodamant tragic de era in mers (in acel moment parca masina), iar daca s-a intamplat asa ceva pe drumurile lor... In peisajul rutier autohton cu aspect selenar... ce soarta are biata masina...?
Transportul masinii + actele (taxa + rar) sunt niste costuri si desi sunt modice, daca masina nu merita mai este posibilitatea de a o vinde acolo si sa imi cumpar aici o alta marca (ma orientasem spre un mercedes A140 ) ... De asta am scris aici, daca C3-urile sunt masini proaste, ma lipsesc de ea. Masina a circulat zilnic, dar pe drumuri bune... mici probleme (bec ars, led aprins de la nu stiu ce senzor etc. au existat, dar s-au remediat la un service autorizat, nu au existat improvizatii sau reparatii la service-uri dubioase).
Cu stima.
Da, masina nu vine insotita de probleme tehnice... Din cate stiu eu exceptand pneurile, nu am de schimbat nimic la ea.
Acum nu stiu cat de rezistenta e la drumurile de la noi... Si da, in Suceava se asfalteaza anual, dar cred ca sunt cele mai proaste drumuri din tara... Se asfalteaza apoi se sparg pentru canalizare si schimbarea retelei de apa... apoi iar se asfalteaza doar sa se sparga din nou ca au unitat nu stiu ce... :| si mai nou se practica punerea pavajelor in gropi

Mai mult am scris aici , indemnat fiind de opiniile foarte multe de pe internet conform carora C3-ul e o masina foarte prost realizata...
(Nu stiu daca am voie sa postez link-uri externe pe forum, dar dati un search "Citroen c 3 o masina de care si-au batut joc!" ... ar fi un exemplu)
Sora mea a avut acea problema cu nu stiu ce brat de la roata rupt (nu posed cunostinta de mecanica auto), blocandu-se roata... ma gandesc ca acest fapt ar fi putut avea un deznodamant tragic de era in mers (in acel moment parca masina), iar daca s-a intamplat asa ceva pe drumurile lor... In peisajul rutier autohton cu aspect selenar... ce soarta are biata masina...?
Transportul masinii + actele (taxa + rar) sunt niste costuri si desi sunt modice, daca masina nu merita mai este posibilitatea de a o vinde acolo si sa imi cumpar aici o alta marca (ma orientasem spre un mercedes A140 ) ... De asta am scris aici, daca C3-urile sunt masini proaste, ma lipsesc de ea. Masina a circulat zilnic, dar pe drumuri bune... mici probleme (bec ars, led aprins de la nu stiu ce senzor etc. au existat, dar s-au remediat la un service autorizat, nu au existat improvizatii sau reparatii la service-uri dubioase).
Cu stima.
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Eu cred cã pânã la urmã Þi-ai rãspuns la Întrebare. Ai spus cã "a circulat zilnic, dar pe drumuri bune... mici probleme (bec ars, led aprins de la nu stiu ce senzor etc. au existat, dar s-au remediat la un service autorizat, nu au existat improvizatii sau reparatii la service-uri dubioase)." Asta Înseamnã cã În 7 ani nu a avut probleme, ceea ce spune totul despre aceastã maºinã a sorei tale. 

Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
C3 exculsive din 2006 cu motor de 1.6 HDi zici?
Eu zic nici sa nu stai pe ganduri, nu citii pe forumuri unde toti oameni ba le lauda.. ba le fac o apa si un pamant.De obicei pe forumuri intra oameni care au anumite probleme la masina, nu intra cei care nu au probleme sa se laude aiuria in tranvai, de aceea e normal ca pe forumuri sa gasesti pareri mai proaste .
Cauta pe situri de vanzari din afara si o sa vezi c3-uri chiar cu 300-400k km, mai mult o sa vezi ca un c3 intretinut e cam la aelasi pret cu concurenta din clasa respectiva (c3 nu se supune mitului care zice ca masinile franceze se devalorizeaza mai mult decat, sa zicem , cele germane).
Modelul din 2002-2009 s-a vandut in peste 2 milioane de exmplare, deci cu siguranta nu e o masina proasta, eu din contra as spunue ca e foarte fiabila dar asta e deja parere personala...
Din proprie experienta iti spun ca c3 e o masina fiabila iar intretinerea ei nu costa mai mult ca si la alte marci.
Masina e grozava in oras (servodirectie electrica foarte placuta la utilizare) + un consum de invidat.
89k km sunt o nimica toata la masina aia circulata pe drumuri bune, daca ai putin noroc mai faci 100k km cu ea si schimbi doar consumabile.
@Gozmin daca mergi la reprezentanta te firge orice marca ar fi,
de ex: Un prieten are un vw tiguan din 2008, iar intr-o zis pur si simplu sa oprit un far.Pentru remedieria defectului sa schimbat un modul din far (cred ca un releu????) si a costat 600 de lei in reprezentanta.... la c3 tot farul e 700 (bine c3-ul e din alta clasa, dar asa ca fapt divers)
Acelasi om si aceiasi masina, ii intra apa in ea pe la un cot de la garnitura de la trapa---300 de lei (?!?!?!)
Acu' nu-i mai merge A/C... deviz 5.200 lei (masina are putin peste 100k si a fost ingrijita foarte bine)
Pot sa iti dau multe alte exemple si cu marci diferite....Odata ce ai intrat in reprezentanta nu iesi ieftin cu orice masina ai intra (pate ca Dacia nu se supune in totalitate afirmatiei).
Eu zic nici sa nu stai pe ganduri, nu citii pe forumuri unde toti oameni ba le lauda.. ba le fac o apa si un pamant.De obicei pe forumuri intra oameni care au anumite probleme la masina, nu intra cei care nu au probleme sa se laude aiuria in tranvai, de aceea e normal ca pe forumuri sa gasesti pareri mai proaste .
Cauta pe situri de vanzari din afara si o sa vezi c3-uri chiar cu 300-400k km, mai mult o sa vezi ca un c3 intretinut e cam la aelasi pret cu concurenta din clasa respectiva (c3 nu se supune mitului care zice ca masinile franceze se devalorizeaza mai mult decat, sa zicem , cele germane).
Modelul din 2002-2009 s-a vandut in peste 2 milioane de exmplare, deci cu siguranta nu e o masina proasta, eu din contra as spunue ca e foarte fiabila dar asta e deja parere personala...
Din proprie experienta iti spun ca c3 e o masina fiabila iar intretinerea ei nu costa mai mult ca si la alte marci.
Masina e grozava in oras (servodirectie electrica foarte placuta la utilizare) + un consum de invidat.
89k km sunt o nimica toata la masina aia circulata pe drumuri bune, daca ai putin noroc mai faci 100k km cu ea si schimbi doar consumabile.
@Gozmin daca mergi la reprezentanta te firge orice marca ar fi,
de ex: Un prieten are un vw tiguan din 2008, iar intr-o zis pur si simplu sa oprit un far.Pentru remedieria defectului sa schimbat un modul din far (cred ca un releu????) si a costat 600 de lei in reprezentanta.... la c3 tot farul e 700 (bine c3-ul e din alta clasa, dar asa ca fapt divers)
Acelasi om si aceiasi masina, ii intra apa in ea pe la un cot de la garnitura de la trapa---300 de lei (?!?!?!)
Acu' nu-i mai merge A/C... deviz 5.200 lei (masina are putin peste 100k si a fost ingrijita foarte bine)
Pot sa iti dau multe alte exemple si cu marci diferite....Odata ce ai intrat in reprezentanta nu iesi ieftin cu orice masina ai intra (pate ca Dacia nu se supune in totalitate afirmatiei).
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Ai perfectã dreptate, ºi ºtim cu toÞii cã piesele de schimb aftermarket sunt mult mai ieftine (deºi nu Întotdeauna) dar la majoritatea pieselor de schimb. Sunt câÞiva producãtori after care chiar produc piese pentru fabricã.
Sunt de acord cu tine cã ar trebui sã nu mai stea pe gânduri ºi sã o aducã În Þarã, dar depinde de taxa de Înmatriculare cât e pânã la urmã, eu chiar nu cunosc cum se calculeazã.
Referitor la preĂžurile pieselor de origine, eu mĂŁ refeream ĂŽn cazul ĂŽn care face CASCO Âşi vrea piese de origine pe maÂşinĂŁ ĂŽn caz de daunĂŁ. DiferenĂža calitativĂŁ la componentele exterioare a maÂşinii (spoilere, uÂşi, aripi, etc.) e net ĂŽn favoarea celor de origine.
Noroc.
Sunt de acord cu tine cã ar trebui sã nu mai stea pe gânduri ºi sã o aducã În Þarã, dar depinde de taxa de Înmatriculare cât e pânã la urmã, eu chiar nu cunosc cum se calculeazã.
Referitor la preĂžurile pieselor de origine, eu mĂŁ refeream ĂŽn cazul ĂŽn care face CASCO Âşi vrea piese de origine pe maÂşinĂŁ ĂŽn caz de daunĂŁ. DiferenĂža calitativĂŁ la componentele exterioare a maÂşinii (spoilere, uÂşi, aripi, etc.) e net ĂŽn favoarea celor de origine.
Noroc.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
HRS scrie:Va multumesc pentru raspunsuri...
Da, masina nu vine insotita de probleme tehnice... Din cate stiu eu exceptand pneurile, nu am de schimbat nimic la ea.
Acum nu stiu cat de rezistenta e la drumurile de la noi... Si da, in Suceava se asfalteaza anual, dar cred ca sunt cele mai proaste drumuri din tara... Se asfalteaza apoi se sparg pentru canalizare si schimbarea retelei de apa... apoi iar se asfalteaza doar sa se sparga din nou ca au unitat nu stiu ce... :| si mai nou se practica punerea pavajelor in gropi.
Mai mult am scris aici , indemnat fiind de opiniile foarte multe de pe internet conform carora C3-ul e o masina foarte prost realizata...
(Nu stiu daca am voie sa postez link-uri externe pe forum, dar dati un search "Citroen c 3 o masina de care si-au batut joc!" ... ar fi un exemplu)
Sora mea a avut acea problema cu nu stiu ce brat de la roata rupt (nu posed cunostinta de mecanica auto), blocandu-se roata... ma gandesc ca acest fapt ar fi putut avea un deznodamant tragic de era in mers (in acel moment parca masina), iar daca s-a intamplat asa ceva pe drumurile lor... In peisajul rutier autohton cu aspect selenar... ce soarta are biata masina...?
Transportul masinii + actele (taxa + rar) sunt niste costuri si desi sunt modice, daca masina nu merita mai este posibilitatea de a o vinde acolo si sa imi cumpar aici o alta marca (ma orientasem spre un mercedes A140 ) ... De asta am scris aici, daca C3-urile sunt masini proaste, ma lipsesc de ea. Masina a circulat zilnic, dar pe drumuri bune... mici probleme (bec ars, led aprins de la nu stiu ce senzor etc. au existat, dar s-au remediat la un service autorizat, nu au existat improvizatii sau reparatii la service-uri dubioase).
Cu stima.
C3-ul este o masina destul de solida in ceea ce priveste partea de directie/suspensie, exceptie facand unele probleme care pot aparea pe la caseta de directie, dar se pot rezolva.
Ca idee, bieletele antiruliu duc 70-80.000 sau chiar mai mult, eu am una originala la 88.300. Pivotii pica destul de greu, peste 100.000 oricum, iar bucsile aproape ca nu au moarte, singurele probleme ar fi in cazul unor socuri foarte puternice, putand sa sara din bascula.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO