Pagina 1 din 1

Ce facem cand la revizie ne pun ulei de motor peste maxim..?

Scris: Vin 12-Mai-2006 07:24
de E.T.
Nu stiu ce sa zic...nu am vazut cat ulei mi-a pus, dar sigur acum e peste maxim indiferent de pozitia masinii, timp lasat dupa oprire motor. L-o fi luat somnu' pa nenea cu uleiul si o fi turnat toate 4 bidoane in loc de 3,8 l cat trebuie in mod normal.

De schimbat e schimbat ca l-am verifcat; dracu' m-a pus sa le spun ca a ajuns uleiul la minim prea repede. Ce-or fi zis : lasa ca acu' iti punem noi ulei sa-ti ajunga. Neplacut!

Sunt lucruri mici care fac uneori diferenta. Ca sa fiu corect pana la capat vreau sa spun ca in rest angajatii s-au purtat frumos si au fost amabili ( cum e normal dealtfel) deci nu au fost alte probleme dar treaba asta cu uleiul peste maxim nu-mi place. Sper sa nu am probleme la motor.

Scris: Vin 12-Mai-2006 08:37
de nicum
Presupunind ca nenea de la serice ti-a pus 4l in loc de 3.8l, nu cred ca e asa tragic. In caz ca depasesti prea mult nivelul de ulei, risti sa distrugi catalizatorul, ar trebui sa fie pe undeva pe la motor o eticheta cu un avertisment in acest sens.

Scris: Vin 12-Mai-2006 16:53
de DanCld
Mie mi-au pus cât trebuie, şi mi-au dat restul ĂŽnapoi ĂŽn bidon. Poate ai avut tu ghinion :roll:

Scris: Vin 12-Mai-2006 17:32
de tartorul
Te-ai uitat la joja sau la indicatiile computerului de bord? Daca nu ti-a dat al 4-lea bidon cu 0.2 l ulei nu inseamna neaparat ca e in motorul tau. Poate e la gunoi, sau poate in motorul altcuiva. :twisted:

Scris: Vin 12-Mai-2006 19:15
de bezz
Cam asa e, cand am luat ulei de la ats nu mi-a dat nimeni vreun rest de ulei, sa am pentru completare (tineti cont ca e total, nu-l gasesti in orice magazin), cand am fost cu uleiul meu, mi-au dat bidonul inapoi cu 0,5 l pe fund.Trageti voi concluziile.

Scris: Sâm 13-Mai-2006 07:31
de E.T.
Mai , eu zisei clar : nivel ulei motor peste maxim! Are si joja aia niste insemne pe ea, ei bine- stearsa atent, lasat motorul mult timp sa se lase uleiul, de fiecare data iese din scala.

N-o fie mare lucru daca se strica catalizatorul si mi-l schimba ei dar senzatia e penbila. Pe langa asta , in stil pur romanesc, nu neaparat ats, daca le zici ca ceva nu merge bine, cum ar fi consum ulei sau altceva mai putin discutabil, baietii de acolo zic mereu :

lasa domle, ca e bine asa , asa e normal sa fie.

Daca imi consuma uleiul tot pana la 8000 km ar fi zis : pai atat consuma in rodaj, asa e normal.
Daca imi consuma uleiul tot pana la 4000 km ar fi zis : pai atat consuma in rodaj, asa e normal. etc
La fiecare problema avuta raspunsul e cam acelasi. Sunt sigur ca asa fac cu toti.
In final, ca sa nu para altfel lucrurile decat sunt repet ca in general nu mai am mari nemultumiri, sunt ok. Nu exceleaza dar sunt ok. Sper sa nu ajung sa cred altceva cum a patit tipul din topicul cu razboiul contra ats...

Scris: Lun 15-Mai-2006 12:36
de khan
200 gr in plus nu are nimik, cam multa tevatura pentru un lucru prea marunt. nu mai cautati atita nod in papura, mai bine va legati de chestii cu adevarat importante de ats, nu ca au pus ulei cu 200 gr in +

Scris: Lun 15-Mai-2006 17:50
de E.T.
:-({|=

Scris: Mie 24-Mai-2006 13:45
de khan
cinti fals :-)

Scris: Mie 24-Mai-2006 13:54
de paco
dar joaca bine fotbal :)

Scris: Sâm 27-Oct-2007 11:51
de blacknoir02
@ E.T.

Ceea ce ai patit tu mi s-a intamplat si mie numai ca mie nu mi-a pus un bidon de 1 litru cu restul de ulei in prtbagaj ci un bidon de 5 litri. M-am uitat sa vad cat ulei a mai ramas in bidon (0.5 litri) si cu ce au mai furat ei ar fi ajuns in jur de 4 litri. Numai ca am verificat uleiul din baie (bieneinteles dupa ce a stat masina o noapte) si am avut surpriza neplacuta sa vad ca uleiul este peste maxim cu mult... cam cat ar fi dimensiunea unui deget mic, acum as vrea sa mai scot din el dar nu stiu cum.
Aveti voi vreo idee cum se poate scoate ulei din baie?

Am observat ca s-a spus ca 200 de grame de ulei in plus nu este chiar asa o mare problema, atunci daca nu este asa o mare problema de ce s-a facut baia de ulei numai de 3.8 litri (recomandat)? Putea sa lase o baie cat de mare dorea clientul (poate unul avea mai multi bani si punea 6 litri). Si in afara de asta cum respecta ei (reprezentantii citroen din Romania) specificatiile contructorului? Daca ei nu le respecta atunci ce sa mai spunem de alte service-uri.