Pagina 1 din 1

Probleme c3 hdi 2003

Scris: Mie 02-Apr-2014 11:43
de TheRealJimCarrey
Salut,
Datorita problemelor pe care le-am avut cu asa zisii "mecanici" peste care am dat pana acum in 7 ani de zile m-am gandit sa impartasesc cu voi problemele mai delicate si totodata serioase pe care le-am avut pana acum cu c3-ul meu:
1) masina pornea foarte greu iarna, cam la a 3-a cheie- schimbat bateria
2) masina se oprea in mers, daca nu eram pe faza sa apas acceleratia se oprea motorul de tot- gauri in furtunasele de mototina de sub filtrul de aer motor.Verficati asta inainte sa va umble careva la pistoane injectoare si alte piese extrem de scumpe!
3) Zgomot motor care seamana cu un pacanit si un fasait (scuze de descriere) asociat cu miros de ulei si motorina arsa- am rezolvat cu un set nou de "saibe" care fixeaza injectoarele (100 ron vs 800 ron bucata de injector). erau slabite de desteptul care a zis sa curatam egr-ul ca sa rezolve problema de la punctul 2.
4) zgomot puternic asemanator cu un motor de ferari turat, dar care ciudat putea fi localizat ca provenind din partea dreapta a motorului, foarte puternic la turatii peste 2000.-schimbat fulie
5)Bec rosu aprins in bord si semnal sonor care se aprinde cand are chef desi temperatura lichidului de racire pare a fi stabila (3 liniute din 6) iar nivelul lichidului este in parametri+ aer conditionat care in treapta 1 si 2 nu prea baga aer in cabina decat daca il pun pe recirculare.- schimbat electroventilatorul de la radiator. Desi se auzea compresorul cum cupleaza ventilatorul nu se pornea deloc desi avea 2 viteze. Daca veti spune ca totusi uneori aveati aer conditionat, probabil ca aveati dreptate dar se intampla doar la viteze mai mari cand vantul rotea ventilatorul... Nu sunt de specialitate asa ca nu stiu sa va dau foarte multe detalii insa se pare ca din cauza temperaturii crescute in lichidul de racire se punea presiune si pe furtunasele de combustibil ceea ce explica problema de la punctul 2 si de ce mi s-a intamplat de 3 ori pana acum...
6) Zgomot asemanator cu un huruit mai ales in treapta 1 si un pic mai puternic atunci cand intram in frana de motor.La punctul mort nici un sunet in plus.- schimbat ulei cutia de viteze.mai aveam doar 500 ml comparat cu aproape 2.5 l cat au intrat ulterior.Sfat: schimbati la cel putin 50.000 km . la masinile mai vechi se pierde destul de mult
7) probleme la pornire, uneori da alteori ba- incercati sa folositi cheia de rezerva...

Sper sa va foloseasca.

Scris: Vin 16-Mai-2014 09:08
de TheRealJimCarrey
Update: la punctul 6. S-a incercat remedierea problemei prin completare ulei. in 2 saptamani nu mai avea decat 500 ml si zgomotul tot acolo era. Ba mai mult a inceput si ambreiajul sa patineze in treptele 1 si 2. pentru ca nu se vedea pata de ulei nicaieri pe jos au gasit problema la simering. Uleiul era scuipat afara in timpul mersului si ajungea si pe vibrochen (daca bine imi aduc aminte denumirea)...
acum am 2 probleme: rulment de inlocuit in cutia de viteze si schimbat ambreiaj. In cj manopera la dat jos cutia de viteze reparat si pus la loc (fara piesa inlocuita) este de 550 lei.
Sper sa va foloseasca dar sper in acelasi timp sa nu va regasiti in situatia de mai sus :)
Spor!

Scris: Vin 16-Mai-2014 13:35
de crysti79
In Cluj il ai pe turbojack. O cautare cu gogu' dupa "turbojack cluj" iti va da destule rezultate, astfel incat sa poti lua legatura cu el si sa scapi de probleme.

Scris: Mie 21-Mai-2014 16:23
de TheRealJimCarrey
Merci Cristi

Scris: Vin 23-Mai-2014 11:54
de TheRealJimCarrey
Update: 3 rulmenti in diferite stadii de uzura (unul nu mai avea cateva bile :) ) 330 ron
simering -40 ron
ambreiaj uzat la nituri si plin de uleiul din cutie deci inutilizabil-450 ron
ulei cutie de viteze plus un capat de bara care nu era in regula
manopera pt cutie 550
pret final 1500 ron si a fost gata intr-o zi jumate dar acum merge brici :)

Scris: Vin 23-Mai-2014 14:00
de crysti79
Ce rulmenti sau mai exact de unde?
Care simering?
Ce ambreiaj ai pus? Cel de pe masina era cel original? Cati km avea?
Unde ai rezolvat-o?

Scris: Mar 27-Mai-2014 08:44
de TheRealJimCarrey
Salut, Rulmentii mi i-a aratat omul dar n-as putea sa-ti zic cum se numesc. doi rulmenti normali si unul cu o forma conica. La ala conic bilele erau "ciupite urat de tot.
Unul dintre ceilalti doi rulmenti era un rulment de presiune parca. Simeringul era de la planetara.
Ambreiajul era original citroen (239.000 km). Probabil ca ar mai fi mers o perioada buna daca nu ajungea uleiul din cutia de viteze pe el. Patinajul a accelerat uzura.
Noul ambreiaj este LUK.

Este un service "specializat" pe cutii de viteze de pe strada Campina in Cluj, banuiesc ca nu am voie sa dau detalii. Dca cineva doreste datele de contact pm.
Nu stiu cat de mult am ajutat ca nu-s de "specialitate" eu vreau doar sa ajung acasa ;)

Scris: Joi 16-Oct-2014 17:50
de terrormj
Salut fulia ce firma e ?? Cum merge, ca am schimbat dar am dat peste una proasta ms