Probleme c3 hdi 2003
Scris: Mie 02-Apr-2014 11:43
Salut,
Datorita problemelor pe care le-am avut cu asa zisii "mecanici" peste care am dat pana acum in 7 ani de zile m-am gandit sa impartasesc cu voi problemele mai delicate si totodata serioase pe care le-am avut pana acum cu c3-ul meu:
1) masina pornea foarte greu iarna, cam la a 3-a cheie- schimbat bateria
2) masina se oprea in mers, daca nu eram pe faza sa apas acceleratia se oprea motorul de tot- gauri in furtunasele de mototina de sub filtrul de aer motor.Verficati asta inainte sa va umble careva la pistoane injectoare si alte piese extrem de scumpe!
3) Zgomot motor care seamana cu un pacanit si un fasait (scuze de descriere) asociat cu miros de ulei si motorina arsa- am rezolvat cu un set nou de "saibe" care fixeaza injectoarele (100 ron vs 800 ron bucata de injector). erau slabite de desteptul care a zis sa curatam egr-ul ca sa rezolve problema de la punctul 2.
4) zgomot puternic asemanator cu un motor de ferari turat, dar care ciudat putea fi localizat ca provenind din partea dreapta a motorului, foarte puternic la turatii peste 2000.-schimbat fulie
5)Bec rosu aprins in bord si semnal sonor care se aprinde cand are chef desi temperatura lichidului de racire pare a fi stabila (3 liniute din 6) iar nivelul lichidului este in parametri+ aer conditionat care in treapta 1 si 2 nu prea baga aer in cabina decat daca il pun pe recirculare.- schimbat electroventilatorul de la radiator. Desi se auzea compresorul cum cupleaza ventilatorul nu se pornea deloc desi avea 2 viteze. Daca veti spune ca totusi uneori aveati aer conditionat, probabil ca aveati dreptate dar se intampla doar la viteze mai mari cand vantul rotea ventilatorul... Nu sunt de specialitate asa ca nu stiu sa va dau foarte multe detalii insa se pare ca din cauza temperaturii crescute in lichidul de racire se punea presiune si pe furtunasele de combustibil ceea ce explica problema de la punctul 2 si de ce mi s-a intamplat de 3 ori pana acum...
6) Zgomot asemanator cu un huruit mai ales in treapta 1 si un pic mai puternic atunci cand intram in frana de motor.La punctul mort nici un sunet in plus.- schimbat ulei cutia de viteze.mai aveam doar 500 ml comparat cu aproape 2.5 l cat au intrat ulterior.Sfat: schimbati la cel putin 50.000 km . la masinile mai vechi se pierde destul de mult
7) probleme la pornire, uneori da alteori ba- incercati sa folositi cheia de rezerva...
Sper sa va foloseasca.
Datorita problemelor pe care le-am avut cu asa zisii "mecanici" peste care am dat pana acum in 7 ani de zile m-am gandit sa impartasesc cu voi problemele mai delicate si totodata serioase pe care le-am avut pana acum cu c3-ul meu:
1) masina pornea foarte greu iarna, cam la a 3-a cheie- schimbat bateria
2) masina se oprea in mers, daca nu eram pe faza sa apas acceleratia se oprea motorul de tot- gauri in furtunasele de mototina de sub filtrul de aer motor.Verficati asta inainte sa va umble careva la pistoane injectoare si alte piese extrem de scumpe!
3) Zgomot motor care seamana cu un pacanit si un fasait (scuze de descriere) asociat cu miros de ulei si motorina arsa- am rezolvat cu un set nou de "saibe" care fixeaza injectoarele (100 ron vs 800 ron bucata de injector). erau slabite de desteptul care a zis sa curatam egr-ul ca sa rezolve problema de la punctul 2.
4) zgomot puternic asemanator cu un motor de ferari turat, dar care ciudat putea fi localizat ca provenind din partea dreapta a motorului, foarte puternic la turatii peste 2000.-schimbat fulie
5)Bec rosu aprins in bord si semnal sonor care se aprinde cand are chef desi temperatura lichidului de racire pare a fi stabila (3 liniute din 6) iar nivelul lichidului este in parametri+ aer conditionat care in treapta 1 si 2 nu prea baga aer in cabina decat daca il pun pe recirculare.- schimbat electroventilatorul de la radiator. Desi se auzea compresorul cum cupleaza ventilatorul nu se pornea deloc desi avea 2 viteze. Daca veti spune ca totusi uneori aveati aer conditionat, probabil ca aveati dreptate dar se intampla doar la viteze mai mari cand vantul rotea ventilatorul... Nu sunt de specialitate asa ca nu stiu sa va dau foarte multe detalii insa se pare ca din cauza temperaturii crescute in lichidul de racire se punea presiune si pe furtunasele de combustibil ceea ce explica problema de la punctul 2 si de ce mi s-a intamplat de 3 ori pana acum...
6) Zgomot asemanator cu un huruit mai ales in treapta 1 si un pic mai puternic atunci cand intram in frana de motor.La punctul mort nici un sunet in plus.- schimbat ulei cutia de viteze.mai aveam doar 500 ml comparat cu aproape 2.5 l cat au intrat ulterior.Sfat: schimbati la cel putin 50.000 km . la masinile mai vechi se pierde destul de mult
7) probleme la pornire, uneori da alteori ba- incercati sa folositi cheia de rezerva...
Sper sa va foloseasca.