Antipollution faulty C3 1.4 HDI 68cp

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Antipollution faulty C3 1.4 HDI 68cp

Mesajde Ovidiu M » Mar 27-Oct-2015 16:18

Salutare.
Recent am intampinat o problema aparent mai serioasa cu masinuta sotiei. In rest a functionat bine pana acum(o folosim de aprx 1 an).
Mesajul antipollution faulty apare la pornire si motorul nu mai functioneaza corect. Este aprins si un bec in bord, cel cu defectiune la motor.
Cateodata nu.si mentine nici relantiul si parca nici nu mai trage bine pana in 2500 ture.
Masina este din 2007. Spre rusinea mea nu stiu nici daca are filtru de particule... deci daca poate sa.mi spuna cineva...
Astept orice sugestie.... Peste 3 zile am programare la un service autorizat si as vrea sa fiu informat.
Multumesc mult, ofer un vin bun de la Odobesti pentru o solutie salvatoare! :D :D :D

Irina T.
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Mie 28-Oct-2015 16:36
Localitate: Iasi

Mesajde Irina T. » Mie 28-Oct-2015 16:47

Am aceeasi problema. Azi am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Dupa ce am plecat de la service, s-a aprins pe bord avertivarea motor. Masina se comporta exact cum descrieti. Am ajuns acasa, am oprit motorul si apoi l-am repornit. A aparut acelasi mesaj. Daca aflati ceva de la service, va rog scrieti. Nu e momentul, pentru mine, sa mai fac ceva investitii. Masina mea e tot din 2007.

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Mie 28-Oct-2015 17:12

Ok. Maine ajung la service.

cristig
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 30-Iun-2010 09:53
Localitate: pitesti

Mesajde cristig » Joi 29-Oct-2015 09:36

salutare. si eu am avut problema asta, si era de la egr. l-am schimbat cu unul din dezmembrari, ca nou e in jur de 6-700 ron. se mai curata si teava aia de inox de la egr la motor, si atentie mare sa cumparati si garniturile de tabla care vin prinse pe egr si pe motor. stie mesterul despre ce e vorba. oricum sa ne tineti la curent cu cele intamplate. toate cele bune si spor sa aveti

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Joi 29-Oct-2015 09:57

Am ajuns cu masina in service azi.dimineata.
La prima strigare pe tester cica ar fi ceva din alimentarea cu motorina, filtrul, senzor pompa... furtune rupte sau cel mai grav pompa de inalta presiune.
Dar eu nu cred... tot la EGR ma gandesc si eu ca fiind cea mai sigura varianta...
Vedem...

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Vin 30-Oct-2015 12:59

Tester universal sau Lexia? Cel mai bine e sa o pui pe Lexia.
Pompa de inalta cam greu de crezut, conducte daca erau rupte se dezamorsa instalatia si nu o mai porneai in veci, poate doar daca amorsai manual.
Pentru EGR se face test de actuatori tot cu testerul, se citesc toti parametrii.
Poate fi senzorul de pe pompa sau de pe rampa injectoarelor.
1.4 HDI nu are FAP.
Dupa 2005 EGR-ul a fost schimbat, nu mai este actionat pneumatic. Varianta noua este mult mai scumpa, in jur de 700 de lei, chiar si mai mult. Poti incerca demontarea tubulaturii si a EGR-ului si curatarea/spalarea lor cu diluant sau benzina. Cred ca cel mai bun ar fi Decarbusolv-ul de carburatoare. Eu asta am folosit.
Poti scoate racordul de aer care intra in admisie si se continua cu tubulatura EGR si te uiti cu o lanterna daca sunt depuneri la intrarea in tubulatura.

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Vin 30-Oct-2015 13:15

Motorul nu mai porneste deloc. :(
Au schimbat senzorul de pe rampa injectoarelor pentru proba(cel vechi cica nu mai indica corect, arata presiune cu motorul oprit) si tot nu vrea...
Cand da la automat presiunea in rampa nu urca deloc. Pompa da toata motorina pe retur...
O sa le spun sa verifice si senzorul de pe pompa(este tot una cu regulatorul?)
Se poate EGR.ul sa impiedice motorul sa porneasca?
Multumesc mult de sfaturi si informatii. Ce bine ca nu are FAP!!! :)
Ma duc acum la service sa.i toc un pic la cap cu ce stiu acum...

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Vin 30-Oct-2015 13:26

Pe conducta aia transparenta se vede motorina sau nu? Cand amorsezi manual se vede circuland pe conducta?
O problema la acest motor, indiferent ca a echipat PSA, Ford, Toyota sau alte marci a fost cu conductele de plastic ce trec pe sub filtrul de aer. alea se freaca de filtru si se fisureaza. Si eu am gasit una frecata destul de bine, dar nu ajunsese sa se fisureze. Am bandajat-o cu banda izolatoare.
Trebuie luate la verificat toate conductele incepand de la rezervor si pana la motor.

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Vin 30-Oct-2015 13:37

Au verificat toate conductele. Circula bine motorina... se vede.

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Vin 30-Oct-2015 13:48

Am intrebat de tester. Este Lexia.

cristig
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 30-Iun-2010 09:53
Localitate: pitesti

Mesajde cristig » Mar 03-Noi-2015 11:15

*Ovidiu M ---- ce ai mai facut cu masina?

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Mar 03-Noi-2015 11:24

Salutare... din pacate nimic bun momentan.
Si acum este in service. Am schimbat senzorul de la rampa. Nu era ala. Am schimbat regulatorul de pe pompa. Nu era nici ala de vina... Tot 0 este presiunea in rampa. Noroc ca au fost piese de proba si le returnez. Azi imi schimba pompa tot cu una de proba.
Sper sa mearga ca m.am saturat...

Ovidiu M
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 27-Oct-2015 15:35
Localitate: Odobesti

Mesajde Ovidiu M » Mar 03-Noi-2015 11:34

Am uitat sa precizez ca schimbatul pompei se realizeaza dand distributia jos... deci manopera va fi costisitoare... dar macar sa mearga.
Nu am avut niciodata probleme atat de dificile cu o masina (am avut 6: Ford Ka, Opel Corsa 1.3 cdti, Mercedes A-class 1.4i, Opel Meriva 1.6 16v, Logan 1.6 16v, si in prezent detin si o Skoda Rapid 2014 1.6 Tdi de la servici... aia cu softul modificat :)))
Am auzit numai cuvinte de lauda despre motoarele Hdi si am zis ca un C3 1.4 Hdi va fi perfect pt naveta sotiei...
Dar acum imi vine sa.i dau foc :(

cristig
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 30-Iun-2010 09:53
Localitate: pitesti

Mesajde cristig » Mar 03-Noi-2015 13:16

Hai nu fii asa pesimist. A fosta masina asta a ta putin mai bolnavioara :) . Se intampla si la marci consacrate probleme. Cel mai important e sa dai de un mecanic priceput si cu multa rabdare. Numai bine iti doresc

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Mar 03-Noi-2015 15:40

Masina o ai de noua sau sh? Cati km are?
Ce sistem de injectie ai pe ea? Bosch sau Siemens?
Eu am Bosch pe amandoua si nu am nici un fel de problema cu ele. Una are in jur de 180.000 reali si merge ca nebuna, cealalta 110.000 si la fel.
Pompa nu prea vad cum sa pice la hdi-uri, mai ales Bosch, doar sa fie un caz izolat de defect de fabricatie. Doar sistemele Delphi montate pe Ford si Renault euro 3 aveau niste probleme cu pompele de inalta.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen