Pagina 1 din 4

Alte accesorii C3

Scris: Mie 26-Iul-2006 10:59
de vldst
Am ĂŽmpĂŁrĂžit subiectul "scut C3" - sĂŁ continuĂŁm aici discuĂžiile despre tĂŁvi de portbagaj, truse medicale, triunghiuri reflectorizante etc. (DanCld)

Din cate vad eu, o sa fie cam greu sa iau o hotarare in legatura cu scutul. Pana la urma necesitatea de a monta scut metalic e determinata pe de o parte de abilitatile si gradul de responsabilitate al soferului, iar pe de alta parte de norocul personal. In mod cert o sa am vedere posibilitatea montarii scutului metalic, dar dupa cum mi-au recomandat mai multe persoane de aici, o sa-ncerc sa vad mai intai cum ma descurc cu masinuta prin hartoapele romanesti si pe urma o sa fiu mai in masura sa iau decizia potrivita.

Maine ma duc la banca sa achit masina. Ar trebui sa mai dureze vreo 2 saptamani pana la livrare, timp in care o sa ma bronzez la mare :lol: . S-ar putea sa trebuiasca sa mai aman cu vreo 2-3 zile livrarea, asta pentru ca firma la care vreau sa montez alarma e in concediu pana la jumatatea lunii august :evil: . N-as vrea sa las masina nou-nouta in strada fara alarma pe ea.

Dupa ce o sa ma usureze bine banca maine de bani, voi vedea cu ce resurse financiare mai raman si in functie de asta voi stabili lista de prioritati. Prioritare sunt deocamdata trusa medicala, triunghiurile, extinctorul, covorasele, alarma, RCA, rovigneta, motorina, un set de becuri de rezerva, un litru de ulei pentru completare, lichid de parbriz, tava de portbagaj, ornamentele interioare pentru praguri, aspirator auto si mai vedem. E cam lunga lista... :(

DanCld, masina ta nu a venit nici macar cu scutul de plastic din fabrica?

Merci.

Scris: Mie 26-Iul-2006 11:20
de prafuit
vldst scrie:Din cate vad eu, o sa fie cam greu sa iau o hotarare in legatura cu scutul. Pana la urma necesitatea de a monta scut metalic e determinata pe de o parte de abilitatile si gradul de responsabilitate al soferului, iar pe de alta parte de norocul personal. In mod cert o sa am vedere posibilitatea montarii scutului metalic, dar dupa cum mi-au recomandat mai multe persoane de aici, o sa-ncerc sa vad mai intai cum ma descurc cu masinuta prin hartoapele romanesti si pe urma o sa fiu mai in masura sa iau decizia potrivita.

Maine ma duc la banca sa achit masina. Ar trebui sa mai dureze vreo 2 saptamani pana la livrare, timp in care o sa ma bronzez la mare :lol: . S-ar putea sa trebuiasca sa mai aman cu vreo 2-3 zile livrarea, asta pentru ca firma la care vreau sa montez alarma e in concediu pana la jumatatea lunii august :evil: . N-as vrea sa las masina nou-nouta in strada fara alarma pe ea.

Dupa ce o sa ma usureze bine banca maine de bani, voi vedea cu ce resurse financiare mai raman si in functie de asta voi stabili lista de prioritati. Prioritare sunt deocamdata trusa medicala, triunghiurile, extinctorul, covorasele, alarma, RCA, rovigneta, motorina, un set de becuri de rezerva, un litru de ulei pentru completare, lichid de parbriz, tava de portbagaj, ornamentele interioare pentru praguri, aspirator auto si mai vedem. E cam lunga lista... :(

DanCld, masina ta nu a venit nici macar cu scutul de plastic din fabrica?

Merci.

Eu le-as pune in alta ordine:
-motorina
-RCA
-rovigneta
-alarma
-trusa medicala
-triunghi
-extinctor
-covorase
-huse
-tava de portbagaj (ce o fi aia???)
-ornamente interioare pt praguri
-lichid parbriz
-becuri de rezerva
-ulei.

Scris: Mie 26-Iul-2006 11:37
de vldst
Tava de portbagaj o gasesti aici:

http://www.citroen.ro/accessoriesItems.php?modelId=4

Cred ca e un fel de covor de cauciuc pentru portbagaj. Presupun ca rezista mult mai bine in timp decat clasica mocheta cu care vin masinile din fabrica. Tava de portbagaj de la ATS vine in doua versiuni: una normala si alta "enterprise". Nu-mi dau prea bine seama care e diferenta intre cele 2 versiuni. Probabil cea enterprise se poate extinde si peste bancheta in cazul in care aceasta e rabatata. Versiunea normala a tavii de portbagaj e vreo 320 RON la ATS, iar cea enterprise 480 RON :twisted: . Am intrebat si la Augsburg, dar nu aveau ceva care sa se potriveasca la C3. Oricum, nu ma grabesc sa dau banii pe tava de portbagaj, dar o am in vedere.

Scris: Mie 26-Iul-2006 11:59
de DanCld
vldst scrie:DanCld, masina ta nu a venit nici macar cu scutul de plastic din fabrica?

Surprinzator sau nu - nu stiu. Practic am amanat vreo 2 zile livrarea cat ne-au instalat pe ea alarma, radio cd-ul si scutul. Daca s-au facut ei cu un scut de plastic pe gratis, sa.... (stiti voi) [-X

Tava de portbagaj: vezi si la Cora, au un model "universal" de 90x50 cm la aprox 35 ron, s-ar putea sa se potriveasca. Mie personal nu mi-a placut materialul.

La rabatare: vezi ca bancheta se rabateaza "mai sus" decat portbagajul. Pentru o suprafata cat de cat plana exista feature-ul numit "moduboard", o chestie relativ interesanta, dar cu o utilitate (din strict punctul meu de vedere) destul de limitata.

Scris: Mie 26-Iul-2006 12:22
de nicum
@vldst: trusa medicala, extinctor, triunghi sint obligati ei sa iti dea.

Scris: Mie 26-Iul-2006 12:39
de Matrixu
Obligati? Asta e vreo reglementare noua? :lol:
Sau tu te-ai referit ca sunt obligati sa ti le vanda

Scris: Mie 26-Iul-2006 13:01
de vldst
nicum scrie:@vldst: trusa medicala, extinctor, triunghi sint obligati ei sa iti dea.


Daca poti sa-mi indici un articol in vreo lege prin care ei sunt obligati sa ti le ofere gratis... Mai degraba ar putea sa le includa in pretul masinii si in felul asta sa te oblige sa le cumperi odata cu masina. Dar atunci ar sari in capul lor clientii ca fac monopol si ca sunt constransi sa cumpere dintr-un singur loc trusa medicala, triunghiul si extinctorul. Ar da ATS-ul in alta belea in situatia asta. Chiar si la putinii dealeri care ofera accesoriile mai sus amintite "cadou", cred ca de fapt tot clientul plateste pentru ele, la fel cum platim noi pentru roata de rezerva, cric si coarba care vin pe orice Citroen cumparat de la ATS, dar nu ne alegem noi locul de unde le cumparam. Poate ca in Cora o fi mai ieftina roata de rezerva, nu? Pana la urma totul se reduce la a cumpara chestiile astea de la ATS (chestia cu gratuitatea la unii dealeri pare mai degraba reclama) sau din hypermarket. De platit platesti oricum pentru ele. N-o sa dau eu faliment pentru un milion cat ma costa trusa si celelalte, dar nu pot circula fara ele.

O sa dau nitel in off-topic acum. Stie cineva, e nevoie de 2 triunghiuri reflectorizante la masina sau unul singur e suficient, conform legii? Intreb asta pentru ca am vazut doua tipuri de truse cu triunghi: una roz (sau rosu) cu 2 triunghiuri mai firave in ea si alta neagra, cu un singur triunghi ceva mai mare si teapan. In regulamentul din 2003 (parca) scria ca esti obligat sa pui un singur triunghi reflectorizant la cel putin 30 de metri in spatele masinii, pe sensul de mers pe care e oprita masina. In legea noua care intra in vigoare din toama se pomeneste ceva de "triunghiuri", dar din cate am citit eu, nu se dau mai multe detalii :roll: .

Scris: Mie 26-Iul-2006 14:05
de Matrixu
Incearca sa le ceri cu tupeu...eu asa le-am obtinut...Bine la mine nu prea a fost vorba de reduceri si mi-au dat trusa si triunghi...

Scris: Mie 26-Iul-2006 14:12
de nicum
Nu stiu exact textul de lege, dar stiu ca masinile noi tb livrate cu asa ceva, chiar daca de fapt tot cumparatorul plateste. Acum e obligatoriu sa ai:
- trusa
- triunghi
- extinctor (asta e chiar recomandat, dupa cum ati vazut iau foc ferarri-urilenoi)
Dupa intrarea in vigoarea noului cod rutier se va adauga si vesta reflectorizanta.

Scris: Mie 26-Iul-2006 14:13
de bezz
un singur triunghi;
versiunea enterprise la citroen din cate stiu nu are bancheta spate, deci nici macar nu ai ce sa rabati...
nu prea vad utilitatea setului de becuri de rezerva, stai tu sa schimbi becuri? e cam dificil sa stii, si decat sa iei la set, mai bine mergi la augsburg sau alt magazin de piese straine si afli codurile lampilor de faruri si stopuri si ie una bucata faza intalnire si una bucata lampa stop (hai doua bucati)...pozitii nu prea moare nimeni daca n-ai, faza lunga la fel, iar la proiectoare ca sa schimbi becu iti blestemi zilele :)

Scris: Mie 26-Iul-2006 14:42
de vldst
bezz scrie:un singur triunghi;
versiunea enterprise la citroen din cate stiu nu are bancheta spate, deci nici macar nu ai ce sa rabati...
nu prea vad utilitatea setului de becuri de rezerva, stai tu sa schimbi becuri? e cam dificil sa stii, si decat sa iei la set, mai bine mergi la augsburg sau alt magazin de piese straine si afli codurile lampilor de faruri si stopuri si ie una bucata faza intalnire si una bucata lampa stop (hai doua bucati)...pozitii nu prea moare nimeni daca n-ai, faza lunga la fel, iar la proiectoare ca sa schimbi becu iti blestemi zilele :)


Ideea era sa am in permanenta la mine niste becuri de rezerva pentru faza scurta, faza lunga, stopuri si eventual semnalizatoare. Bineinteles ca nu m-apuc eu sa le schimb de dragul de a le schimba. Dar daca mergi noaptea pe cine stie ce coclauri si iti moare un bec, ce sa faci? Sa astepti sa vina dimineata si sa bagi masina in service la ATS? Cand am zis de setul de becuri nu m-am referit la toate becurile de pe masina, ca sunt multe. Am vazut prin Cora si Carrefour ca se gaseste o cutiuta de plastic cu vreo 4 becuri in ea (probabil cele mai importante, de care spune si bezz). De invatat o sa-nvat eu sa le montez. Ma mai ajuta cat de cat manualul masinii (nu cine stie ce) si pasiunea pentru mestereala :lol: .

Scris: Mie 26-Iul-2006 15:10
de prafuit
Hai nnu mutam discutia astala un topic general despre C3? ca sa nu se strice topicul cu scutul!

Scris: Mie 26-Iul-2006 15:19
de vldst
prafuit scrie:Hai nnu mutam discutia astala un topic general despre C3? ca sa nu se strice topicul cu scutul!


De acord. Daca se poate, ar fi bine sa spliteze un moderator topicul ca sa nu "contaminam" discutia despre scut. Triunghiurile si celelalte accesorii sa le discutam intr-un topic separat.

Scris: Mie 26-Iul-2006 16:16
de keos
vldst scrie:Tava de portbagaj o gasesti aici:

http://www.citroen.ro/accessoriesItems.php?modelId=4

Cred ca e un fel de covor de cauciuc pentru portbagaj. Presupun ca rezista mult mai bine in timp decat clasica mocheta cu care vin masinile din fabrica. Tava de portbagaj de la ATS vine in doua versiuni: una normala si alta "enterprise". Nu-mi dau prea bine seama care e diferenta intre cele 2 versiuni. Probabil cea enterprise se poate extinde si peste bancheta in cazul in care aceasta e rabatata. Versiunea normala a tavii de portbagaj e vreo 320 RON la ATS, iar cea enterprise 480 RON :twisted: . Am intrebat si la Augsburg, dar nu aveau ceva care sa se potriveasca la C3. Oricum, nu ma grabesc sa dau banii pe tava de portbagaj, dar o am in vedere.


Nu prea inteleg, care e avantajul ei ???? Ca rezista ???? Eu zic ca si clasica mocheta iti rezista fara mari probleme ;). Asta daca nu ai desigur de gand sa o ridici si sa o cobori zi de zi sau sa cari porci, sau sa folosesti masina mai mult de cateva sute de mii de km.

Scris: Mie 26-Iul-2006 16:28
de vldst
keos scrie:
vldst scrie:Tava de portbagaj o gasesti aici:

http://www.citroen.ro/accessoriesItems.php?modelId=4

Cred ca e un fel de covor de cauciuc pentru portbagaj. Presupun ca rezista mult mai bine in timp decat clasica mocheta cu care vin masinile din fabrica. Tava de portbagaj de la ATS vine in doua versiuni: una normala si alta "enterprise". Nu-mi dau prea bine seama care e diferenta intre cele 2 versiuni. Probabil cea enterprise se poate extinde si peste bancheta in cazul in care aceasta e rabatata. Versiunea normala a tavii de portbagaj e vreo 320 RON la ATS, iar cea enterprise 480 RON :twisted: . Am intrebat si la Augsburg, dar nu aveau ceva care sa se potriveasca la C3. Oricum, nu ma grabesc sa dau banii pe tava de portbagaj, dar o am in vedere.


Nu prea inteleg, care e avantajul ei ???? Ca rezista ???? Eu zic ca si clasica mocheta iti rezista fara mari probleme ;). Asta daca nu ai desigur de gand sa o ridici si sa o cobori zi de zi sau sa cari porci, sau sa folosesti masina mai mult de cateva sute de mii de km.


Eh, ar fi multe de spus aici. Mocheta atrage si retine mai usor scamele. Daca transporti materiale mai perisabile, din care s-ar putea scurge diverse lichide, iti imaginezi cum ar arata mocheta dupa ce ajungi la destinatie. Slabe sanse s-o mai cureti cu succes dup-aia (depinde si cu ce-o patezi). Ideea e ca tava aia fiind cauciucata poate fi mai usor curatata fara efecte secundare in caz de nevoie. In fine, eu unul mi-as cumpara asa ceva. E alegerea fiecaruia.

Keos, tu ai primit masina cu scut de plastic la motor sau fara?