Pagina 1 din 1

Jurnal de bord - un C3 albastru lucia

Scris: Lun 30-Oct-2006 18:34
de voinea
Salut ,

dupa cum se stie din alte topicuri de pe forum asteptam un C3 1.4i furio.
Masina a fost livrata vineri dupa amiaza.
Sotia este multumita de cum prezinta masina. Acum are deja 60km si s-au montat boxe in usi (16.5cm pe fata si 13cm pe spate) + senzori parcare (deh, e masina de doamna). Astept sa gasesc un mp3 player sa pun in bord. Am luat si rama speciala adaptoare pentru a-l putea monta + un adaptor de la mufa PSA la ISO + antena coaxiala etc. Pus si alarma.
Lucrarea s-a facut la Code Alarm 2 ( http://www.car-tuning.ro )

In acest topic voi incerca sa tin un mic jurnal cu cele petrecute cu aceasta masinuta.

Scris: Lun 30-Oct-2006 18:59
de vldst
Bravo, s-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea.

Vad ca ti-ai montat alarma undeva pe Ghencea. Esti din Dr. Taberei? Eu sunt din zona :D . Ce fel de alarma ti-ai montat? Ti-a spus cineva ca ai nevoie de adaptor pentru radio CD? Si pe mine m-au "pacalit" la firma la care mi-am montat eu radio CD-ul ca trebuie sa cumpar si adaptorul, dar stiam ca C3-ul are deja mufa ISO. La antena exista intr-adevar o problema care nu se poate rezolva decat cu adaptor, dar in rest... Cum ai rezolvat cu firele pe spate, ti-au tras mesterii fire?

Scris: Lun 30-Oct-2006 19:41
de voinea
Code Alarm 1 a fost in ghencea. Primaria i-a demolat. Code 2 este langa cora pantelimon.

Firele erau deja trase in toate usile. Doar am mufat difuzoarele la ele. La bord nu am desfacut sertarul inca. Nu aveau CD-Playeryl SONY cu lumina portocalie pe stoc si cand ma suna (maine sper sa o faca) desfacem. Nu am platit nimic inca (ma cunosc cu ei si oricum au sa-mi plateasca o factura ei si o sa facem doar schimb de chitante sper :) )

Adaptorul dat de ei are o muda mare si da din ea in ISO. Sa vedem ce gasim in spate. Daca masina este deja pregatita cu ISO nu se va folosi acela ci altul special de antena (cum am montat la golful IV candva).

Abia astept sa faca masina mai multi km sa simt cat de cat ce poate motorasul asta.

Interesant ca a venit cu o cheie briceag si una normala. Pe cea briceag daca dai "click" pe inchis usi cand deja sunt inchise este o functie de a cauta masina in parcare. Avariile cliplesc cu multe aprinderi pe secunda timp de 20-30secunde. Sigur localizezi masina in acest timp (mai ales daca este parcare subterana sau este seara)

Scris: Lun 30-Oct-2006 21:22
de vldst
Ai grija, ca si eu mi-am luat teapa cu firele de pe spate. Am mai scris aici pe forum. Vei vedea in momentul in care o sa-ti montezi radio CD-ul daca o sa se auda ceva si in difuzoarele din spate. La mine cand s-au desfacut fetele la usile spate, am constatat ca cel putin aparent aveam fire si mufe pentru difuzoare. Cand am pornit insa instalatia, sunet ioc pe difuzoarele de acolo. Francezii nu trasesera fire decat in usi, dar intre bord si usile din spate nu aveam niciun fir! Nu vreau sa te sperii, doar sa te previn. Oricum, nu-i mare chestie sa traga mesterii niste fire. Se rezolva pana la urma.

In privinta adaptorului, stiu sigur ca la antena e nevoie de adaptor. Mufa mare neagra a masinii care intra in radio CD ar trebui sa fie ISO. D-asta eu ma simt cumva tepuit pentru ca tipii la care am facut montajul mi-au pus un adaptor si pentru mufa masinii. Ma rog, o sa ma lamuresc eu pana la urma daca chiar era nevoie de adaptorul ala.

In privinta cheii, eu m-as fi asteptat sa vina cu 2 chei cu telecomanda. Dar asta e, buna si una decat nimic. Mare atentie cum procedati cu cheia briceag!!! Poate ai mai citit pe forum de oameni care au probleme cu cheia care se "flescaie" si nu se mai inchide ca lumea. Regula pe care mi-a spus-o si mie dealer-ul la momentul livrarii este ca in momentul in care pliezi cheia sa tii apasat pe butonul care depliaza cheia. Daca o sa pliezi sistematic cheia fara sa apesi pe buton, ai mari sanse sa prapadesti arcul in timp. Eu am masina de 2 luni si pana acum n-am avut probleme cu cheia procedand dupa cum am spus mai sus.

Chestia aia pe care ai descoperit-o tu cu clipitul luminilor cand tii apasat butonul de inchidere al telecomenzii mai mult de 5 secunde e o functie a masinii. La mine daca tin apasat butonul respectiv 5 secunde pe langa lumini se activeaza si functia de panica a alarmei si incepe sa si tiuie :twisted: E o chestie de mare ajutor intr-o parcare mare cand capeti brusc senzatia ca cineva ti-a furat masina si nu stii de unde s-o mai iei...

Scris: Mar 31-Oct-2006 09:03
de prafuit
Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea cat mai multi km!

Scris: Lun 03-Mar-2008 22:30
de voinea
Din noiembrie 2006 sotia a mers cu masina foarte putin (de fapt a ramas insarcinata in decembrie 2006 si in 2007 vara a nascut) de mers a mers foarte putin pntru ca a intrat in concediul de crestere copil. Abia ne apropiem de 5000km cu masina (voi verifica maine sa va zic exact cati sunt)..

Eu mi-am luat Golf R32.. probabil ca vechea mea masina ramane la sotie si vindem C3ul desi ea e atasata foarte mult de cat este de manevrabila in oras.

Am postat aici la jurnal desi inca nu este un anunt oficial ca renuntam la buburuza albastra. Ce e clar in acesti putini km masina este impecabila pentru ce a fost aleasa de sotie. Masina de oras. .

Scris: Mar 04-Mar-2008 02:26
de XENON
off-topic: Golf R32...mai pot sa zic ceva? :D pt. mine, absolut masina suprema. si pt. sotie ce urmeaza? Polo GTI Cup Edition? :lol: sa o stapanesti sanatos!!! extraordinara masina.(si scumpa rau, ce-i drept)

Scris: Mar 04-Mar-2008 09:34
de B25BUY
da' e mai bine sa se flescaiasca cheia briceag...
mai bine o folosim pe cealalta clasica (cheie de usa). Eu asa am procedat...
Si o am pe cea briceag noua, desi voiam sa se fi bulit (flescait).... ca sa merg la garantie cu ea :wink:

Scris: Mar 04-Mar-2008 09:39
de voinea
Cheia briceag a reusit sa se "flescaie" de anul trecut si i-am aplicat eu cu juniorul o doza mica de Picatura si sta OPEN tot timpul . Avantajul ei e ca doar e telecomanda si nu trebuie sa ajungi la usa soferului sa deschizi portbagajul. Dezavantajul acum e ca este mare dar macar "ferma" :)

@XENON> da R32ul e ceva.. ma indragostesc in fiecare zi mai mult de el. Faza cu vw la mine e ca microbul e mult intrat.

Daca ar exista si pe la noi mafia automobilistica, atunci Dragos Voinea ar fi nasul clanului Volkswagen. :) (ala sunt eu)