Pagina 1 din 1

buburuza C3 1.4 HDI 16V

Scris: Lun 19-Mar-2007 22:52
de alphie
Salut.

In aproximativ o luna o sa fiu proprietarul unei astfel de buburuze C3 1.4HDi 16V 92 CP si... din cate am observat citind pe aici, nimeni nu are in semnatura un astfel de model.
Asa ca ... intrebare..: De ce nu mai are nimeni asa ceva? :o ar tb sa fiu mandru sau dimpotriva?
Mentionez ca masina are 3 ani de zile si 22000 de KM.
Exista ceva deosebit fata de 1.4 HDi standard ce ar tb sa stiu?

Multumesc anticipat

Scris: Mar 20-Mar-2007 11:00
de vldst
Majoritatea celor de pe forum cu C3-uri diesel, inclusiv eu, detinem motorizarea 1.4 HDi 8 valve, 70 CP. Din cate stiu eu ATS, importatorul oficial pentru Romania, nu aduce motorizarea pe care o vei avea tu. La ei pe site nu apare ca fiind disponibil pentru C3 motorul 1.4 HDi 16 valve. Poate doar pe comanda, dar ma cam indoiesc.

Ai destule motive sa fii mandru, e un motor care iti ofera 22 CP in plus fata de ce ofera motorul de 8 valve. Ai insa grija la ce motorina o sa pui. S-ar putea ca motorul asta sa fie mai pretentios la calitatea motorinei.

Scris: Mar 20-Mar-2007 12:29
de alphie
ATS e dealer unic pe romania?
masina e achizitionata in leasing, pe firma. am inteles de la proprietar cum ca s-ar numi 1.4HDi 16V Gold Edition...e destul de posibil sa fie pe comanda...ca este dotata full.

in rest, alte motive de ingrijorare... s-ar putea ca la ATS sa nu stie sa umble la vreo problema la motor...desi nu cred ca un motor hdi poate sa crape in conditii normale de utilizare dupa mai putin de 150.000 km

Scris: Mar 20-Mar-2007 12:38
de prafuit
Nu este nici o problema, ATS-ul aduce daca faci o cere in acest sens. Are un coleg de birou!

Scris: Mie 21-Mar-2007 15:46
de DanCld
Sumarizat, din ce s-a mai discutat aici despre modelul respectiv:

* performante dinamice exceptionale, raspuns instant la acceleratie si demaraje fenomenale

* cost de intretinere enorm - consumabilele sunt de cel putin 2-3 ori mai scumpe decat la modelul "inferior" dat fiind ca motorul este scos din fabricatie

Scris: Mie 21-Mar-2007 16:05
de alphie
nu stiu daca sa ma bucur sau sa plang....
din ce spui tu aici...nu prea e masina de student :| (nu ca studentii ar avea ceva impotriva demarajelor fenomenale :P )

intrebare...totusi de ce au scos oare motorul din fabricatie?

Scris: Mie 21-Mar-2007 16:15
de DanCld
L-au scos fiindca nu au reusit sa il "compatibilizeze" cu norma EURO 4. Probabil a fost si o problema de costuri la mijloc; oricum vorbim de un motor extrem de reusit. Daca o sa te informezi o sa descoperi ca doar Citroen si Suzuki au echipat masinile cu asa ceva.

Vezi aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine

Scris: Mie 21-Mar-2007 16:30
de alphie
10x

si da , ai dreptate :
A second version uses a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbine. This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the EURO4 regulations.

Scris: Mie 21-Mar-2007 16:43
de alphie
atunci revin un pic cu intrebarile si sacaiala(e prima masina cu numele meu in acte :) va rog sa ma intelegeti)
O sa merg cu ea 95% in Bucuresti (frecush serviciu-acasa-scoala - si variatiuni pe aceasta tema).
In afara de motorina de la OMV si evitat gropi, borduri, spalatorii, pisici, sobolani, garduri vii, mecanici ATS, colectionari de antene/stergatoare (spicuiesc din post-urile de pe forum) mai trebuie sa stiu ceva?
Sper motorul totusi sa fie fiabil pe cat il lauda lumea, si daca am ceva probleme sa am cu "periferice" de C3 standard, la preturi mai rezonabile;
Poate daca domnul MUGUREL se uita pe aici, imi spune si daca are experiente cu acest model.
ps: si reviziile vor fi mai scumpe? (are 18-19000 acum)

radu

Scris: Sâm 24-Mar-2007 21:08
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Raspunsul meu este asa:
eu am avut prima masina din tara.
acum are 160.000km si inca nu am inlocuit nimic major la ea nici macar distributia.
a fost imediat dupa lansare o campanie importanta care se referea la etansarea ABS-ului(adica putea sa ia foc). Daca este facuta campania asta, nu ar fi probleme.
a mai fost o campanie de inlocuire a axelor cu came pentru un cuplu mai bun la regimuri joase. daca s-a efectuat si campania asta, e perfect.
Fuge de rupe pamantul, consuma 3,7-5%
nicio alta problema majora.
daca imi dai un pm cu seria de sasiu iti dau mai multe detalii.

Motorul de 1,4 16V s-a inlocuit cu cel de 1,6 16V. Cauzele sunt normale intrucat acest motor este mai performant si se monteaza pe o gramada de alte modele.

Mugurel