Pagina 1 din 1
Trepidatii - in palierul de viteza 64-70 km/h
Scris: Dum 25-Mar-2007 17:56
de feng shui
Masina are 657 km. Un drum dus-intors la Brasov mi-a prezentat ca incepand cu viteza 63-64km/h masina intra in trepidatii care se accentueaza vizibil, atingand punctul de maxim la viteza de 69 km/h.
Trepidatiile sunt foarte deranjante si imi aduc cu regret aminte de vechea Dacie care nu avea reglat unghi de funga, rotile neechilibrate etc.
Am verificat presiunea in pneuri si este ok.
CONCLUZIE - la nici o luna de la cumparare mergem in service
Scris: Dum 25-Mar-2007 18:10
de DanCld
Pare sa fie o problema de echilibrare roti. Nu trebuia sa te bazezi pe faptul ca ai luat-o "de noua" de la ATS cu rotile echilibrate

Scris: Dum 25-Mar-2007 22:37
de acredus
la o luna dupa ce am luat-o de la dealer (ats), mergand in spatele C3-ului intr-o alta masina, am observat o roata miscandu-se ciudat. Am mers la un service sa echilibrez rotile dar n-aveau nimic. De fapt prezoanele nu erau bine stranse si roata se misca. Nici acum nu-mi vine sa cred cum de s-a putut intampla asa ceva la o masina noua. ATS sucks!
Scris: Lun 26-Mar-2007 07:38
de feng shui
Am verificat presiunea in pneuri, acum voi merge la echilibrat rotile. Ca de, doar este masina noua, nu?
Scris: Sâm 31-Mar-2007 08:12
de feng shui
Rezultatul final al problemei cu trepidatia este ca jantele si cauciucurile au probleme din fabrica. Jantele sunt strambe si a trebuit sa le indrept iar cauciucurile (2 din 5) trebuiesc inlocuite.
Cum aceste operatii le-am facut in afara unui service agreat Citroen am pierdut dreptul de a mai fi studiata problema de catre ATS. Garantia nu este data de service ci de firma Michelin din Franta.
Orice ai face, tot pe locul doi cadem.
Scris: Sâm 31-Mar-2007 17:34
de bezz
jenant pentru ATS...imi pare rau pentru ghinionul tau.
pana la urma n-am inteles, tu suporti doar verificarea si indreptatul jantelor sau si cele doua cauciucuri noi?
cu cei de la OPC de ce nu vorbesti??? ai platit sute de milioane pe un produs ce a venit cu defecte si nici macar NU se ocupa de remedierea lor??? eu zic sa te duci la OPC direct

Scris: Sâm 31-Mar-2007 18:08
de feng shui
Eu am suportat indreptarea jantelor si echilibrarea rotilor. ATS-ul mi-a echilibrat si el roata de rezerva fara a-mi indrepta janta.
Pentru reclamatia asupra cauciucurilor trebuie sa le scoata de pe janta, sa le trimita in Franta si sa astept raspunsul celor de acolo. In tot acest timp eu voi sta cu masina imobilizata timp de 2 saptamani in service la Citroen.
Mi-au mai spus sa trimit un e-mai la Relatii cu clientii ,,asa de amorul artei'' si sa astept 30 de zile un raspuns de la ei. Am sa fac si acest lucru dar...mare lucru nu astept.
In orice caz, o magarie mai mare ca asta nici ca se poate. Nu vreau sa spun ca o firma care se respecta ar fi trebuit in acest interval de 2 saptamani, sa-mi asigure doua roti de rezerva, daca era o firma de firma.
Scris: Sâm 31-Mar-2007 19:16
de keos
Din nefericire Ro pentru multe companii este un loc de castig mare pe calitate mica...
Scris: Dum 01-Apr-2007 19:52
de bezz
Repet... eu eram de mult cu OPC-ul la ei la poarta! Cat o fi Motoriceanu de prim ministru, asta e bataie de joc.
trepidatii la 140 km/h
Scris: Lun 13-Aug-2007 17:14
de zez3
Salut, am si eu aproximativ aceasi problema, doar ca la mine trepidatiile se manifesta la viteza de 140 km/h si din fericire sunt inexistente in restul timpului. Masina are pana in 2000 km rulati si pana acum nu mi-am dat seama fiindca era inca in rodaj si am zis sa nu o fortez, dupa cum am fost si sfatuit de cei de la reprezentanta.
Intrebarea mea vine oarecum firesc, daca sunt cauciucurile sau jentile de vina se poate face ceva pentru ele. sau mai bine.... altele noi, am mai citit prin forum ceva de mizerie pe roti ceea ce imi pare cam ciudat.
In rest, e super buburuza.