Pagina 1 din 1

Service, sau mai bine zis pasionati...

Scris: Joi 26-Apr-2007 21:53
de keos
Salve,

E careva dintre noi din Bucuresti posesorul unui service sau care are posibilitatea practica sa lucreze la o masina ????

Vreau sa ma apuc sa-mi fac service "in-house" cu cineva la masina, idea e ca n-am mai lucrat la o masina de 15 ani :)).

Evident timpul pentru restul populatiei il platesc ;).

Scris: Vin 27-Apr-2007 11:17
de nicum
Nu stiu daca stiai, dar masinile noi sint facute in asa fel incit sa mergi cu ele in service: diagnoza e data computer, iar anumite piese (din ce in ce mai multe) au o durata de viata bine determinata. Un BX merge sa il repari in spatele blocului, dar un C3 e mai complicat, iti trebuie mai multe.

Scris: Vin 27-Apr-2007 11:44
de B-01-DRC
E oarecum off, dar si eu visez de vreo 10 ani sa imi iau o rabla de Porsche 914 si sa o reconditionez eu manual (nu sunt mecanic - dar am vointa sa curat interior, sa asez piese, etc...). Numai ca sunt ca studentii in sesiune..... :twisted:

Scris: Vin 27-Apr-2007 14:11
de keos
nicum scrie:Nu stiu daca stiai, dar masinile noi sint facute in asa fel incit sa mergi cu ele in service: diagnoza e data computer, iar anumite piese (din ce in ce mai multe) au o durata de viata bine determinata. Un BX merge sa il repari in spatele blocului, dar un C3 e mai complicat, iti trebuie mai multe.


Pai tocmai d'aia, daca tot se buseste tot, de ce sa nu-l defectez eu manual.

Oricum anumite consumabile, gen suspensii filtre, pompe sunt ferm convins ca o putem face si noi (mai ales ca am manualul, desi e in franceza :( ).

Si apoi as vrea sa montez pe el un intercooler si niste briz-briz-uri :), deci mai fun ????

Dar oricum e o diferenta, nu vreau in spatele blocului, vreau intr-o zona specializata care sa aibe toate sculele pentru un lucru profesionist la masina.

Scris: Vin 27-Apr-2007 16:20
de nicum
Eu zic sa va reveniti si sa coboriti pe pamint. tuningul nu se face ca in NFS!

Scris: Vin 27-Apr-2007 18:06
de keos
nicum scrie:Eu zic sa va reveniti si sa coboriti pe pamint. tuningul nu se face ca in NFS!


Nu stiu, cum se face in NFS ????

Scris: Vin 27-Apr-2007 22:43
de cbx
cred ca se referea la The Fast And The Furios ; am vazut proiecte tuning realizate in garaje mici ,destul de reusite .

Scris: Vin 27-Apr-2007 23:56
de dj01fad
eu am inghesuit un motor williams de 2l, 16V intr-un renault 5, in curte, deci se poate :lol:
si sa nu mai spun ca toate reparatiile la masina, inclusiv hidraulica le fac de cateva luni acasa, pt ca m-am saturat de meseriasi, si culmea, masina merge mai bine 8)

Scris: Sâm 28-Apr-2007 08:56
de keos
Deci... am avut dreptate, dar se pare ca nu e nimeni dispus in Bucuresti pentru asa ceva, va trebui sa fac un proiect pentru cumparare teren si sa-mi fac singur service :).

Scris: Dum 29-Apr-2007 12:42
de nitro_od
se poate face aproape orice atunci cand esti pasionat si vrei cu adevarat.
am adaptat un OHC de 1.8L pe un ascona B din '80 cu rezultate mult peste asteptari. intre 3 stalpi de iluminat stradal nu reusesti sa stabilizezi masina pe asfalt si asta cu plecare progresiva de pe loc pana la 1500rpm apoi acceleratie la podea! alimentarea se face cu un carburator dublu corp Weber, achizitionat daca nu ma insel de la @fordV6, colegul nostru de club, cutia de viteze este de la un opel senator 1.8E longitudinala.... plus multiplele modificari de adaptare...
tunning-ul exterior este meritul proprietarului si masina a iesit , zic eu, superb!
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t ... c&start=20 puteti arunca aici un ochisor!
pozele cu motorul sunt pe aceias pagina dar mai jos iar masina in discutie este cea albastru ciel perlat nu cea rosie.
a... si tot pe genunchi, cu aparatul de sudura obisnuit si cu chei din cele mai uzuale a fost facuta insa a necesitat f. mult suflet si ore de noapte nedormite ...
deci, se poate!
a... costuri de executie (motor doar) estimate undeva la 12-15 milioane cu tot cu materiale(inclusiv motor si cutie) :idea:

Scris: Dum 29-Apr-2007 18:52
de keos
Super cool si e formidabil cand am vazut de la ce au plecat, la ce au ajuns.

Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.

Scris: Dum 06-Mai-2007 21:34
de nitro_od
@keos zice
Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.


masina nu a fost facuta intre stalpii de iluminat ! :lol: ai inteles gresit ...

era un termen de comparatie pentru distanta pe care scoate fum din cauciucuri pana prinde aderenta. 50m= 3 stalpi stradali!

masina a fost facuta intr-un garaj utilat destul de modest.

Scris: Lun 07-Mai-2007 07:43
de jgr1001
nitro_od scrie:alimentarea se face cu un carburator dublu corp Weber, achizitionat daca nu ma insel de la @fordV6, colegul nostru de club


Hmmm...carburatorul ala are origini in dricul meu :wink: - initial, Cx-ul meu a fost un 2.4 pe carburator
Eu i l-am vandut lui Ford V6, pt un proiect de al lui...

Asa m-a prins un chef sa imi pun la loc motorul pe benzina...da' nu mai am carburator :roll:

Scris: Lun 07-Mai-2007 19:56
de keos
nitro_od scrie:@keos zice
Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.


masina nu a fost facuta intre stalpii de iluminat ! :lol: ai inteles gresit ...

era un termen de comparatie pentru distanta pe care scoate fum din cauciucuri pana prinde aderenta. 50m= 3 stalpi stradali!

masina a fost facuta intr-un garaj utilat destul de modest.


Scuze de treaba cu stalpii, concluzia e ca se poate :)