Pagina 1 din 1

Filtru de AER sport

Scris: Sâm 19-Mai-2007 13:02
de pr_ovidiu
Pe la toate amisiunile cu masini reconditionate arata ca schimba filtru de aer standard cu unul sport adica fara carcasa din plastic (aici se schimba si sistemul de prindere al filtrului).
Cica ii da motorului un debit de aer mai mare si implicit mai multa putere.
Stie cineva daca asa este?
Daca da se poate monta si la Citroen (ma intereseaza pe C3 HDI) ?
Cam cat ar costa? Nu se imbacseste prea repede la praful din tara noastra?
Astept pareri!
Multumesc

Scris: Sâm 19-Mai-2007 13:20
de cbx
un filtru sport se imbacseste foarte repede la noi in tara,pt un motor la care nu s-a umblat la putere ( tuning) , cresterea este nesemnicativa

Scris: Sâm 19-Mai-2007 13:58
de pr_ovidiu
ce inseamna nesemnificativ in cazul asta 1-2 procente sau mai putin?
Se poate monta pe c 3 ?

Scris: Sâm 19-Mai-2007 15:06
de razzwan
se poate monta pe orice masina ! Puterea nici n-o simnti adica nici nu-ti dai seama ca ai filtru sport pe ea :?

Scris: Sâm 19-Mai-2007 15:09
de razzwan
un filtru de aer costa de la 50 ron (doar filtru) in sus si tu mai trebuie sa mai cumperi si kitul de instalare care costa cam la fel .... parerea mea este sa ramai cu filtru pe care il ai acum ca este foarte bun :wink: . M-am gandit si eu sa-mi pun filtru dar nu se merita :shock:

Scris: Dum 20-Mai-2007 09:26
de nicum
pr_ovidiu scrie:ce inseamna nesemnificativ in cazul asta 1-2 procente sau mai putin?
Se poate monta pe c 3 ?


Fara indoiala ca sint si filtre sport pt C3, dar asa cum ti-a spus si CBX, nu merita, expui motorul prea mult si ceea ce cistigi va fi prea mic ca sa observi. Gindeste-te ca eu schimb filtrele de aer (in carcasa, nu sport), la 5000 de km si sint ultra-imbicsite.

Scris: Dum 20-Mai-2007 19:54
de keos
Omul e din Timis, poate nu e la fel a in Bucuresti.

Din cate stiu, de obicei un filtru sport iti aduce un spor de 3-4Cai, iar o iesire sport iti mai aduce 4-5Cai.

Iar la o masina usoara eu presupun ca se simte.

Dar din ce am vazut eu la motor, e cam mare inghesuiala, trebuie sa scoti filtru vechi, care e lung si deasupra motorului, si probabil ca trebuie sa modifici intrarea de aer in partea stanga unde e mai mult access de aer.

Scris: Dum 20-Mai-2007 21:10
de pr_ovidiu
Si la noi e pref destul iar eu am si un drum de tara de parcurs din cand in cand si acolo e dezastru.
Oricum ma resemnez cu filtrul dat ma bate gandul la chiptuning
este destul de interesant si pare ireal.
In schimb nu as vrea sa o stric pt. ca nu am bani de alta turbina :cry:

Scris: Dum 20-Mai-2007 23:29
de pr_ovidiu
Mai am o intrebare cu filtrele astea!
Stie cineva daca pt. AC exista un filtru separat (care trebuie schimbat sau curatat) inafara de cel de polen/habitaclu ? :?:

Scris: Lun 21-Mai-2007 08:25
de cbx
doar filtru de polen

Scris: Lun 21-Mai-2007 10:36
de kata
am eu filtru K&N (instalat in carcasa originala) cam de 30k km.
dpdv al performantelor e adevarat, e greu sa simti diferenta la cativa ponei in plus.
totusi, daca ne gandim ca A/C-u' ia tot cativa caluti (cred ca un A/C nu are mai mult de 2-3kW) si multa lume zice ca "se cunoaste" la putere cand e pornit si cand nu, pana la urma si calutii aia or fi buni la ceva.

tot adevarat e ca de imbacsit se imbacseste super repede. producatorul recomanda curatarea filtrului la 30-50.000 mile :shock:, sau mai des in cazul in care conditiile o impun. :wink:
eu il curat la max 10k km si iese muuult pamant din el.

acum ia in considerare urmatoarele:
- e mai permisiv (de filtrat nu se pune problema, filtreaza perfect atata timp cat nu mergi cu el pana se usuca uleiul)
- cumulat cu evacuare sport si cu chip chiar o sa simti diferente.
- per total costul de intretinere e cam la fel sau chiar mai mic ca in cazul unui filtru stock. solutia de curatare costa in jur de 15-20 euro si te tine vreo 5 curatari.
- curatarea dureaza min 1 zi pentru ca tre sa se usuce natural inainte de a-l impregna cu ulei din nou. (ziua aia meri cu filtru stock daca e nevoie).
- eu mi am luta filtru de pus carcasa pentru ca mi a fost frica sa nu comenteze astia prea mult la garantie. acum mi as lua kit. :wink:

pentru motorul tau vezi aici:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2847

Scris: Lun 21-Mai-2007 12:33
de pr_ovidiu
Multumesc pt. raspuns dar cred ca voi ramane la cel original pt. ca nu am alte modificari care sa necesite schimbarea filtrului.
Din curiozitate cat a costat?

Scris: Lun 21-Mai-2007 13:46
de kata
pai incepi cu filtru.. :D

e pana in 50 USD ala pentru cuia originala si ceva mai mult kitu.