Pagina 1 din 3

Probleme avute in perioada de garantie de 2 ani

Scris: Lun 28-Mai-2007 14:24
de feng shui
Daca in perioada in care autoturismul a fost in garantie ati avut probleme, le puteti posta aici si pentru o eventuala statistica.
Mentionati si km aproximativi la care problemele au aparut.
Daca nu au existat probleme, cu atat mai bine :D

Scris: Lun 28-Mai-2007 14:51
de DanCld
](*,)

8 luni / 5500km: ambreiaj pe patine, o piesa montata gresit din fabrica la cutia de viteze, a curs un pic de ulei pe disc....

2 ani / 16.000km: bieleta antiruliu dreapta (schimbata pe garantie, deci ce sa cred?!)

2 ani / 18.000km: un senzor de la circuitul de airbag

2 ani / 19.000km: al doilea ambreiaj schimbat, de data asta pe banii mei pe motiv de decalire a placii de ambreiaj; dupa natura defectului (uzura neuniforma, chiar localizata) suspectez inclusiv un montaj defectuos facut la ATS cu ocazia primului incident (placa fixata prost de volanta)

Masina e in garantie extinsa, al 3-lea ani adica.

Scris: Lun 28-Mai-2007 16:14
de Matrixu
Nu trebuia sa platesti ambreiajul....

Scris: Lun 28-Mai-2007 16:32
de DanCld
Si ce sa fac, sa scriu in Franta, sa stau vreo saptamana fara masina? Mai mare chinul, oricum de Citroen ca marca mi s-a acrit :vom:

Scris: Lun 28-Mai-2007 17:33
de feng shui
La 500 km am constatat ca toate rotile (inclusiv roata de rezerva) sunt deformate inclusiv cauciucurile. Echilibratul jantelor pe banii mei.

ploaia de ieri seara, 14 iunie 07

Scris: Vin 15-Iun-2007 08:47
de B25BUY
Aseara, 14.06.07 ati vazut ce potop a fost in Bucuresti. M-a prins pe la Trafic greu pe acolo, ma duceam inspre casa. Si baiat destept, m-am bagat prin baltile alea mai mari sa se spele pe dedesupt masina. Si ajung acasa, in parcare, pana sa opresc motorul, se aprinde martorul autodiagnostic si da un bip scurt. Apoi motorul da sa moara, scade pe la 7-800 rot/min. Plec in casa, sperand ca s-a udat vre'un senzor si se usuca pana azi. Azi dau la cheie, dadea sa o ia , dar nu putea. Pana la urma, am insisitat si a pornit , dar ardea prost, parca in 3, cu martorul autodiagnostic aprins, si bipul de rigoare la pornire. M-am tarat pana la servici asa cu ea, mai scadea relantiul pana la 6-700 rot, mai revenea, la un moment dat a inceput chiar sa blinkare beculetul cu pricina , apoi a ramas aprins. Am sunat la ATS, si au zis sa ma duc pe la ei...
Ca si simptome , motorul nu mai trage atat de bine ca inainte, pare ca merge in 3, dar e diferit de atunci cand mi s-a dus injectorul, adica traeg mai bine, dar totusi mai prost decat in mod normal, adica ajunge la 60 Km/h dar mai greutz...

Ce credeti ca s-a intamplat ??
Nu e indicat sa ne plimbam pe ploaie cu masina ??
O fi doar o simpla coincidenta ploaia de ieri ??

Merci,
Andrei

Scris: Vin 15-Iun-2007 09:25
de cbx
se pot intampla multe , senzori uzi,filtrul de aer ,apa pe admisie....sper sa fie ceva minor

Scris: Vin 15-Iun-2007 09:47
de nicum
@B25BUY: masina nu se spala, decit daca te duci pe la vreo sindrofie ceva...
Cea mai joasa piesa, sau una din cele mai joase piese e catalizatorul, care era incins si apoi a venit niste apa peste el. La catalizator mai ai una sau doua sonde lambda, e posibil sa fie afectate si alea.
In orice caz nu e o idee buna sa mergi cu masina prin apa ca sa o speli.

Inca ceva: nu stiu unde ai admisia, dar la diesel e deranj mare daca apuca motorul sa traga apa pe admisie Din cauza ca motorul e puternic comprimat, iar apa necomprimabila, ghici cine cedeaza primul? :wink:

Scris: Vin 15-Iun-2007 10:32
de B25BUY
Pai si ce sa facem oameni buni ? sa nu mai mergem pe vreme ploioasa cu masina ?? mi se pare cel putin ciudat, ca la o baltoaca sa se si buleasca. Ganditi-va in tarile cu ploaie continua...cam cum se intampla !
Oricum e inca in garantie, merg azi la ei...si va tin la curent !!!
Ideea e ca ea merge, da' parca merge in 3. La inceput am zis, ca s-a udat vreo fisa la bujie, ceva... :wink:

Scris: Vin 15-Iun-2007 11:06
de eugenro2001
Hai sa nu exageram, vreme ploioasa e una si sa intri in apa pana la praguri e alta

Scris: Vin 15-Iun-2007 12:00
de darian
eugenro2001 scrie:Hai sa nu exageram, vreme ploioasa e una si sa intri in apa pana la praguri e alta


Asta ar insemna sa fie plin in service de masini care au trecut pe acolo. Chiar si in conditiile alea, cu apa pana la praguri nu trebuia sa fie o problema. Am trecut cu masini prin apa mult mai mare (adica a intrat si in masina) si nu au fost probleme de genul asta.

Scris: Vin 15-Iun-2007 12:40
de nicum
B25BUY scrie:Pai si ce sa facem oameni buni ? sa nu mai mergem pe vreme ploioasa cu masina ?? mi se pare cel putin ciudat, ca la o baltoaca sa se si buleasca. Ganditi-va in tarile cu ploaie continua...cam cum se intampla !
Oricum e inca in garantie, merg azi la ei...si va tin la curent !!!
Ideea e ca ea merge, da' parca merge in 3. La inceput am zis, ca s-a udat vreo fisa la bujie, ceva... :wink:


Pai singur ai zis ca te-ai bagat prin cele mai mari balti. Ma rog, nu cred ca prin cele mai mari, ca au zis la stiri ca prin unele locuri apa are si 70 de cm :shock: In mod normal, oamenii ocolesc baltile pe cit posibil sau merg pe unde apa e mai mica. Eu unul am BX si desi sint mai ferit ca tine si am mult mai putina electronica, feresc apa pe cit posibil.

Scris: Vin 15-Iun-2007 13:07
de cbx
aseara in Bucuresti erau multe masini cu motoarele oprite din cauza apei , am avut apa la praguri - in treapta 3 de inaltime.Oare la ceilalti unde o fi ajuns?

Scris: Vin 15-Iun-2007 13:46
de B25BUY
E absurd... da' ma rog, am mai auzit, la un prieten cu un Ford, s-a bagat tot asa prin apa...si ala are gura de aer pe jos pe undeva....si a tras apa in motorul diesel....de l-au schimbat la Service complet...asa ca va dati seama....

Da' ar trebui gandite mai bine masinile astea...sa poti trece prin orice apa rezonabila ... fara sa trebuiasca a -2-a zi sa mergi la service.

Scris: Vin 15-Iun-2007 14:07
de Trekvogel
Probleme in perioada de garantie:
- 5.000 km - butonul de reglaj electric al oglinzilor;
- aproximativ 35.000 km fulia de pe blocul motor, defect de fabricatie - schimbata in garantie
- aproximativ 40.000 km garnitura capac tacheti ciupita - schimbata in garantie
- aproximativ 30.000 km - zgomot tren rulare dreapta - "reparat" cu dalta si ciocanul la garantie, schimbat capete de bara post garantie.
- aproximativ 40.000 km - zgomot in compartimentul computerului de bord; reparat cu "dispozitive" (bureti cauciucati) la service in garantie - reparat post-garantie prin fixarea corecta in locas
restul problemelor au fost din cauza "meseriasilor" si nu are rost sa ma repet.
In rest "greierasii" clasici de la plastice.