salutari la toata lumea!
vad ca sunteti o groaza de fani citroen, desi pe drumurile noastre nu prea sunt asa de des intalnite masinutele astea.
de cinci zile sunt si eu c3-ist! l-am adus pe bondarete din germania sh. este argintiu, 1,4 benzinar, 2006. 76 000 km. mor de dragul lui!
viteza maxima atinsa = 177km/h fuge de rupe pamantul dar luat mai cu incetinitorul.
simt ca nu este asa nervos cum cred ca ar trebui sa fie o masina pe benzina. simt asta in depasiri si cand vreau sa ii dau viteza la drum. se duce mai greu.
la 2800 de ture/min atat in mers cat si turat pe loc se aude un uruit urat in toba finala. inainte sau dupa aceasta turatie nu se mai aude.
aveti idee va rog care ar fi cauza acestui uruit? si de ce este asa lenes? am mai avut o supernova dar aia era mult mai nervoasa fata de bondarete!
i-am facut o revizie totala si este impecabil. i-am scimbat totusi uleiul , filtrul de ulei, cureaua de distributie ? pompa de apa, placute de frana. asta pentru orice precautie desii nu erau necasare. dar venind la casa noua ? am zis sa-l tratez cum se cuvine. apropo, c3 are filtru de benzina si daca da unde este, ca nu e de gasit sub nici o forma!
inca nu am apucat sa il inmatriculez.
cei de la service mi-au zis ca acest uruit ar fi de la sitele din toba care este posibil sa se fi dus. desii toba pare noua si nu are decat 76 ooo km. reali. dar daca ar fi duse sitele de ce nu uruie si inainte si dupa acasta turatie? masina nu cred ca a fost forjata , proprietarul anterior find o doamna medic stomatolog, prim si unic proprietar.
in rest totul perfect! dar bondaretele tot lenes este!
voi ce parere aveti? masinutele voastre cum sunt? pot sa fac ceva?
Editat de Dancld: nu mai folosi numai litere mari!!!!
uruit in toba finala la 2800 TURE/MIN
Moderator: Echipa Tehnica
daca vrei sa nu fie asa de lenes investeste intr un cip tuning este chiar cineva aici pe forum care se ocupa de asa ceva si daca ii pui si o evacuare cap coada inox cu diametru putin mai mare o sa se duca bine si daca vrei sa traga mai bine pune si un filtru sport (nu este prea idicat duce la uzarea motorasului mai repede.. )
am si eu un C3 din pacate 60cp 1.1i e cam lenes dar nu am ce sa i cer la 60cp
am si eu un C3 din pacate 60cp 1.1i e cam lenes dar nu am ce sa i cer la 60cp
multam pentru raspuns si promptitudine AngelTero!
din cate am citit pe forumul acesta si nu numai, acel tuning de care vorbesti este denumit map-are a motorului, ceea ce este valabil din cate am vazut numai motoarelor cu turbine; or eu am un benzinar injectie de 1,4; sanse 0;
cu privire la schimbarea evacuarii, vezi tu, avand in vedere ca masinuta este aproape noua si dosebit de bine intretinuta, nu ar prea fi motive sa o fac;
teoretic ai dreptate ; un esapament mai larg ar ajuta mai mult , dar constructorul nu crezi ca s-a gandit la asta? sa inteleg ca c3-ul are diametrul coloanei de esapament subdimensionat din fabrica? nu as crede!
faza cu filtrul de aer, iara este de luat in seama, dar ce naiba refuz sa cred ca citroenul a facut c3-ul lenes de la nastere;
cand spun lenes fac comparatie chiar cu amarata de dacia 1310; imi da clasa si aia; supernova si mai si; mai am un megane benzen si o fiesta tdci dar cu astea doua nici nu indraznzsc sa il compar; este diferenta maaaaaaaaaaare!
la mine in oras nu mai este nici un alt c3 ca m-as duce sa stau de vorba si cu altcineva sa vad cum merge masina omului, dar ....!
refuz sa cred ca francezii au scos o masina pe cat de frumoasa pe atat de lenesa; si nu are motive sa fie asa lenesa ca doar nu este cine stie ce submotorizare la mia ei de kg; pai daca eu cu 1,4 ma plang , atunci colegii care au motor de 1,1 inseamna ca merg cu ele ca familia Flinstone din Fred si Barny!
nu se poate !
ma gandesc ca lenea asta ar putea sa vina si de la un filtru de benzina uzat (infundat); ar fi singurul consumabil pe care nu l-am schimbat;
dar unde naiba este acest filtru de benzina ascuns ca nu au reusit aia de la service sa dea de el in ruptul capului; si zau ca l-au cauta de le-au sarit capacele; culmea este ca in pachetul de piese care venisera pt schimb era si un filtru d e benzina metalic; pe masina insa nu a fost de gasit; singurul loc unde nu ne-am uitat si asta pt ca nu am putut, a fost in rezervor, in ideea ca ar fi putut fi incorporat pe langa pompa de benzina; dar am banuit ca nu putea fi acolo pt ca era din acela de exterior cu guler pe fiecare stut intrare - iesire;
la acel uruit de care va vorbeam ca imi apare in toba finala la 2800 ture, este ca si cand toba ar intra in rezonanta, ceea ce in nici un caz nu este normal;
care ce parere aveti? nu cred ca c3-istii sunt adeptii unor masini lenese;
cu siguranta ca bondaretele meu are ceva, dar ce?
din cate am citit pe forumul acesta si nu numai, acel tuning de care vorbesti este denumit map-are a motorului, ceea ce este valabil din cate am vazut numai motoarelor cu turbine; or eu am un benzinar injectie de 1,4; sanse 0;
cu privire la schimbarea evacuarii, vezi tu, avand in vedere ca masinuta este aproape noua si dosebit de bine intretinuta, nu ar prea fi motive sa o fac;
teoretic ai dreptate ; un esapament mai larg ar ajuta mai mult , dar constructorul nu crezi ca s-a gandit la asta? sa inteleg ca c3-ul are diametrul coloanei de esapament subdimensionat din fabrica? nu as crede!
faza cu filtrul de aer, iara este de luat in seama, dar ce naiba refuz sa cred ca citroenul a facut c3-ul lenes de la nastere;
cand spun lenes fac comparatie chiar cu amarata de dacia 1310; imi da clasa si aia; supernova si mai si; mai am un megane benzen si o fiesta tdci dar cu astea doua nici nu indraznzsc sa il compar; este diferenta maaaaaaaaaaare!
la mine in oras nu mai este nici un alt c3 ca m-as duce sa stau de vorba si cu altcineva sa vad cum merge masina omului, dar ....!
refuz sa cred ca francezii au scos o masina pe cat de frumoasa pe atat de lenesa; si nu are motive sa fie asa lenesa ca doar nu este cine stie ce submotorizare la mia ei de kg; pai daca eu cu 1,4 ma plang , atunci colegii care au motor de 1,1 inseamna ca merg cu ele ca familia Flinstone din Fred si Barny!
nu se poate !
ma gandesc ca lenea asta ar putea sa vina si de la un filtru de benzina uzat (infundat); ar fi singurul consumabil pe care nu l-am schimbat;
dar unde naiba este acest filtru de benzina ascuns ca nu au reusit aia de la service sa dea de el in ruptul capului; si zau ca l-au cauta de le-au sarit capacele; culmea este ca in pachetul de piese care venisera pt schimb era si un filtru d e benzina metalic; pe masina insa nu a fost de gasit; singurul loc unde nu ne-am uitat si asta pt ca nu am putut, a fost in rezervor, in ideea ca ar fi putut fi incorporat pe langa pompa de benzina; dar am banuit ca nu putea fi acolo pt ca era din acela de exterior cu guler pe fiecare stut intrare - iesire;
la acel uruit de care va vorbeam ca imi apare in toba finala la 2800 ture, este ca si cand toba ar intra in rezonanta, ceea ce in nici un caz nu este normal;
care ce parere aveti? nu cred ca c3-istii sunt adeptii unor masini lenese;
cu siguranta ca bondaretele meu are ceva, dar ce?
uite aici desprea asta ziceam
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1822
cipul merge si fara sa ai turbina
daca vrei sa faci cu adevarat o masina de fuga se pot schimba multe piese la motor depinde de firme , ce iti ofera dar si consumul v a creste
eu zic sa vezi cu cipul cum sta treaba cei care se ocupa pot oferii mai multe informatii exacte daca chiar merita si daca se simte
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1822
cipul merge si fara sa ai turbina
daca vrei sa faci cu adevarat o masina de fuga se pot schimba multe piese la motor depinde de firme , ce iti ofera dar si consumul v a creste
eu zic sa vezi cu cipul cum sta treaba cei care se ocupa pot oferii mai multe informatii exacte daca chiar merita si daca se simte
O curatare de injectoare e foarte posibil sa te ajute.
Cip, evacuare, filtru sport= rahat!
Cip-ul e bun la masini diesel, la benzina avand efecte mai mult psihologice...o crestere de maxim 7-8 cp.
Evacuarea...daca nu renunti la catalizator(lucru neindicat pt ca n-o sa mai iei ITP-iul in veci) poate creste puterea cu maxim 1-2 cp.
Filtrul sport fara o admisie gandita(priza de aer pe capota, traseu izolat de caldura) nu are nici un efect.
Deci, cauta si curata-i injectoarele(in service, nu cu solutii magice de 100 de mii), schimba bujiile si fisele si du-te la un service adevarat sa-i faca un test pe calculator ca sa vezi daca motorul functioneaza in parametrii.
Bafta!
Cip, evacuare, filtru sport= rahat!
Cip-ul e bun la masini diesel, la benzina avand efecte mai mult psihologice...o crestere de maxim 7-8 cp.
Evacuarea...daca nu renunti la catalizator(lucru neindicat pt ca n-o sa mai iei ITP-iul in veci) poate creste puterea cu maxim 1-2 cp.
Filtrul sport fara o admisie gandita(priza de aer pe capota, traseu izolat de caldura) nu are nici un efect.
Deci, cauta si curata-i injectoarele(in service, nu cu solutii magice de 100 de mii), schimba bujiile si fisele si du-te la un service adevarat sa-i faca un test pe calculator ca sa vezi daca motorul functioneaza in parametrii.
Bafta!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst