Pagina 1 din 2

probleme cu citromobilul meu c3

Scris: Lun 25-Apr-2005 09:24
de bathgate
Am scos masina din service de la ats vineri (am reparat ceva tablaraie pe la ei). am luat masina am mers 5 km pana acasa. mi s-a parut pe final ca parca merge acceleratia mai greu. De dimineata (sambata) cand dau contact mi se aprinde un bec de avertizare - probleme la aprindere, injectie sau poluare. dau cheie si mere motoru 10 secunde si se opreste..inca o data la fel. accelerez destul de bine gandindu-ma ca poate are vreun gunoi...nimic.
ma uit la apa distilata si vad ca era sub minim si o completez. la fel.

Ps: benzina mai am in masina vreo 5 litrii.

Trecand peste faza cu apa distilata (e posibil sa lasi masina in service 2 saptamani si pe urma cand pleci de acolo sa nu ai apa distilata), are cineva vreo idee?

Am vb la ats si cica sa duc masina la ei. Probabil ca asta voi face diseara - la noapte sa fie trafic mai usor. Stiu ca o sa ma rupa la bani si asta e nasol.

Scris: Lun 25-Apr-2005 09:46
de WLD
Inainte de toate, pune-i 10L de benzina. S-ar putea sa nu mai ajunga la sorbul pompei.
Pe de alta parte, tine minte ca la o masina pe injectie este bine sa nu mergi niciodata cu mai putin de 10l in rezervor. Pompa se raceste cu ajutorul benzinei pe care o circula si daca trage aer (in special la curbe) se poate supraincalzi si arde.

Scris: Lun 25-Apr-2005 09:50
de bathgate
o sa completez diseara. totusi eu am mers si cu rezervorul mai gol...oricum de acum incolo nu o sa mai merg pe rosu.

Scris: Lun 25-Apr-2005 14:12
de nicum
E bine sa completezi chiar antigel, pentru ca acesta are si rol de ungere. Daca iti mai aduci aminte, pe vremea lui Ceasca, erau baieti "destepti" care vara mergeau numai cu apa, uneori chiar de la robinet. Rezultatul: pompa de apa ceda in citeva mii de km, repede chiar si pentru o Dacie.
Si nu stiai pina acum, ca daca bagi masina cu benzina in service, iesi fara? :evil:
A, si Catalin are dreptate: e bine sa ai cel putin 10-15l de benzina prin rezervor. Adytzu a ramas cu masina suspendata pe o bordura, desi becul de rezerva, inca nu se aprinsese.

Scris: Lun 25-Apr-2005 15:40
de bathgate
acu vreo 3 ore am fost la service ATS, un pic cu scandal. Au scos baietii o masina de tractare de am adus masina in service. Cica acu se ocupa un "specialist". Astept tel de la ei sa vedem care este problema. Va tin la curent.

Scris: Mie 27-Apr-2005 09:48
de bathgate
am luat aseara masina de la ats. cica a fost bulit un injector si un condensator.
Mi se pare cam ciudat sa fie bulit un injector la 15.000 km si mai ales ca era injectorul la care se ajungea cel mai usor. Celelalte erau mai ascunse...
Am platit vreo 4 mil.
Bine ca nu am platit tractarea pana la service.

Dar chiar ma intriga problema cu injectorul...As aprecia dc v-ati da cu parerea.

Ps: primul drum pana la OMV de unde am pus benzina de 100. cam scumpa dar se si infige masinutza

Scris: Mie 27-Apr-2005 10:59
de bathgate
Azi am trimis un e-mail la ATS prin care cer explicatii. Sunt tare curios cum vor raspunde. Daca nu raspund ma duc la directorul lor in audienta.

Scris: Mie 27-Apr-2005 11:00
de WLD
eu am vazut masini pe benzina ce pornesc si cu un injector ars

Scris: Mie 27-Apr-2005 11:03
de bathgate
cica nu mai pornea de la acel condensator. dar au schimbat si injectorul ca era stricat.
intrebarile mele pt cei de la ATS:
1. Cum am putut sa plec din service fara apa la radiator?
2. Cum dupa 5 km de la plecarea din service masina mi s-a stricat?
3. Cum de mi s-a stricat un injector la 15.000 km, cand un injector se strica la zeci de mii chiar sute de mii de km?
4. Cum de mi s-a stricat injectorul cel mai usor de inlocuit?

Scris: Mie 27-Apr-2005 12:35
de khan
si ei vor spune ca a fost o intimplare. ce faci de aici mai departe?

Scris: Mie 27-Apr-2005 13:05
de bathgate
intai sa imi dea un raspuns. Dc vor zice ca e din cauza benzinei o sa le zic ca masina are si filtru de benzina. Nu ma voi multumi cu un raspuns in "doi peri".

Scris: Mie 27-Apr-2005 13:55
de nicum
Pai daca nu aveai apa in radiator, nu stiu cum de ai pretentia sa mergi mai mult de 5km? Iar daca nu aveai apa in radiator, instrumentele de bord nu indicau nimic? Nu stiu nici ce masina ai, pentru ca nu ai trecut-o in semnatura, dar la mine la BX exista 2 martori luminosi: unul pentru supraincalzirea motorului (dublat de un supramartor) si al doilea pentru semnalizarea lipsei apei in vasul de expansiune. La seria II exista deja ac indicator.
Daca nu ti-au minarit aia indicatoarele de bord, e si vina ta putin, pentru ca trebuia sa iti dai seama ca ceva e in neregula.
Referitor la injectoare, problema e usor de diagnosticat daca ti-au dat injectorul defect inapoi. El poate fi testat daca mai lucreaza sau nu.

Scris: Mie 27-Apr-2005 14:03
de MARIAN
Sonda de temperatura cand nu exista lichid de racire in instalatie nu indica supraincalzirea :cry: ...doar cele care indica nivelul iti atrag atentia.

Scris: Mie 27-Apr-2005 14:12
de bathgate
nu era apa in borcanu de sub capota. in radiator era. dc am pus 500 de ml iti dai seama ca radiatoru era cel putin 75% plin. dar nu e normal cum iau msina din service sa incep sa imi verific apa, ulei...

unde pot testa injectorul?
eu cred in proportie de 70% ca prima oara in service mi-au schimbat acest injector.
prea s-a stricat ala care se putea schimba cel mai usor...

Scris: Mie 27-Apr-2005 21:48
de adytzu
Dar la mine cum iti inchipui ca s-a stricat pompa de servodirectie, imediat cum am plecat din Service (unde a stat 3 luni)?
Acum, ma mir ca am scapat numai cu atat. Sau poate nu?
De acum inainte nu mai plec sub nici un chip de langa masina sau, daca e nevoie s-o las mai mult timp, o sigilez.