Pagina 1 din 2

indicator benzina

Scris: Dum 23-Dec-2007 23:49
de ancadogaru
De ceva vreme am constatat ca indicatorul meu de benzina nu mai indica plin.

Fac plinul la benzinarie, sare pompa de 2-3 ori (cum faceam si pana acum), pun cheia in contact si arata 7/8... sau si mai rau 6/8

N-am apucat inca sa verific cat de mult tine ca n-am curaj sa ii testez limitele (sa nu raman fara benzina)

Intre timp am fost la service in Constanta unde au incercat sa faca o verificare cu Lexia (au fost draguti baietii si m-au lasat sa stau langa masina cat lucrau la ea) dar a naibii cand am ajuns acolo arata plin 8/8 (facusem vreo 4-5 km dupa plin). Cu Lexia nu a iesit nici o eroare si verificarea indicatorului a fost ok. Dar dupa ce am plecat de acolo iar a trecut la 7/8 si apoi rapid la 6/8

A mai patit cineva asa ceva? Aveti vreo idee?

Probleme afisaj benzina

Scris: Mie 09-Ian-2008 16:17
de robistan25
Si mie mi s-a intamplat exact acelasi lucru de vreo 2 plinuri incoace. :( Umplu rezervorul pana la buson si dupa ce plec din benzinarie imi arata cu -2 liniute. Eu cred ca e o piesa din instalatia de alimentare cu combustibil. O sa mai studiez problema si masina si cum gasesc ceva o sa postez pe forum. :wink:

Problema la rezervor

Scris: Mie 09-Ian-2008 17:22
de robistan25
:? Exact acelasi lucru mi se intampla si mie de vreo 2 plinuri incoace. Este foarte enervant. :( O sa studiez si eu masina cat de curand, cum am putin timp. Eu banuiesc ca ar fi o piesa din instalatia de alimentare (un vacuum, ceva) Cine a rezolvat primul problema, posteaza pe forum solutia. OK ? :wink: Numai bine ! 8)

Scris: Mie 09-Ian-2008 23:30
de AngelTero
hm poate de la frig sa o fi luat razna si la mine s a intamplat o singura data o faza aveam 2 liniute la benzina si am pornit masina si mi a indicat 1 dupa 15min de mers indica iar 2 liniute !

Scris: Dum 27-Ian-2008 11:18
de robistan25
Si-a revenit buburuza ! :D Era de la frig ! :roll: Am facut plinul zilele astea pana la buson si s-a umplut tot rezervorul. La bord mi-a aratat asa cum trebuie, adica indicatorul de benzina era la maxim si computerul de bord indica ca mai parcurg 740 km. cu benzina din rezervor. Asa imi arata si pana sa vina frigul de luna trecuta. Singura explicatie logica este aceea ca : rezervorul este din material plastic, la ger se contracta, creeaza perna de aer in partea lui superioara si nu se umple tot cu benzina. Acest lucru l-am mai auzit si la cineva care are un VW Passat, numai ca la VW se contracta un furtun care face legatura intre rezervor si buson si nu se umple tot rezervorul. :idea:

Scris: Dum 27-Ian-2008 20:30
de AngelTero
wa rezervoru este din plastic? nu are cum

Scris: Dum 27-Ian-2008 23:08
de cbx
AngelTero scrie:wa rezervoru este din plastic? nu are cum
sa fi sigur ca este din plastic

Scris: Lun 28-Ian-2008 11:02
de nicum
AngelTero scrie:wa rezervoru este din plastic? nu are cum


De ce nu?... si la BX tot din plastic e si cred ca e mai bine asa.

Scris: Lun 28-Ian-2008 19:46
de mbc
in caz de impact major (situatie in care se ajunge la rezervor) daca rezervorul este din metal, exista riscul aparitiei scanteilor. daca masina este pe benzina, mai adaugi scantei, rezulta explozie. nu cred ca ai vrea asta. mai mult, in situatia in care ceva fire electrice ar ajunge pe rezervor (putin probabil, ce-i drept) ar putea cauza scurt circuit, etc si s-ar putea ajunge din nou la explozie. unde mai pui ca metalul mai rugineste, etc plasticul e mai ok la coroziuni.

Scris: Mar 29-Ian-2008 12:18
de B25BUY
Da..e plastic..e mult mai bun...Am vazut un documentar, cum le fac, apoi le testeaza la presiune mare, si rezista si la deformari plastice fara sa se perforeze. Sunt foarte rezistente. Nu cred ca mai auzim de rezervoare care curg la masinile moderne.

Scris: Mie 30-Ian-2008 16:03
de olaizola
Acelasi lucru mi se intampla si mie dar fara a avea vreun efect sau altul frigul, din contra in perioada geroasa chiar nu mi s-a intamplat sa-mi faca vreo figura indicatorul de combustibil. Mie mi-a aparut problema dupa perioada mai rece, trebuia sa alimentez, aveam cam 10 litri motorina si dupa ce am pus 15 litri indicatorul era in aceeasi stare, mai mult dupa vreo 100 km mi-a intrat chiar pe rezerva in conditiile in care in rezervor erau cam 18-20 litri motorina. Acum dupa calculele mele am cam 15 litri motorina si deja indicatorul ma avertizeaza ca am rezevorul gol. Nu-mi dau seama de la ce ar putea fi problema, probabil este stricata sonda de nivel, ma gandesc. Vi s-a intamplat asa ceva?

Scris: Vin 01-Feb-2008 08:58
de B25BUY
acelasi lucru ?? adica ce lucru ??

Scris: Mar 05-Feb-2008 13:36
de olaizola
Aceasi lucru inseamna aceeasi problema care incearca sa o trateze acest topic inceput de cineva cu o problema similara si aici ma refer la indicatorul de combustibil care imi indica eronat.

Scris: Mie 06-Feb-2008 09:10
de B25BUY
pai..se vorbea de rezervoare de plastic...ca sunt rezistente...

Scris: Mie 06-Feb-2008 09:17
de olaizola
Ok cu rezervoarele de plastic. Asa este, dar la mine nu stiu ce se intampla cu indicatorul de combustibil. Nu-mi mai indica corect si incercam sa aflu daca ati avut cumva aceeasi problema, dar nu din vina frigului.