Pagina 1 din 1
tunig
Scris: Mie 23-Ian-2008 16:41
de B.S.C.
m ar interesa daca pot sa mi pun chip tuning pe c3 x 1.1 60cp meu si cati cai imi da in plus si ce suspensii sport sa mi pun si cat costa.multumesc
Scris: Mie 23-Ian-2008 16:58
de eugenro2001
Citeste si tu pe-aici si vei gasi raspunsuri la intrebarile tale.
Scris: Mie 23-Ian-2008 17:39
de vldst
Fara nicio rautate sau ironie, sfatul meu e sa-ti iei alta masina daca esti pasionat de tuning.
Tuning-ul la motorul tau nu il va transforma intr-o fiara, vei obtine cel mult cativa CP in plus. Iar cu suspensia sport ce vrei sa faci? C3-ul are oricum o suspensie al naibii de tare din fabrica
Recomandarea mea prieteneasca e sa-ti pastrezi banii pt. altceva. Cu masina asta, echipata cu un motor de 1.1 litri pe benzina, poti face cel mult un tuning vizual (desi nu mi se pare masina cea mai potrivita pt. asa ceva, dar asta e parerea mea).
Scris: Joi 24-Ian-2008 20:59
de AngelTero
cipul tuning iti ofera maxim 8-10cp adica 68-70cp am auzit de la cineva cu un saxo tot de 1.1 care zicea ca a fost destul de multumit de micul surplus de putere iar suspensia sport recomandata ar fi sa o pui dar sa ai scut neaparat oricum are suspensia destul de rigida dar poate tu vrei doar garda la sol pe care o poti cobori cu niste arcuri sport incearca pe google un search
Scris: Joi 24-Ian-2008 23:19
de pastrama
La motorul de 1.1 castigi maxim 4 cp din cip. Daca vrei performante schimba masina...daca nu, las-o asa ca n-are nici un rost sa arunci banii de pomana.
Scris: Vin 25-Ian-2008 15:20
de B.S.C.
multumesc pt sfaturi
Scris: Lun 28-Ian-2008 08:33
de B25BUY
Teoretic, mai mult de 50-60 RON nu trebuie sa coste o remapare de motor de 1.1, dar astea pe benzina sunt deja optimizate si nu mai urca puterea semnificativ... nici in cuplu nu scoti prea mult, si nici de turat mult mai tare nu se reuseste. Plus ca pierzi garantia la partea electrica.
La dieseluri mai merge cat de cat...dar e cu 2 taisuri cu tunning la motor ca iti crapa amreiajul sau planetarele...ori ai uzura mai rapida in segmenti si-n cuzineti. E chestiune si de materiale de la un motor la altul. Ganditi-va de ce nu ar costa la fel un motor de 1.6 HDI 110 CP cu cel de 92 CP (de la Citroen), daca dupa remapare ajungem tot acolo ?
M-am interesat la al meu de 1.4 8V, 75 CP si il pot urca in maxim 85 CP...dar banuiesc ca oboseste mai repede si si-asa am schimbat discurile de frana la 40.000 Km

va dati seama cu un motor mai fasnet.
Scris: Lun 28-Ian-2008 19:53
de mbc
cea mai ieftina remapare de care am auzit, si asta la asa-numita oferta speciala a fost de 150 euro. (euro, nu ron). acea remapare zicea ca al motorul de 1,6 16v de 110 de la renault castigi 10 CP, iar la motorul de 1,4 16v cam 8 CP in plus, ceea ce mie mi se pare mai mult praf. Mai mult, motorul de 1,6 are 110, cel de 1,4 vreo 90, iar c3-ul tau are 60. sper ca mi-ai inteles ideea. de obicei, pentru a avea o masina competitiva, sau.. mai puternica decat restul, etc se cumpara cea mai performanta masina de serie si se face tuning dupa aceea. din cate stiu motorul de 1,6 16v este disponibil pe c3. mi s-ar parea mult mai nimerit sa iti iei o astfel de masina. iar in legatura cu remaparea, s-a mai discutat pe aici, risti. au fost cazuri in care computerul de bord a fost dat peste cap de remapare. dupa aceea, marea problema la un tuning de performanta a motorului este ca acea extra putere iti va face probleme daca nu vei schimba ambreiajul, transmisia, etc. evident, un surplus de 10 cp nu e problema, dar cand sari de 50 cp putere in plus trebuie sa iti pui serios problema
Scris: Mar 29-Ian-2008 14:40
de B.S.C.
am inteles si va multumesc mult pt ajutor.vroiam doar sa stiu ce pot sa scot din masina asta.nu mi am cumparat o eu,am primit o k altfel sigur nu mi luam motoru asta.multumesc pt ajutor
Scris: Mar 04-Mar-2008 09:46
de B25BUY
Nimeni nu s-a intrebat ce ar fi daca am face un upgrade complet la motor ?
Adica te duci la service si vrei sa treci de la 1.1 8v 60 CP la 1.6 16v 110CP.
Stim cu totii ca se fac simplu operatii de genul asta la computere de exemplu... soft/hard pe preturi derizorii (5-6 sute de EUR).
Practic ar trebui sa fie diferenta de pret + montaj intre 2 motoare adik nu mai mult de 3-4 mii EUR... Iti evalueaza uzura motorului actual si apoi iti plateste exact Pretul de nou x (1-uzura).
Asta mi se pare cea mai eficienta forma de tunning. Sa nu ne gandim la bani.(ca unde se platesc 10.000 EUR pe o masina, se mai pot plati 3-4 mii pe un alt motor+omologare individuala RAR). Merita...Ganditi-va !